srijeda, 28. ožujka 2012.

Vrt u bojama...

Iznad prosjeka topli dani za ožujak,pokrenuli su biljke na cvatnju.Meni se čini ove godine to sve pomalo naglo sa biljkama..,do prije nekog vremena  sve je bilo prekriveno  hrpama snijega,a već sada uživamo u prekrasnim bojama i cvatnji prvih narcisa,ranih tulipana,bergenije,presličica,forzicije...

ovih dana osjećam onaj lagani proljetni zamor,nekako sam sporija,i pomalo razdražljiva,ali vrt mi pruža istinski terapeutski učinak,boje su ono čime se hranim,sada iz dana u dan postaje sve šarolikije,miješaju se žuta,narančasta,roza,plava..plava je ipak ona boja koje me uvijek nekako posebno nadahnjuje,tako je u jednom dijelu vrta procvala hrpa divljih zumbula,samo da vam mogu pored ove njihove boje prenijeti i miris koji šire,to je ja mislim jedna od najmirišljavijih vrsta cvijeća koja cvijeta u rano proljeće..


vrtni dekor u plavom vrlo je jednostavan.. kanta za zaljevanje,stara bačva,dio stare tikvice koji je poslužio kao ukrasni dio plavom zumbulu uz stari kalj sa maćuhicama i jaglacem..


Nadam se da sam vam ovim slikama uspjela uljepšati dan i bojama unijeti dobro raspoloženje ..poklanjam vam stručak narcisa ..uživajte!

Broj komentara: 56:

  1. obožavam mirisne zumbule! ovaj dekor sa starom tikvicom je genijalan... nikada se toga ne bih sjetila... zato imamo tebe ;) da nas inspiriraš svojom maštovitošću i smislom za estetiku! :)
    Stela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stela hvala ti na divnim riječima,..veliki pozdrav:) drago mi je ako dajem inspiraciju,

      Izbriši
  2. Hvala ti na ovim divno-proljetnim fotkama!Moji favoriti: zumbuli,đurđice,ljiljani,jasmin...sve mirisno.Obožavam tvoje vrtne krecije!!!:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonaj divno,to su i moji favoriti svakako i ruže još:)

      Izbriši
  3. To je prekrasna - u tolikoj mjeri da zavidim ljepotu onoga što ste već cvjeta ! Mi , nažalost, nemaju takvu toplinu i jedino što sam još uvijek imaju snowdrops procvjetao rockery :-) Andbarel jevelik ideja , imam gotovoisti, a sam zasadio drvo u njemu! Velika šalje pozdrave Michaela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mischa nadam se da će uskoro i kod vas vrijeme donijeti toplinu i puno cvijeća,drago mi je da imamo iste predmete,veliki pozdrav:)

      Izbriši
  4. Uz ovako veseli i razigrani proljecem obasjani vrt i meni si oraspolozila dan.. imam osjecaj kao da je miris svakog tvog cvijeta navratio i u moj dom..hvala za casak uzivanja..ii, hvala za poklonjeni strucak narcisa.. ugodan ti dan draga Nely.. srdacan pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anna draga baš me raduje ako si se uspjela oraspoložiti ovim cvijećem i da ti je miris zumbula malo svratio..lijep dan želim,hvala na komentaru:)

      Izbriši
  5. You have wonderful flowers in your garden...here I have to wait for a while, it's almost green.

    Enjoy your day! Many hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  6. Grane forcizije su prosto čarobne i uvek ih doživljavam kao prave vesnike proleća. Plavi detalji u bašti su neodoljvi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za forzicije se kaže kada procvjetaju tada je stvarno došlo proljeće,i zaista je tako:)..hvala Lenka!

      Izbriši
  7. Nely, kod mene ni blizu toliko cvijeća! procvale su konačno forzicije, ali narcise i zumbuli tek u pupovima. Još se moram malo strpiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo kod na su narcisi divni,tulipani kreću,ali zato trajnice i ruže vrlo stidljivo još,ali ok polako:)strpi se i kod tebe će uskoro:)

      Izbriši
  8. Oh how wonderful. The nature in you is a lot further than here. You have very nice pictures taken again. I'll be soooo glad to You Thank You
    Greetings Dear Rosalie ∙ ∙ ♥ ♥ ∙ ∙

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Rosalie for your lovely comments...Hugs!

      Izbriši
  9. Da znaš da sam nestrpljivo čekala izvještaj iz tvog proljetnog vrta. I opet prekrasni detalji i maštovito upotrebljeni predmeti!

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan vrt, kad izađeš u njega naročito kad je sunačan dan, mgu misliti koja je uživancija. Ja to imam samo o vikendu:-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. What hvala ti puno:)

      Vesna je uživancija je prava,samo fali malo kiše,jer je zasušilo sve pošteno:)

      Izbriši
  11. ....krasno Nely,proljetno sarenilo je ipak najljepsche...

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasan vrt i maštoviti detalji...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je dunja proljetno šarenilo je naj...
      Hvala Jagoda!

      Izbriši
  13. Draga Nely,vrt ti je božanstven. Baš sam uživala u fotografijama.

