subota, 31. ožujka 2012.

U proljetnom izdanju..

Ne čini li se i vama da vrijeme tako brzo proleti?..Zaista period od Božića do Uskrsa meni je strašno brzo prošao,..kada sam uređivala božićne dekoracije doma,jedva sam čekala kako će izgledati u proljetno vrijeme,i evo proljeće je stiglo,Uskrs je sve bliže tako se i dekor doma upotpunio proljetnim detaljima...

Ove godine odlučila sam se za nježne pastelne boje od ukrasnih jajašaca do samih detalja koju su lagani,paperjasti,plišani..pomalo rustikalni dojam daju  drveni detalji kućica za ptice i kamin-polica, stara kantica za mlijeko,žičana posudica, i  sat koji sam izradila...

Kada sam rekla da će ova imitacija kamina imati uvijek svoju dekorativnu namjenu zaista sam to i primjenila kroz sva godišnja doba,zgodni detalji,malo umješnosti da se uklope i začas je prostor u novom izdanju...

U svakom slučaju shabby je kod mene uvijek zastupljen kao glavna vodilja pri uređenju,jednostavne male stvari uklopljene na malo drugačije načine  sa trunkom romantike,ono je što bi bio ukratko opis moga deko izričaja..nadam se da će se i vama ovo sve svidjeti...želim vam ugodan vikend!

Broj komentara: 50:

  1. Super i ovaj put....

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaki put me ostavis bez teksta,moram postati da sam ponekad i lmalkice ljubomorna,kod tebe je stvarno prekrasno. U pravu si,vrijeme prebrzo leti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga dunja71...
      Sanjushka ajme ma ne ljubomora,samo inspiracija može?..hvala ti,ma zbilja vrijeme leti:)

      Izbriši
  3. A stvarno više ne znam koje bih riječi upotrijebila, a da ne ispadnu neke kao floskule, jer to zbilja nije! ovo je divno, fotke su ti opet tako divne, sve je tako lijepo uklopljeno, ti detalji daju neku toplinu, baš se vidi kako sve radiš s ljubavlju! uvijek se razveselim kad vidim da imaš novi post! Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ilina baš mi je drago da tako misliš,i meni zaista nekada ponestane riječi kada vidim kod vas svega lijepoga na blogu..hvala ti najljepše na uvijek divnim komentarima:)

      Izbriši
    2. Evo, opet smo tvoj post podijelile na našem fejsu...Nismo odoljele...:)

      Izbriši
  4. Ti si nepresušna u idejama. Samo čekam jaja da vidim:-))) Ove godine 'naš' Uskrs ide nedelju za 'vašim' pa imamo vremena da vidimo neke nove ideje. Ja sam u svakom slučaju odlučila da jaja ofarbam u raznim povrćkama a to znači u nežnim bojama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vesna baš odlično da se pratimo,evo to mi je isto drago da vidiš neke nove ideje i uspiješ ih stići upotrijebiti,odlično za prirodno farbanje jaja,to je i moja opcija..hvala ti,veliki pozdrav!

      Izbriši
  5. Pozdrav lijepi vijenac sa perjem ! Također volim svoj ​​imitacije kamina , mnogo bih također volio kod kuće :-) Volim pastelnim bojama , a ja stvarno poput vaše slike i salijepo ruže ! Michaela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Micha puno ti hvala na posjeti,drago mi je da ti se svidjeo dekor i boje..veliki pozdrav do Češke ide:)

      Izbriši
  6. Kod tebe uvijek novina,baš lijepo i veselo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dilajla,kod mene je uvijek neki novi đir:)

      Izbriši
  7. jako je lepo,radujem se praznicima i prolecu!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja die Zeit, wo ist sie hin? Es ist wieder ein sehr schöner Post mit wunderbaren Bildern geworden.
    Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelena i ja se radujem vjeruj mi tome svemu...pozdrav:)
      Danke Liebe Rosalie:)

      Izbriši
  9. Upravo tako i sama sam se iznenadila da je vec april skoro. Vrijeme leti. Divne proljecne i uskrsnje dekoracije. Svaki put me odusevis svojim nepresusnim idejama.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kamin ti je savrseno mjesto za izmjenu dekoracija, ova proljetna je zaista njezna, romanticna i prelijepa:-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista vrijeme neumitno leti,zbilja je za čas stiglo proljeće,hvala ti Goco drago mi je da ti se svidjelo:)
      Biljo hvala puno,veliki pozdrav:)

      Izbriši
  11. Ovaj kamin-polica je prekrasan, dekoracija isto tako...Fotografije su krasne, same pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  12. I like your Easter decorations...still one week to go!

    Happy weekend! Many hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jagoda drago mi je,veliko hvala na komentaru..

      Dear Ingrid Happy weekend too..hugs and kiss!

