ponedjeljak, 19. ožujka 2012.

Proljetno.. dekorativno i slatko...

Odbrojavamo polako posljednje sate zime,proljeće je i zvanično kalendarski tu...prekrasno  toplo vrijeme ovih dana dalo je dobru uvertiru dolasku proljeća..vjerujem da su ovi sunčani dani mnoge od vas izmamili van,jednostavno je ugodno kada pogledate oko sebe i vidite prirodu kako se polako budi..
Uz sve to priroda sama po sebi nudi  svoj vlastiti dekor,tako sa prvim lijepim danima tu su prvi cvjetni vijesnici proljeća,ali isto tako jedan lijep  prirodan ukras su i jaja japanskih prepelica.
Unazad nekoliko godina želja mi je bila nabaviti ova jajašca,i evo ove godine napokon sam pribavila nekoliko njih i zaista su pravi ukras sama po sebi,odmah sam dobila želju poslikati ih jer su tako lijep detalj i biti će isto tako lijep dio i Uskršnjeg dekora...
Ova jajašca  su samo u dekorativne svrhe,a ovaj kolač koji ću vam ovom prilikom podijeliti ipak je  napravljen od običnih jaja..ovo je bijeli rolat,iskreno ne znam zašto ali ovo je u nas doma tako tipično proljetni kolač iako ništa posebno ne upućuje da ga se pravi samo u proljeće,naravno prija u svako godišnje doba,ali kod nas je tako,mislim da samim time što ovaj rolat zapravo savršeno ide sa kombinacijom bobičastog voća,maline,jagode,borovnice,ali kako ih ja ovaj puta nisam imala u svježem obliku meni su za ovu priliku poslužile banane,stoga mogućnosti kombinacije voća u njemu su velike,njegova lagana tekstura u kombinaciji sa voćem zaista je nešto prefino,u duhu izreke da su jednostavne stvari i najukusnije slijedi recept..
Biskvit:
4  žutanjka,4 žlice smeđeg šećera, 4 žlice brašna,snijeg od 4 bjelanjka..
Krema:
3dl mlijeka,1 vanili šećer,3 vrhom pune žlice škrobnog brašna(gustina),4 žlice šećera u prahu,110g maslaca i oko 200 g voća vrste po želji
Za biskvit istucite čvrst snijeg od bjelanjaka,dodajte šećer,lagano dodajte jedan po jedan žutanjak uz stalno mješanje te na kraju brašno,vrlo kratko još promješajte i smjesu izlijte u široki lim te ju ujednačite.Biskvit pecite na 180C  15-ak min.Topli biskvit umotajte u vlažnu krpu i ostavite ga da se prohladi.
Za kremu od ukupne količine mlijeka oduzmite 1dl i u njemu razmutite škrobno brašno,dodajte vanili šećer zatim u ostatak kipućeg mlijeka zakuhajte razmućeno škrobno brašno i kuhajte dok se ne zgusne.Ohladite do mlakog kremu,zatim lagano umiješaajte prethodno izmućeni maslac sa šećerom u prahu,kremu ujednačite i sa polovinom premažite biskvit,posipajte preko kreme sjeckano voće npr.jagode ili po želji,zarolajte,odgore premažite ostatkom kreme,zatim obilno posipajte ribanom bijelom čokoladom,ili kokosom ili mljevenim oguljenim bademima.Dobro ju prohladite prije služenja i samo na kraju uživajte!
Uživajte u lijepom vremenu i početku novoga radnog tjedna!

