ponedjeljak, 7. siječnja 2019.

Ponovno tu...

Ni sama ne mogu vjerovati koliko je vremena prošlo od moga zadnjeg posta..dugo,zaista predugo,ali u međuvremenu desio mi se jednostavno život,posve zaokupljena nekako hvatam korak sama sa sobom kroz sve,handlam dan po dan,sakupljam pa puštam od sebe,ustajem i padam i sve tako dok ne proleti godina,i ne ne okreneš se evo nas u Novoj,nadamo se boljoj i potpuno vjerujući da je upravo ova baš  ona naša godina po svemu
.Kod nas je dom kao i uvijek ostao po starom,šarmantan i željan prigrliti svakoga u svojoj skromnosti i toplini,posebno u ove  prošle blagdanske dane.





.. za sreću  su dovoljne sitnice,ove moje male sitnice zasigurno donose osmjeh na lice,neka večera u krevetu,lijena predvečerja u toplom domu,dobro štivo u rukama ili nešto slatko na tanjuru..da sve me to čini sretnom.












i eto..ponovno tu,ponovno s vama..moram priznati da mi je trebalo vremena za povratak,a treba ,i vremena da se vratim u štos sa pisanjem i postovima,uhhh toliko mi je drago,ovo je post za probijanje leda,a onda nadam se čitamo se uskoro ponovno,
Hvala svima koji ste sve ovo vrijeme uz mene na ovaj ili onaj način,javljanjem i podrškom,pitanjem da li ću se vratiti i kada, dragi moji čitatelji dali ste mi do znanja koliko je ova moja Blue Hortensia bila inspirativna i zanimljiva svima vama pa i ovo vrijeme dok nije bilo novih postova,ne mogu vam dovoljno zahvaliti, to je istinski motiv da sam ponovno tu...

Broj komentara: 9:

  1. Konačno. Rado te pogledam na fb, ali mi često objava i promakne ... zato se veselim tvome povratku i svakoj novoj objavi ... Gordana Bucka

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej, Nely, drago mi je što imaš novi post. Drago mi je vidjeti slike tvog doma, pročitati tvoje misli. I, naravno, pomislim često na tebe kad vidim svoju hortenziju...

    OdgovoriIzbriši
  3. Čekam Vas i ja,sretna sam što ste opet tu. Vaše objave su odmor za dušu

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro došli nazad, drago mi je puuuuno drago što niste odustali od pisanja.
    Veeeliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao da i nisi otišla draga ali te je lijepi opet čitati

    OdgovoriIzbriši
  6. Welcome back, Nely. Your home looks so cozy and welcoming for the Christmas season. And I smiled when I saw the oranges/tangerines around the candles, as they remind me of my dear mom. I love that small tray, and I noticed the little bear on your shelves. Those desserts look Yummy too. I wish you much goodness in the new year, Nely, and it was so good to visit with you again.

    love, ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  7. ps....let me know if you are returning to blogging, and I will put you back on my side bar. : )

    OdgovoriIzbriši
  8. Piękny , świąteczny klimat. Pozdrawiam :-).

    OdgovoriIzbriši
  9. Docekali smo te opet, Nely. I ja objavljujem puno manje i shvatila sam da je dovoljno nekad objaviti u postu samo fotke, a ti ih imas... i jedva ih cekam.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...