srijeda, 21. ožujka 2012.

Nježni ranunkulus...

Jednostavna je bila inspiracija za ovaj post.. bio je dovoljan jedan nježno ružičasti ranunkulus koji   se tako lijepo uklopio u ambijent i dao mekani proljetni  izgled,da je osjet proljeća u domu uz ovo prekrasno toplo vrijeme bio potpun..

Poptuno me fascinirala ova njegova boja...,žao mi je što sama cvatnja ne traje duže,ali ovo vremena koliko cvate zaista vam pruži priliku da osjetite svu njegovu moć,onu svu ljepotu boja i samog izgleda cvatnje .U ponudi ih u ovo vrijeme ima zaista u svim mogućim nijansama,stoga ako se želite počastiti jednim pravim ljepotanom a pri tom sa zanemarivo malim izdatkom, jer su mu cijene vrlo povoljne,svakako ga sami sebi poklonite. ako to već niste do sada..i uživajte!
ovaj ranunkul sam prenosila po kući, baš kako ja to inače radim,tražeći mu najbolje mjesto,ali gdje god ga stavila on je  dovoljan ukras sam za sebe ,zato mu nije  bilo  potrebno puno dodataka,ali ipak jedan mali zečić kojega sam izradila kao Uskršnju dekoraciju našao je svoje mjesto upravo uz njega ..

Broj komentara: 59:

  1. Zeko mi je baš sladak... sutra je kod mene 'plac', tj. tržni dan - ne znam kako ću odoliti predivnom cvijeću! Ranunkulusi su zbilja divni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh Vesna treba ostati imun na sve to silno cvijeće na placu..ali znam da ćeš si morati ipak nešto kupiti od cvijeća:)

      Izbriši
  2. Hvala ti što si nam otkrila ljepotu ovog cvijetka. Razmišljala sam o nabavi nježno rozog đirana, no sada sam u nedoumici kojeg odabrati. Ne znam koliko dugo cvijeta. Tako nježno a i onaj handmade zečić savršeno se uklapa u kompoziciju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Nostalgia,ranunkulus je zbilja krasan cvijet,a cvjeta ovisno u kojem se stadiju cvatnje kupi,najbolje je uzeti ga u tek malo otvorenim pupovima,i držati u hladnijem prostoru,tako se ipak produžava cvatnja ..:)

      Izbriši
  3. Ranunkulus se smjestio baš tamo gdje je i trebao...pored preslatkog zeca!Zaista divna dekoraciija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tatjana,zeko i ranunkul fino su se uklopili;)

      Izbriši
  4. divne fotkice, naravno, nismo ništa manje niti očekivali od tebe! inače, rununkulus je jedan od meni najdražih cvjetova, uz frezije i neizostavne najdraže mi u svemiru tulipane! Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ilina puno,u pravu si i meni su i frezije i tulipani jednako divni,ali ranunkuluse obožavam:)

      Izbriši
  5. zečić ti je odličan, a ranunkule obožavam,...lijepo si to ukomponirala! kissy!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kao i obično, do najsitnijeg detalja - savršeno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam drage Annie i What..drago mi je da vam svidjelo:)

      Izbriši
  7. Tulipani i ranunkule....dvije moje omiljeni ruži... :)! Krasno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moje najomiljenije cvijeće..hvala ti:)

      Izbriši
  8. That's my favorite flowers, so beautiful!!

    Wish you a happy evening! Many hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh, ich liebe Ranunkeln. So anmutig und zart und doch gleichzeitig kraftvoll in ihrer Ausstrahlung. Sehr schön fotografiert.
    Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danke Liebe Rosalie,ich freuhe mich sehr dein komment:)

      Izbriši
  10. Tvoji romanticni detalji me uvijek iznova osvoje, jednostavno predivno:-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako je lijep cvijet, a i teglica i zeko :)

    OdgovoriIzbriši
  12. ...ajme Nely,kao prvo nisam ocekivala novi post bas me je prijatno iznenadilo,u tvojoj kuci vlada potpuno proljece,prekrasan cvijetic a i saksija je isto divna,primjetila sam ti one romanticne razglednice :))))bas sve odise divnom proljetnom idilom,uzivaj mila,pozdrav....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvakla ti Lilla:)
      Dunja baš mi je drago da sam te iznenadila postom,je kod nas je i vrijeme pravo toplo proljetno a i u kući je potpuno zavladalo proljeće..da..romantične razglednice to su mi posebno drage i divni detalji,hvala ti,puno pozdrava:)

      Izbriši
  13. Ajoooj kako slatko, pogotovo fotka sa zečićem :)

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  14. Kao što reče "Nostalgia"...tako nježno...naježila sam se od ove ljepote fotografija, cvijeta i svih ostalih detalja koji su savršeno ukomponirani u cijelu priču! Zečić je presladak!

