ponedjeljak, 8. travnja 2013.

Plava hortenzija i Iskrica sreće..


Posljednjih dana jedna plava hortenzija i Iskrica sa bloga SMILJE -art by heart pobrinule su se da mi stave veliki osmjeh na lice.
Iskrica je jedna krasna,mlada žena koja svoj blog piše srcem,i od srca..negdje su nam se blogo putevi sreli,našle smo se u mnoštvu zajedničkih tema,kreativnost i ljubav prema onome jednostavnom a to je  biti čovjek, je ono što nas posebno veže. Iskrica ,nesebična i srdačna kakva jeste odlučila je spremiti na put do mene jednu kutijicu punu raznih preslatkih sitnica i osim njih spakovati s njima i dio sebe.Primila sam poklon i s njime dobila i jedno krasno novo prijateljstvo na čemu sam beskrajno zahvalna..sitnice sa pažnjom čuvam,i nadam se da zna koliko mi je ovo sve značilo..još jednom VELIKO HVALA draga Nataša!




Plava hortenzija..da posebna moja ljubav,i ona je stigla kao poklon od moga dragoga meni.Ma nema dovoljno riječi za opisati kako me obradovala ta gesta jednako kao i Iskricina,nekako su stigle u isto vrijeme.
Plava,beskrajno plava,uljepšala je kutak doma,unijela boju u moje sivilo,i dala neki proljetni,svježi šmek domu.



Moram priznati da ljepšu hortenziju nisam skoro vidjela, vjerovatno sam toliko poželjela njezin cvat koji evo nisam vidjela od ljeta a od ljeta je tako dugo.Postavila sam ju u korpu i prenosila s mjesta na mjesto ne bi li joj našla pravo mjesto koje joj najbolje odgovara,sa puno svjetla,mjesto na kojem će najbolje doći do izražaja...



i našla sam  joj   to mjesto,tik uz prozor,na staroj stolici, na složenom prekrivaču,našla sam i neki svoj osmjeh,i mir dok ju gledam listajući neki časopis uz kavicu,onako za dobar dan dok se sunce ponovno pojavljuje.Vjerovatno  ova moja ljubimica zna da je stigla u prave  ruke,smješka mi se pompoznim plavim cvjetovima i sa zaglavlja moga bloga  i najavljuje proljetnu iskricu sreće,neki mali  novi tračak optimizma koji nam je svima potreban.




73 komentara:

  1. So wunderschön!!
    GLG♥Doris

    OdgovoriIzbriši
  2. The hortensia is one of my favourite flowers and blue is a wonderful colour! I also like it to have hortensias at home!

    Big hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Ingrid,I love,love hortensias!

      Izbriši
  3. Mogu zamisliti kako si se obradovala ovoj plavoj hortenziji, zaista je lijepa. Jos ovako u kosarici. Divna Natasina gesta, takva je ona, uvijek pozitivna, vedra, osjecajna i najvaznije iskrena. Volim se druziti s njom i pustiti da me inspirise malim pricama iz njene svakodnevnice i kreativnim radovima.
    Divan post, Nely, krasne fotografije i detalji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goco stvarno sam se obradovala ali onako propisno,boja joj je divna,samo da ju što duže uščuvam takvom..Nataša je divna,to dobro zna svatko tko jednom svrati na njezin blog:)
      Hvala ti puno!

      Izbriši
  4. Dear Nelly,
    I also love hortensia! Really beautiful flower.
    Have a very nice week.
    Hugs,
    Lucia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Lucia,have nice week too:)

      Izbriši
  5. aj, kakve krasne slikee! osvježila si i blog, vidim, napravila si pravo proljetno čišćenje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ana draga,znaš da sam stvarno napravila pravo proljetno čišćenje:)

      Izbriši
  6. Your blue hydrangeas are so pretty, Nely. I've seen this flower alot of friend's blogs. I am starting to love it myself. And your new Header is very lovely. I wonder if these flowers smell nice?

    Have a nice week.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Sheri,I love hydrangeas,and I have many in garden, hydrangeas not smell ,have amazing flowers and coulors:)
      Many hugs

      Izbriši
  7. Baš je sve lijepo, Nely, a hortenzija je predivna...

    OdgovoriIzbriši
  8. Koja lepota Neli! Mogu misliti koliko si se obradovala kad si je videla, jer ja koja samo gledam ove tvoje prelepe slike osećam veliko oduševljenje! Volim sve hortenzije ali ova tvoja je prava lepotica, naročito dolazi do izražaja u belini koja je okružuje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njena me ljepota uvijek ostavi bez daha,stvarno je nešto posebno posebno ove plave nijanse..ja sam ih stvarno veliki ljubitelj:)

