srijeda, 3. srpnja 2013.

Lavanda za uživanje svim čulima..

Svake godine negdje baš u ovo vrijeme,ponese me miris mora lavande koji se širi vrtom.Šarm ljetnog dana,sunca koje joj nježno miluje zrele cvjetove,poziva na maštanje,..polja Provanse,obojani ljubičasti dan, trenutak sakupljen u nekoliko snopova pobrane lavande.




Nekoliko robusnih grmova lavande izviruje iz zakutaka vrta,škare su mi u rukama,a misli negdje daleko.Berem ju i slažem ubrane cvjetove na hrpu,razmišljajući o onih 2000 tisuće godina u nazad koliko je ljudi cijene,beru,vole,žive od nje i s njom.Njene opojne čari mirisa govore same za sebe,lavanda se živi svim čulima.

I dok polako prebirem po ubranim cvjetovima želeći ih složiti i spremiti,poželim osvježenje,listajući  "Moj lijepi vrt "nailazim na ovaj interesantan recept za limunadu sa lavandom,savršeno osvježenje za ovaj trenutak!

LIMUNADA SA LAVANDOM

Za 2 litre limunade:
0,25 l negazirane vode,150 g šećera,sok jednog limuna,4 žlice cvjetova lavande,1,75 l hladne mineralne vode


Zagrijati negaziranu vodu sa šećerom,maknuti sa štednjaka dodati limunov sok i cvjetove lavande,te pustiti da se ohladi.

Sirup procijediti i staviti u hladnjak do konzumacije,sirup razrijediti ohlađenom mineralnom vodom, i služiti sa dosta limuna.




Nekada su neki trenuci mali ali posebni,berba lavanda je upravo takav jedan,gotovo u trenu san o lavandi sanjam otvorenih očiju, upijajući svu njezinu ljepotu..sunce je visoko, a ljeto je širom otvorilo svoja vrata  iza kojih je zamirisala lavanda...lavanda za uživanje svim čulima.



44 komentara:

  1. Draga Nely, najradije bih se ovog trena teleportirala u tvoj vrt iz Provanse, krasne fotkice i osvezenje.:)) Zelim vam lepu, ispunjenu i mirisnu nedelju!:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi divno da se možeš teleportirati,uživala bi vjerujem..i tebi lijep dan želim!

      Izbriši
  2. Najdraži Nely,
    Volim svoje slike! Tvoj vrt je poput čuda za mene!
    Također volim lavandu, ali cvatu moram malo pričekati.
    Vaš recept moram probati - HVALA!
    Ljubav,
    Frida

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala najljepše draga Frida,veliki pozdrav!

      Izbriši
  3. Divne fotografije, Nely :) Ja lavandu obozavam i kad stignem na more mogla bih satima razgledati mastovite kreacije na trznicama. Limunadu sa lavandom nisam nikada probala, ali mi se dopada recept i moracu isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Goco,i ja ju obožavam,od lavande i njenog mirisa uvijek osjetim da je pravo ljeto stiglo..limunadu svakako probaj,svidjet će ti se!

      Izbriši
  4. limunada sa lavandom! idem si odmah ubrati malo i napraviti!
    pozz
    p.s. kao i uvijek, fotografije prekrasne, vrt je famozan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana mislim da će ti se svidjeti..hvala ti puno!

      Izbriši
  5. I dok se blogom siri divan miris njeznih cvjetica lavande zaneseno i ja sanjam i uzivam u ljepoti ovih prekrasnih slika à la 'Nely za uzivanje svim culima' .. a nekoliko kitica llavande jucer uronjenih u vazicu, brzo ce sada naci svoje mjesto u casici limunade i upotpuniti ovaj ljetni dasak 'de Provence'.. bravo, bravo romanticarko draga...!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Anna drago mi je da je miris lavande stigao i do tebe,lijepo je što uživaš u lavandi,i nadam se da ćeš i u ovoj finoj limunadi..lijep ti pozdrav leti!