    OdgovoriIzbriši
  14. predivne boje, predivan vrt,...forzicija ti je predivna! veliki pozdrav draga Nely!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno Zoko,Annie...drago mi je ,pozdrav i vama:)

      Izbriši
  15. Prekrasne fotografije.Volim cvijeće,vrt ti je krasan.Malo me malo"praši"ovaj proljetni umor,ali proći će.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Gordana,uhhhh i mene smara proljetni umor pošteno,ali i ja se nadam da će proći:)

      Izbriši
  16. Are these spring photos from this year? Is spring already really there, so long, almost summer?? WOW!! WONDERFUL!!!♥
    I must still wait that moment here in Finland...;D

    My friend, enjoy!!!♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes Marge,I make this photos today morning..yes this spring is hiere and so warm,allmost summer temperature:)

      Izbriši
  17. prekrasno je kad sve napokon propupa!

    OdgovoriIzbriši
  18. Lijepe proljetne boje u tvom lijepom vrtu! I meni je plava boja cvijeća najlljepša... Kod mene su narcisi već ocvali...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lusitania u pravu si,zbilja je prekrasno:)
      Hvala poezija s mora,kod vas su narcisi baš bili poranili:)

      Izbriši
  19. Baš me oraspoložio ovaj post :) fotke su divne! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam baš mi je drago da je oraspoložio post:)

      Izbriši
  20. ...prekrasan...bajkovit... čudesan vrt...uživati i odmoriti oči...zatim ih zatvoriti i osjetiti miris zumbula...eto..i to mi je uspjelo zbog tvojih divnih fotografija...lijepe pozdrave ti ostavljam... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. anngelpie draga uživaj,hvala na divnim riječima..pozdrav i ja uzvraćam:)

      Izbriši
  21. Juce sam na pijaci kupila plavi zumbul i narcise!!Jos samo da procveta djurdjevak i bicu sigurna da je prolece tu!!
    Svaki od tih cvetova meni ima i neko moje sentimentalno podsecanje,tako da si me bas "pronasla" sa ovim izborom iz tvoje sarene baste!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelena još malo i đurđice su tu,kod mene su lagano izvirile iz tla...drago mi je da ti cvijeće ima sentimentalnu simboliku i da sam te našla..veliki pozdrav:)

      Izbriši
  22. Divne fotke rascvjetanog vrta :)) Ne mogu vjerovati kako se brzo priroda probudila. Do jučer je još sve bilo nekako sivo i uspavano. A gle sada! Obožavam prolječe i njegove boje i mirise.

    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je Sandra i ja ne mogu vjerovati kako je brzo nekako sve krenulo sa cvijećem i prirodom općenito...ali ne smeta proljeće je divno!

      Izbriši
  23. Naravno, uvijek mi uljepšaš dan svojim postom!

    OdgovoriIzbriši
  24. Predivan vrt Nely jedva sam cekala da vidim slike tvog procvijetalog vrt :) Predivno cvijece ,obozavam ga,divne su ti dekoracije.Tvojim slikama i meni uvijek uljepsas dan :) Hvala ti za narcise krasni su..Veliki pozdrav....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rea baš divno,drago mi je zbog toga...
      selmice hvala za divne riječi...pusa!

      Izbriši
  25. Uvijek divno napisano..predivno Nely !!
    Vrt,boje,cijece SVE JE TAKO SUPER !!!!!
    I meni je plava najdraza boja :r uvijek inspirise :)
    Veliki pozdrav,i da znas da sam uzivala citajuci ovo !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Veliki pozdrav i tebi Nađa,i ja uživam čitajući te!

      Izbriši
  26. Tvoj je vrt zaista san svake žene!Koliko truda i detalje je uloženo u njega,baš je lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  27. Divan vrt, pravi proljetni ugodjaj, pa sunce, predivno. Sve u tvom stilu, prekrasno

    OdgovoriIzbriši
  28. Savršen vrt, mami na boravak na otvorenom. One tvoje platnene kokice smo izrađivali u školi: ja svoju varijantu, a kolegica iz likovnog svoju (njezina kokica je sličnija tvojoj, priznajem) - neovisno jedna o drugoj čačkamo po tvom blogu i krademo ideje! Dijelimo oduševljenje tvojom kreativnošću, fotkama i blogom uopće!

    OdgovoriIzbriši
  29. Nema nista lepse od prolecng cveca!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sani kako si me obradovala da ste ih radili u školi,ma super zaista,drago mi je ako sam vam dala ideju,hvala punoooo!

      u pravu si magnolia...pozdrav!

      Izbriši
  30. Zumbul kao da izranja iz jajeta... vrlo prigodno :-)) i lijepo. Sve izgleda radosno, poletno, obećavajuće! Sigurna sam da će se ta energija polagano prenijeti i u tebe! Ugodan ti vikend, draga Nely!

    OdgovoriIzbriši
  31. ivanice i ja se nadam da će se ta energija prenijeti i na mene..hvala ti na divnim riječima:)

    OdgovoriIzbriši
  32. ivanice i ja se nadam da će se ta energija prenijeti i na mene..hvala ti na divnim riječima:)

    OdgovoriIzbriši
  33. Prekrasan je tvoj vrt, prepun boja i vjerujem zamamnih mirisa! Divne fotke nely, pusa!:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...