    OdgovoriIzbriši
  15. Zecic je presladak,predivne fotografije,krasan cvijet,volim proljece ,sve ti je krasno draga Nely:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno Sanja i Selma..zaista mi je drago:)

      Izbriši
  16. Njezni oslikani cvjetici izviru iz ovog ugodnog ambijenta posebnim sarmom i daskom romanticne atmosfere.. i zeko-zecic u pasentu boja,,, premedeni.. bas sve a la Nely !
    Veliki proljetni pozdravcek ti leti.

    OdgovoriIzbriši
  17. Tako nježno i lijepo, ...., baš uživam u pogledu na ovaj prekrasni cvijet !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anna,Branka...hvala na divnim riječima.lijep pozdrav objema:)

      Izbriši
  18. Baš sam ga danas merkala na pijaci ali mu nenađoh mesto gde bi potrajao:-(((

    OdgovoriIzbriši
  19. Najrađe bih te posvojila!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vesna evo ja sam ovome mome našla mjesto, a voljela bih da potraje što duže..:)
      Andrea može,uz tebe bih naučila sve o šivenju..pusa:)

      Izbriši
  20. kako je samo lepo ususkan u toj saksiji!

    OdgovoriIzbriši
  21. ne znam sta je lepse na tvojim fotografijama i u tvojoj kuci!!!ali znam da Vam prolece odlicno stoji:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno..zbilja mi proljeće najbolje stoji:)

      Izbriši
  22. ...kako je samo romantično ovo mjesto...volim zaviriti na tvoj blog...osjećam se smirenom...uživam u svoj toj ljepoti...prekrasni postovi...lijep pozdrav ostavljam... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago angeleyes ako je tako,veliko hvala također lijep pozdrav:)

      Izbriši
  23. baš je prekrasan, nije čudo da te inspirirao!

    OdgovoriIzbriši
  24. Nježno i divno kao što ti sama znaš

    OdgovoriIzbriši
  25. Fantastican post kao sto samo ti znas. Divan njezni cvijet. Uvijek se oraspolozim gledajuci ove tvoje kreacije. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  26. Draga Nely, kod tebe je sve tako lijepo, prozračno, vedro. Uvijek me oduševi i motiv kojeg izabereš za glavnu zvijezdu posta, ali i ono što izviruje iz pozadine, u ovom slučaju pletena stolica i jastučić.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goco hvala ti puno,drago mi je da ti se sviđa:)
      Ivanice uživam uvijek i u tvojim lijepim riječima,veliko ti hvala na tome:)

      Izbriši
  27. Divno, uvek se oduševljavam kada gledam tvoje slike. :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Oh, how pretty these all are! Ranunculus are one of my favorite flowers...I just bought three bunches today :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. So great dear Tricia,Ranunculus is my favorite flowers too,..enjoy:)

      Izbriši
  29. Sweet Nely ~~ I can't express enough how beautiful your photos are!!! You have incredible photography skills.
    Have a great weekend,
    Hugs Rosemary...xox

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank You my dear Rosemary so much,..Hugs!

      Izbriši
  30. Oh, what a lovely blog you have!!!
    Beautiful images make me happpy.
    So glad that you shared them with all of us:)
    of course, I'm following!

    OdgovoriIzbriši
  31. Thank you for your lovely comment dear keity..kiss:)

    OdgovoriIzbriši
  32. A ja sam potpuno fascinirana ovim blogom, kao i uvijek..

    OdgovoriIzbriši
  33. Dear friend,

    I love your photos!! So fresh, so full of light, really beautiful!!♥
    Here, in Finland was snowing in the night, so all trees are full of snow again, but sun is shining and looks so beautiful:) And I know snow will be melt soon;) Typical spring weather in Finland;)
    I send you many warmy hugs from snowy Finland,
    Marge

    OdgovoriIzbriši
  34. Rea hvala ti puno,drago mi je zaista:)
    Ohhh dear Marge,snowing in Spring,so fresh spring weather in Finland,but ok so sun cam shining Days..Hugs and Thank you for your lovely comment:)

    OdgovoriIzbriši
  35. Ma ti si mi inspiracija...

    OdgovoriIzbriši
  36. Divno si uredila dom za Uskrs, istinski sma uživala u fotkama, prekrasne su!

    Pusa!:)

    OdgovoriIzbriši
  37. Obožavam ranunkulus, najviše obožavam :)
    Volela bih svaki dan imati u vazi velike bukete, ali rezani ranunkulus nigde ne nalazim :(
    Sad sam bar uživala u tvom.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...