      Izbriši
  6. Potpuna ljubav <3! Prekrasno, prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mama u vrtu ima nekoliko grmova lavande, ali nilada nismo probale ovaj napitak! Moramo!
    Divne slike, tako tople, romanticne i ljetne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš divno da imate tako puno lavande,vjerujem da bi vam se napitak dopao:)
      Hvala i veliki pozdrav!

      Izbriši
  8. You make us feel better Nely, thank you for this!

    OdgovoriIzbriši
  9. Nely ljubav, prekrasne fotografije, kao i uvijek! ;) Imam oko sto četrdeset i motke lavande u mom vrtu, a tu su uvijek više!Sirup sam napravio ove godine po prvi put i to ukusna okusa!
    Najljepše želje i sve ljubavne, Carmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Carmen,uhhh divan je toliki broj lavande,pravo uživanje u tvom vrtu:)

      Izbriši
  10. Moju sam lavandu već obrala, a kolko je volim, to ne mogu ni iskazati. Moram probati napitak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj Vesna nadam se da će ti se svidjeti:)

      Izbriši
  11. i moja lavanda je spremna za branje...super slikice i receptić

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E divno i ti ćeš onda uživati u njenim čarima:)

      Izbriši
  12. Dear Nelly, it looks beautiful. The first pic is really gorgeous. I love it.

    Lucia

    OdgovoriIzbriši
  13. Nely, soooo WONDERFUL!!♥

    My friend, enjoy your summer and it looks like you realy do so...;)

    Many hugs to you,
    Marikki

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Marikki,
      Have nice weekend!

      Izbriši
  14. Lavendel is one of my favorite flowers and you made wonderful pictures of it.

    Big hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  15. Užitak je bio čitati tekst koji prati ove prekrasne fotke, prava ljubičasta rapsodija.

    OdgovoriIzbriši
  16. jako lijepa priča o lavandi uz primamljiv recept! Osjeća se ljeto!

    OdgovoriIzbriši
  17. Draga Nely obozavam tvoj vrt i tvoje prekranse fotke,divan post uzivala sam citajuci ga volim miris lavande ona me opusta .Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  18. Nely, your translation wasn't working today, but I love love this post and all the Purple glory. Sooooo pretty, and that chair is very unique.

    Have a happy Wednesday, my dear Nely.

    Love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ohhh this translation make my crazy,but thanks for your comment dear Sheri:)

      Izbriši
  19. Ist bei Euch der Lavendel schon so weit? Da merkt man mal wie der Sommer fortschreitet. Tolle Bilder, wiedermal, liebe Nely
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja liebe Rosalie,der Lavandel ist in bluten..
      Viel dank liebe!

      Izbriši
  20. Ova stolica je fantazija! Volim lavandu, kad vidim polja lavande, oduševim se, ali njen miris mi nikad nije prijao. Ne znam zašto, jednostavno je tako.

    U svakom slučaju, bašta ti je prelepa, kao i uvek i uživaj u lavandi i mirisom i ukusom, a ja ću pogledom, pa da budu sva čula uključena.

    OdgovoriIzbriši
  21. Ostala sam bez teksta Nelyce......!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Just lovely!! I love lavender, your photos are wonderful!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Nely, koji divan post.... volim lavandu i uzivam u njenoj ljepoti, mirisu, izgledu, boji i svemu ostalom sto ona budi u covjeku.... prekrasne su ti fotogradije i predivno si doacarala svoju ljbav prema lavandi....

    Divan post!

    Lijep i suncan pozdrav ti leti,
    edina.

    OdgovoriIzbriši
  24. Ocaravajuce .Imam dva zbunica lavande.Prvi put sam je obrala ovog leta.Malo sam i fotografisala.Ali posle tvoga posta...tvojih fotki...moje necu objavljivati.Limunadu cu isprobati.:))))

    OdgovoriIzbriši
  25. Lovely photographs Nelly, I love lavender. I can imagine the scent of lavender in the air.
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  26. Što reći, prelijepo! I meni je danas stigao paketić sa lavandom iz Dalmacije tako da uživam u njenom mirisu maksimalno... Čudesno lijepe fotografije!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...