      Izbriši
  9. Mila nely, koji divan post, koja divna gesta od tvoje prijateljice i tvog muzeka... cim sam vidjela tvoj novi header ostala sam zapanjena ljepotom hortenzije i fotografijama koje si napravila... Iste su u meni izazvale mnostvo lijepih osjecaja, a vjerujem u tebi jos mnogo vise... Uzivaj mila u "malim" znacima paznje i bliskosti tvojih najmilijih...
    I da znas da me svaka hortenzija na tebe podsjeti, bila plava ili neke druge boje...
    Veliki ljubac ti leti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,posebno na ovome što te svaka hortenzija podsjeti na mene,tako je lijepo to čuti..
      Trudim se uživati u tim sitnicama,i lijepim gestama zaista nas oplemenjuju:)
      Veliki pozdrav mila:)

      Izbriši
  10. ♥beautyful photos & flowers♥
    Have a nice evening! Hugs, Carmen

    OdgovoriIzbriši
  11. Drago mi je da postoje te iskrice koje te čine srećnom i najvljuju bolje dane. Oni su tu, blizu, stižu... Malo su skriveni, baš kao i proleće, ali važno je da znamo da su tu, kao i ljudi koji nas vole i misle na nas, bez obzira koliko nas kilometara i granica deli. Ljubav i pozitivne misli nemaju granice i to je ono što je važno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Nataša stvarno ovakve male iskrice život znače,na oko male,ali u stvari velike čine puno više nego se vidi.
      Jednako vrijedi i od mene da ljubav i lijepe misli nemaju granice..
      veliki ti pozdrav šaljem!

      Izbriši
  12. Hortenzija je prekrasna, u ovoj bijeloj košari je našla svoje pravo mjesto...ne može biti ljepše!Draga Nataša velikog srca, što reći...nevjerojatno je i lijepo kako se ljudi povežu iako se nisu nikad vidjeli :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaogda hvala ti,znap da si ih i ti ljubitelj,vjerujem da će i tvom vrtu ove godine zablistati koji cvijet hortenzije..a to si potpuno u pravu ljudi se vežu na neviđeno i stvore bolje odnose nego oni koji su uz nas možda svaki dan:)

      Izbriši
  13. Kako su krasne slike, pune neke svježine! Da, sreća se osjeti, mila Nely, neka bude sve više ovakvih mirnih i zadovoljnih trenutaka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ivana najljepše,i ja isto želim samo puno više mirnih i bezbrižnijih trenutaka:)

      Izbriši
  14. Deine Hortensie ist wunderschön, liebe Nely. Ich habe mir auch anstelle anderer Frühblüher ein paar ins Haus geholt und liiiiieebe sie!
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danke liebe Rosalie..uhh ich liebe,libe Hortensie:)

      Izbriši
  15. Meni je plava najdraža boja za hortenzije, a tvoje foke su dokaz da se izvrsno slaže s bijelom bojom.
    Mogu zamisliti sreću na tvom licu kad si dobila ovako krasne i s ljubavlju izabrane poklone.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su plave nekako posebne,tako graciozne..vjeruj mi jako sam bila sretna,uvijek me jako dirnu male pažnje:)

      Izbriši
  16. Dear Nely,

    Your photos are allways so full of joy,colours and cosy. I love them:)

    Have a joyful week, my friend!♥

    Hugs, Marikki

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much dear Marikki..
      Have nice week my friend:)

      Izbriši
  17. Hi - dear Nely - are this hortensia from this year??? They are beautiful. I'd like to see your home once in live ! Very cozy ! Wishing you a wonderful week ! Dear hug, Barbara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi dear Barbara, yes this is new hortensia,so great gift:)
      Have nice week my dear:)

      Izbriši
  18. Divna paznja od dragih ljudi i hvala na svim lepim fotkicama koje delis sa nama, prekrasno izgleda ta plava lepotica na novom zaglavlju bloga i odise nekom prolecnom svezinom i mirom, saljem vam pregrst lepih pozdrava!:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je draga mignnonne,i mene je obradovalo sve ovo..ova hortenzijica mi je uljepšala ove dane:)šaljemo ti veliku pusu!

      Izbriši
  19. Love the blue hydrangea-it's absolutly perfcet colour!!I have too:-)Now I have one on pink and twoo in white.
    Blog friendship is beautiful dear!!!
    Hugs to you Nely!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Micha..hydrangea is apsolut my favorit flower:)
      Hugs!

      Izbriši
  20. Draga Nely, moje je zadovoljstvo proći tvojim blogom, iznova svaki put me obraduje novi post. Ne nalazim više reči da ti to opišem a da nebudem dosadna. Drago mi je zbog tvog poklona jer si i zaslužila. Romantična, mila kakva jesi znaš se obradovati pažnjom i sitnicama koje život znače. A hortensiju sam dugo gledala i mislila jel prava. Samo ću reći cveće cveću, kad čujem za ovaj cvet odmah na tebe pomislim.Sve pohvale osobama koje su te učinile ovako sretnom. Uživaj! Od mene veliki , topao pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja Rado hvala t na uvijek lijepim riječima,raduje me da ti je mog blog drago mjesto i da uživaš,to je najvažnije..stvarno se znam radovati sitnicama,nikada mi krupne stvari nisu pričinjavale neku posebnost..drago mi je da te hortenzije sjete na mene..veliki pozdrav ti šaljem:)

      Izbriši
  21. Hi dear Nely! Your photos of your beautiful hydrangea are just what I needed to see today. It is so beautiful and the photos you have taken are gorgeous my sweet friend.
    Your new friend sent you some special things and I am sure you will enjoy them so much.
    Thank you for bringing spring to my world today!
    many hugs...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much my dearest June for your lovely wordes..
      Many hugs!