Broj komentara: 47:

  1. ....dobro jutro draga moja,savrsen post,sav mi je onako proljetni,a kolac,mogu samo da zamislim kako je ukusan,izgleda tako njezno....lijep pocetak sedmice i tebi....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro ti jutro draga dunja,drago mi je da ti se sviđa post,a kolač je mmmmm njami...lijep tjedan i tebi želim:)

      Izbriši
  2. Prozračno, proljetno i lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. A divnog kolačića.. Mogla bi i ja takav napraviti za naš rođendan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dilajla..
      Marina nadam se da će ti se vidjeti ako ga budeš radila..hvala ti:)

      Izbriši
  4. Prepeličja jaja su uvijek posebna a ti se ih predivno uklopila u dekoraciju proljeća. Rolada izgleda njami.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno su i meni ta jaja jako posebna..hvala ti Suzana na komplimentima:)

      Izbriši
  5. Fotografije su ti odlične, ovoa prepeličja jaja su odlična dekoracija ua uskrs. ugodan ti tjedan želim! annie xoxo

    OdgovoriIzbriši
  6. Proljetno, slatko... PRESLATKO!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Annie hvala,vrlo su dekorativna a jednostavna za uklopiti ih u sve proljetne dekoracije,ugodan tjedan i tebi također..

      Lives hvala najljepše...

      Izbriši
  7. Dear Nely,

    This post is so lovely..
    I love this pictures and the sweet egs..

    Wishing you love..
    Marijke

    OdgovoriIzbriši
  8. Thank you my dear Marijke..Hugs!

    OdgovoriIzbriši
  9. Savršena kombinacija lijepih fotki i ukusnog recepta... predivno....

    OdgovoriIzbriši
  10. Stvarno su posebna ta prepeličja jaja!Lijepe slike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno Angie, Tatjana..veliki vam pozdrav:)

      Izbriši
  11. Ovo je stvarno bio najlepsi vikend u poslednjih par meseci,a cini se da ce i cela nedelja takva biti.Ova prepelicina jaja su tako dekorativna,mislim da cu ih i ja potraziti,makar da ih imam za Uskrs.Znas li da ove godine nisam videla ni jednu jedinu visibabu!!Jesu li ove iz tvog vrta?
    Fotografije su ti uvek prekrasne,uzivam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si Jelena zbilja vikend je bio iz snova,toplo,sunčano preugodno..zbilja si možeš na pijaci naći jaja,kod nas ih komadno prodaju,a zbilja su zgodna..je ove visibabe su moje,iako očekivala sam da će ih biti puno,puno više..ali dobro zima ih je uplašila..ugodan dan ti želim:)

      Izbriši
  12. Sve tako nježno, proljetno i lijepo! Super su ti fotografije, Nely!

    OdgovoriIzbriši
  13. Dolazim do zaključka da je prirodno uvijek najljepše. Ova prepeličja jaja su tako slatka dekoracija. Prekrasni motivi i fotografije, kao iz časopisa. A recept za roladu zvuči primamljivo...Jako volim voćne kolače, posebno ljeti budu tako osvježavajući!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno poezija draga..:)
      Nostalgia zapravo i je tako da je prirodno uvijek najljepše..kolač je divan,zaista po ljeti savršeno ide ..hvala ti puno:)

      Izbriši
  14. Prekrasne slike,njezne,rolada izgleda odlicno,volim ovakve kolace.Zelim ti ljepu sedmicu Nely :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Dekor je predivan, a kolač, naravno, moram isprobati - moji omiljeni sastojci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Selmice,i tebi lijepu sedmicu želim također..
      Vesna imaš sve moje preporuke za kolač:)

      Izbriši
  16. You always write so dear to my blog. Thank you for that. I'm really happy. And I'm happy to pass on to you. Today it is again very charming pictures. Beautiful!
    Greetings Dear Rosalie ∙ ∙ ♥ ♥ ∙ ∙

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Rosalie for your lovely komment..Hugs!

      Izbriši
  17. Obožavam proljeće. Jaja su jako dekorativna, a rolada je super, pogotovo zato što se može koristiti razno voće.

    OdgovoriIzbriši
  18. Beautiful spring pictures, Nely!;)
    many hugs,
    Ira

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti What najljepše...:)
      Thankyou dear Ira!

