ponedjeljak, 5. ožujka 2012.

U kutku hodnika...

Jednom sam u jednom od svojih prošlih postova spominjala da zima nije moje vrijeme što se tiče kreativnog zanosa,ali ovi prvi proljetni dani daju mi elana i inspiracije podosta,stoga to iskorištavam maksimalno moguće...ovoga puta radi se o jednom malom starinskom ormariću,i još starijem ogledalu kao glavnim akterima ove priče..
Ormarić je zapravo bio nekada nekome u funkciji noćnog ormarića,kako to biva sa starinskim komadima namještaja trebalo mu je malo vratiti sjaj uz pomoć brusnog papira,četke ,bijele boje,komadića drveta za nadopuniti stativne nožice koje nije imao,uglavnom točka na i je svakako i dodatak na prednju frontu vrata zgodne tapete koja me podsjetila na  temu Sarah Kay,i dala ovome ormariću mekšu,topliju notu..

Uz ormarić postoji i drugi glavni akter a to je starinsko ogledalo,ili bolje rečeno prastarinsko,1925.godine ono je jednoj tadašnjoj mladenki bio vjenčani dar njezinih roditelja,i samo ogledalo dobilo je premaz bijelom akrilnom bojom po svom drvenom okviru,a samo staklo ogledala ostavljeno je onakvim kakvo je sa sitnim oštećenjima kao podsjetnikom otkada datira...
Tako su ormarić i ogledalo sklopljeni u zajedničku cjelinu u jednom kutku hodnika,uz dodanih nekoliko detalja starinskog stuba za cvijeće,Edine predivne slike na zidu,malo suhih hortenzija sve uklopljeno u nježne pastelne nijanse plave koje prevladavaju sa bijelom bojom hodnika,dobio se zgodno vizualno iskorišten prostor..

Poslić koji nije zahtijevao više od jednog poslijepodneva isplatio se,kako proljeće kroči tako se i ja polako budim i opet svoj dom  osvježavam baš kako čini i samo proljeće..

52 komentara:

  1. ovo je stvarno predivno! detalji koje nam pokazuješ su <3, a slike kao da su ispale iz nekog Art e Decoration-a ili tako nekog ekskluzivnog časopisa! petica za trud i petica za rezultat! Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ilina na komplimentima,baš mi je drago da ti se svidjelo:)

      Izbriši
  2. Predivno predivno!! Pazila si na svaki detalj, i sve je namješteno do savršenstva! Oduševljena sam i odabirom boje i time što je gledalo ostavljeno izvornim. Ma same pohvale!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Rea,drago mi je zaista,veliki ti pozdrav:)

      Izbriši
  3. jooj, preslatko. u mojoj djevojačkoj sobi kod mame imam sličan ormarić i već dugo ga planiram urediti ali se još nisam pokrenula, možda me ovo inspirira!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanjushka evo ako posluži kao inspiracija to je onda ono pravo,nadam se da će i tvoj ormarić uskoro dobiti svoje novo ruho:)

      Izbriši
  4. Lijepa kutak, sve što lijepo su uskladiti , koliko se divim ! Michaela

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno, sve što obožavam i volim: od vazica s trantinčicama i suhim hortenzijama, keramikom na točkice, Sarah Kay motivima, bijelom patinom renoviran stari namještaj...sve vrhunski ukomponirano jedno s drugim. Rezultat: BAJKA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nostalgia,raduje me da ti se svidjelo i da dijelimo iste ukuse za lijepim..veliki pozdrav ti leti:)

      Izbriši
  6. Preljep kutak draga,sve si krasno namjestila ,kao iz nekog casopisa :) Svaka ti cast na divnim idejama i kreacijama.
    Sve mi je super :)))) Ljep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Svaki put se odusevim kad dodjem ovde. Ovo stvarno izgleda prelepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Selma,Zoko na lijepim riječima,drago mi je da vam se svidjeo ovaj kutak:)

      Izbriši
  8. ....nisam nikad ni sumnjala u tvoju kreativnost sto bi ovi moji holandezi rekli nasa "krea Bea"....lijep pozdrav mila....

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je najčarobniji i najoriginalniji hodnik koji sam vidjela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi dunja ovo mi je dobro krea Bea,moram si izraditi natpis s tim..pusa:)
      What draga hvala ti puno:)

      Izbriši
  10. Predivno, Nely. Baš onako kako to i sama volim.