      Izbriši
  22. Divan post, prepun pozitive, kako od tebi dragih ljudi, tako i od tebe. Najupečatljivije mi je kako si od sreće svuda prenosila teglicu s hortenzijom kako bi joj našla najbolji smještaj. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Cooky,znaš da je u jedan mah baš bilo smješno kako sam ju prenosila,onako ushićena kao malo dijete:)

      Izbriši
  23. Kako mi je lepo dok gledam ove tvoje slike, plavu hortenziju obožavam i skoro sam je kupila za prijateljicu i nadam se da ona uživa u svojoj koliko ti u tvojoj a ti uživaj u njoj i u tvojim malim poklonima, koji su srcu veoma dragi.Grlim te.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago Zorice da ti je ugodno pri pogledu na hortenzije,znaš kako ih volim,male sitnice zbilja čine puno:)

      Izbriši
  24. Oh quelles jolie fotos vous avait!!

    Bonne semaine!!

    xxx Maria xxx

    OdgovoriIzbriši
  25. Divan gest i divne slike. Veliko je imati takve ljude oko sebe sto ce te obradoati kad se najmanje nadas .Uzivaj u¨cvijecu .
    Negdje sam citala da se boja hortenzije odrzava sa sastavom zemlje . Pogledaj na internetu sigurno ima .
    Veliki pozdrav


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti gago,je lijepo je imati ljude koji te se sjete kada ti je najpotrebnije..
      Znam za tu vezu sastava tla i boje hortenzije,godinama ih već imam i sama ih zaplavljujem dodatkom supstrata sa dodatkom aluminija:)

      Izbriši
  26. Prekrasna je hortenzija.. lijepo je vidjeti malo boje u ovome vremenskom sivilu..

    OdgovoriIzbriši
  27. Krasna je hortenzija, volim ih u svim bojama i tako mi je žao da poslije ljeta ne potraje, ali lijepa je i kao dekor kad se osuši. Lijepo si je ukomponirala u ambijent.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam,baš je lijepa i sušena hortenzija,ja ih obožavam u svim oblicima i na grmu i rezane i osušene:)

      Izbriši
  28. Ja sma posebno vezana za plave hortenzije, podsećaju me na baku i leta provedana sa njom u njihovoj kući na moru. Jako je lepa ta tvoja nova hortenzija, divna i nežna. Šaljem veliki pozdrav dragom i Iskrici koja je odabrala prekrasne poklončiće da te razveseli:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem ti Nevena da te onda posebno hortenzije podsjete na divno,bezbrižno djetinjstvo..hvala tebi pusa leti od mene:)

      Izbriši
  29. Kako lijepo od Iskrice:) Predivna ti je hortenzija, a fotke sanjive i bajkovite kao i uvijek:)

    OdgovoriIzbriši
  30. Ajme, zaista prekrasna gesta! I divna ti je ova hortenzija, baš divna...zove proljeće i sunce!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biljo,Cinnamon napokon je stiglo pravo proljeće,to je sigurno,ova hortenzija je divan simbol toga:)

      Izbriši
  31. Zaista prekrasno, hortenzija u ovo doba godine, zadivljujuće.
    A Iskrica je jedna divna žena, imam čast da je lično poznajem i da joj se divim.

    OdgovoriIzbriši
  32. It looks so beautiful! Great inspo:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Snežana,baš divno da ste prijateljice,sa Iskricom je uvijek iskreno prijateljstvo:)

      Izbriši
  33. Prelepa je Nely!I baš si joj našla lepo mesto ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Suzo,mislim da joj tu baš najbolje paše:)

      Izbriši
  34. Tienes siempre unos hermosos detalles en tu casa, las hortensias azules son muy bonitas!
    Un abrazo grande.

    OdgovoriIzbriši
  35. Svi volimo Iskricu ;) I uvijek će biti Iskrica, a ne Nataša ;)))Tvoje fotografije su uvijek inspiracija, Nely, baš si me podsjetila da odavno nisam naslikala hortenzije...idem. :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Odgovori
    1. Kristina u pravu si Iskrica je super cura..hajde naslikaj koju hortenzijicu baš ih volim:)

      Izbriši
  37. Dear Nely! I also love Hortensia an your blue one is fantastc.

    All the best and HUG from Helena

    OdgovoriIzbriši
  38. LOVELY blue hortensia...
    Always so beautiful pictures!

    Take care,
    Titti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much dear Elsa and Titi,
      Hugs!

      Izbriši
  39. Prekrasna hortenzija plave boje,ljepa gesta Natasina :) volim hortenzije svih boja..........

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...