      Izbriši
  19. Divno, Nely, ne znam sta je ljepse. Ovdje ima dosta jaja od prepelice.
    Rolat odlicno izgleda. Uvijek mi uljepsas dan svojim kreacijama, a naravno i inspirises.

    Hvala ti sto lijepe stvari dijelis sa nama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goco hvala tebi na uvijek divnim riječima,drago mi je ako ti uspijem uljepšati dan..veliki pozdrav ti šaljem:)

      Izbriši
  20. krasni detalji...i kolač djeluje divno :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Sve tvoje dekoracije su u suštini vrlo jednostavne a tvoja domišljatost da jednostavne stvari pretvoriš u nešto nebeski lepo je prosto je neverovatna. Tome naravno pridonose fantastične fotografije koje praviš.

    Sve u svemu još jedan predivan post. Srećan ti bio sutašnji prvi dan proleća!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Tami :)
      Vesna najljepše vam hvala na tako divnim riječima,to me zbilja raduje..i vama sretan sutrašnji prvi dan proljeća..veliki pozdrav:)

      Izbriši
  22. prepeličja jaja su ti pun pogodak za dekoraciju! a ne bi mi palo na pamet da ih iskoristim ni za sto godina...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha Sani dobra si,evo sada znaš kako ih iskoristiti:)

      Izbriši
  23. Opet divne fotke, a kolač prepisujem i radim ovih dana jer izgleda zamamno...BTW, poslala sam teti iz vrtića moje kćeri mail s Pernatom družinom, izgleda da će i djeca u vrtiću raditi (inače šestogodišnjaci) raditi kokice! Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ilina baš si me obradovala ovime ako klinci budu radili kokice,ma predobro..hvala ti najljepše:)

      Izbriši
  24. A to je znači od japanske prepelice? Nisam imala pojma, mi doma imamo identična, ali od plastike :)) A i kod nas je rolat nekako u proljeće najčešći desert, valjda je to nešto u slavonskom zraku... tko bi znao! Hehehe... :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je Lilly ovo su ta jajašca i ja imam plastičnu imitaciju tih prepeličijih..vjerojatno je neka slavonska veza ovo sa rolatom..hihi.pusa!

      Izbriši
  25. Una gran receta de rollo luce romántica,exquisita y bella ,la decoración con los huevos es genial ,felicitaciones por las imágenes que dan alegría a la primavera ,FELIZ PRIMAVERA!abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
  26. Divan rolat. Liči mi na neki beli cvetić. Baš lep način da se proslavi proleće.

    OdgovoriIzbriši
  27. Divno obiljezen proljetni dan draga Nely.. bas sve onako kako ti uvijek znas, skladno, romanticno i decentno.. ova mala jajceka od prepelica su nam omiljene slane minijaturice zacinjene raznim aromaticnim ukusima uz apero.. a ova roladica, mamma miaa, koja njezna bijela proljetna ljepotica, biti ce to fini slatki uskrsni zalogaj.. hvala.. big kiss !

    OdgovoriIzbriši
  28. Hvala ti Zoko puno,baš i meni liči na cvijet:)
    Draga Anna,baš mi je drago da su i vama omiljena ova jajašca,kod nas su evo kao deko,ali vrijedilo bi ih probati kao gastro poslasticu..rolat preporučam,brz i jako ukusan..veliki kiss leti:)

    OdgovoriIzbriši
  29. Drago mi je da si nabavila ova dekorativna i zanimljiva jaja koja si željela, baš su lijepa i ti ćeš ih sigurno znati negdje interesantno smjestiti.
    Kolačić mi se sviđa, pravi je vijesnik proljeća :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Hvala ti Branka,da jajašca su super zanimljiv deko,a kolač je baš onako lagano proljetni:)

    OdgovoriIzbriši
  31. Jao divno !! :$
    Uvijek uzivam u ovim slikama !!
    I VJERUJ MI DA SAM TOLIKO SRETNA STO JE PROLJECE :D
    Pozdraaav :**

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...