    OdgovoriIzbriši
  11. Detalji su nevjerojatno prekrasni...Mislila sam da takav dom naprave samo za časopise s dekor temama..Prekrasno :)

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vesna i Olija hvala vam najljepše:)pozdrav za obje:)

      Izbriši
    2. Olija i ja sam tako mislila dok nisam otkrila blog "Blue Hortensia" :))))
      Što je, je...divim se i ljubim vrijedne ruke!
      No, ne mogu ne primijetiti još jedan detalj, a to je okvir sa prepoznatljivim viticama kakve zna samo Eda napraviti...nadam se da sam u pravu :)))

      Izbriši
    3. Hvala ti Sanja,isto vrijedi i od mene sa otkrivenjem tvoga bloga i tvoje kretivnosti koja se rijetko viđa..a u pravu si to je Edin okvir,spomenula sam i u tekstu,to mi je jedan od najdražih poklona:)

      Izbriši
    4. Da, sad vidim da si spomenula Edinu sliku...oprosti...moram priznati da nisam baš sve pročitala, jer sam se više posvetila gledanju :)))
      hvala ti :)))

      Izbriši
  12. jako lijepo. svidjaju mi se tockaste posude

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goge točkala sam ih ručno,i meni su jako drage..hvala ti:)

      Izbriši
  13. Šarmantan je taj tvoj kutak hodnika!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja se toliko odusevim tvojim postovima, predivno stvarno.

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh, this is so sweet, Nely!:)
    many hugs,
    Ira

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Goco puno:)

      Tnx dear Ira,..hugs:)

      Izbriši
  16. Predivan ti je ormaric i starinsko ogledalo, ne znam sto je ljepse, ti si im udahnula novi, izgled, preprelijepo:-))

    OdgovoriIzbriši
  17. Da znas samo kako tvoj dom deluje smirujuce i inspirativno, preslatki su mi svi detalji, srce na ormaricu i ono drugo, manje, okaceno iznad ogledala, pa cestitka od susenog cveca i druga sa biciklom, kutija, pa nezna tufnasta posudica za cvece... sve odise tako mirom i toplinom.;)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biljo drago mi je da ti se sviđa,ja sam još puki amater za ovakve pothvate restauracija:)

      mignonne mila drago mi je da tako doživljavaš moj dom i ono što radim,hvala ti puno na tome:)

      Izbriši
  18. Lijepo si ti to ukomponirala, pravi kutak za odmor!!ugodan ti dan želim

    OdgovoriIzbriši
  19. You've got wonderful blog. greetings from Poland :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Annie,i tebi također ugodan dan želim:)
      Thank you Magda:)

      Izbriši
  20. Wunderhübsch ist das geworden!
    Liebe Rosaliegrüße∙∙♥♥∙∙

    OdgovoriIzbriši
  21. Kao i inače, uživala sam u posjeti kode tebe.... Puna srca idem dalje a tebe sam izazvala... navrati i odgovori na izazov!

    OdgovoriIzbriši
  22. I opet ...predivno:))motiv Sarah Kay je presladak...ma sve mi se svidja:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Viel Danke Rosalie LG:)

      Angie hvala ti na izazovu,i lijepim riječima..pozdrav:)

      Stočiću i meni je Sarah Kay baš oduvijek premedena..hvala ti:)

      Izbriši
  23. uh, obaraju me s nogu ti tvoji maštoviti zakutci po kući! inače, od ranih dana sam veliki fan sarah kay, tako da me ormarić osvojio iz prve! :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Predivno izgleda, jako mi se sviđa tvoj dašak proljeća!!!

    OdgovoriIzbriši
  25. Divan, romantičan kutak koji poziva na uživanje, prekrasno!

    Pusa i lijep pozdrav.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno,..Sarah Kay je imala utjecaj na mnoge od nas:)

      Izbriši
  26. Oh, Nely, how beutiful home you have!!:) Such so sweet colours and Sarah Key is fantastic:))
    I love your photos!♥

    Many hugs, Marge

    OdgovoriIzbriši
  27. Bravo Nely, ovo je zbilja prekrasno i originalno ! Jako mi se sviđa i sigurno je lijepo boraviti u ovako ugodno i lijepo uređenom prostoru !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marge Than you my dear,many hugs..
      Branka hvala,drago mi je da ti se svidjelo:)

      Izbriši
  28. Divno ogledalo,odlican ormaric!!Sve je dobilo jedan sasvim novi duh sa ovim slatkim tapetom.U stvari detalji u tvom domu uvek tako lepo prate dolazak proleca(kao u ostalom i dolazak,zime,praznika,...)

    OdgovoriIzbriši
  29. nek te proljetni zanos što duže drži jer je predivno! I ormarić i ogledalo su krasni komadi oživljeni s toliko šarma! I onda sve ukomponirano u slatku i neodoljivu kombinaciju pastelnih boja, cvijeća i detalja! <3, <3, <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelena , Ivana hvala na divnim riječima,drago mi je ako sam uspjela propratiti dolazak proljeća u svoj dom kroz ove male detalje i da vam se to svidjelo:)

      Izbriši
  30. Jao Nely, predivno je!!! Bravo! :) Sjajna ideja, a tapeta na prednjoj strani mu stvarno daje poseban smek!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Kutak u koji sigurno svaki sa divljenjem rado zaviri toliki si dala sarm ovom starom ormaricu agremantiran ovim odlicnim kontrastom prekrasnog starinskog ovalnog ogledala.. svaki detalj na svojem mjestu.. jako dekorativno bas kao uvijek, veliki bravo Nely !

    OdgovoriIzbriši
  32. Hvala ti puno Miki....draga Anna...drago mi je da vam se tako svidjelo,uistinu jednostavno,i u nekom pastelnom-proljetnom štihu..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...