      Izbriši
  13. Ajmeeee, draga moja, kako ti imaš smisla za dekoraciju i fotografiju i tko zna za što sve ne!!! Uvijek osjećam neku ugodu kad otvorim tvoj blog i uvijek prvo pogledam sve fotografije a onda tek idem čitat! Vrijeme doslovno leti, a mene uhvati želja za stvaranjem prigodnih ukrasa u zadnji tren i taman mi krene, a već je gotovo :))))
    Ne znam što da ti pohvalim...kanticu, vjenčić, jaja, sliku, zečicu, sat...jer, sve je predivno!!!
    Uživaj u vikendu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja draga uvijek me obraduješ svojim riječima,drago mi je da ti se svi detalji sviđaju,a ti si netko tko zaista ima smisao za detalj i veliku umješnost za sve,tim više mi je drago čuti pohvale od tebe,hvala ti:)

      Izbriši
  14. Da, da vrijeme leti jako brzo.. cini mi se i prebrzo, a kako ga zaustaviti pa neka je kako je..ali se zato ja jako rado zaustavim pored ovog lijepog bloga i svaki put uzdisem pomno promatrajuci svaki detaljcic tvojih lijepih mastovitih dekoracija ovog puta posvecene Uskrsu uz touch'sarmantno romanticnih motiva..
    I tebi ugodna Cvijetna nedjelja draga Nely !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anna u pravu si najbolje ostaviti vrijeme neka leti svojim tokom,a mi se prilagoditi njemu,draga mi je tvoja posjeta uvijek i lijepa riječ,zahvaljujem ti i također želim lijepu Cvjetnu nedjelju!

      Izbriši
  15. kamin je stvarno postao kao neki oltar na kojem odaješ počast godišnjim dobima i u skladu s njima ga ukrašavaš !!krasno!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara baš si ovo divno napisala ,upravo je tako ..hvala ti!

      Izbriši
  16. Definitivno najljepša dekoracija koju si napravila otkad pratim tvoj blog

    OdgovoriIzbriši
  17. I ja sam danas izvukla dekor za Uskrs... predivno ti je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga What puno:)
      Vesna i kod tebe kreće dekorativni dio...

      Izbriši
  18. Tvoje su fotke uvijek vrhunske i toliko inspirirajuće. Imam iste takve salvete u svojoj hobi kutiji. S motivom ruža mene se uvijek može osvojiti. Sve toliko preslatko i nježno! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nostalgia drago mi je ako je tako,da salvete sa motivom ruže i meni su najomiljenije,najviše njih upotrebljavam,,hvala ti najljepše:)

      Izbriši
  19. Nely, krásna jarná dekorácia.

    OdgovoriIzbriši
  20. Nelyce, tvoja kuća uvijek izgleda kao iz sna! Uvijek gledam sve te detalje, vintage stvari i uvijek se pitam kako bi to izgledalo na našem podneblju...a onda zamislim tvoju kućicu, u nekom vrtu među cvijećem, baš kao iz snova... Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jana hvala,pozdrav:)
      Majo zahvaljujem ti na divnim riječima,trudim se nekako uklopiti ovo sve što volim i uklopiti u naše podneblje,i drago mi je ako uspijevam u tome..veliki pozdrav!

      Izbriši
  21. Draga Nely uvijek me odusevis svojim novim postom,prekrasna dekoracija na kaminu i oko njega,stari prozorsko onkon,obozavam tvoje fotografije i tvoje krasne ideje:) Zelim i ja tebi krasan ostatak vikenda :) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Selmice meni je drago da svratiš i da ti se sviđaju detalji,hvala ti puno:)

      Izbriši
  22. Zaista imaš fantastično oko za detalje! Fotke su neodoljive :))

    OdgovoriIzbriši
  23. Prekrasno ..., kao i do sada fotke su extra!!! Guštaj u ovoj ljepoti!

    OdgovoriIzbriši
  24. Volim svoj ​​blog slike su toliko lijepe
    Želim ti prekrasan Uskrsni vikend
    ♥Doris

    OdgovoriIzbriši
  25. Ma šta reći, nego predivno. Obožavam tvoje radove i tvoje fotografije...predivni su!!!! :))

    OdgovoriIzbriši
  26. Nelyce prekrasno je ! Uvijek se oduševim tvojim dekoracijama, a sada si me oborila s nogu sa satom kojega si sama napravila, bravo !!

    OdgovoriIzbriši
  27. I ja sam ljubitelj ovog jednostavnog i elegantnog stila!
    Sve mi je kod tebe divno, sat je famozan!

    Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  28. Meni se jako sviđa tvoj stil uređivanja prostora i dekoracije koje radiš, sve je u stilu, nježno i ostavlja bez daha. Mi smo dugo vremena živjeli tako brzim tempom, da mnogo puta nismo imali vremena pospremiti kuću kako se spada, kamoli nešto dekorirati. Sad nakon 20 i koliko godina nakon što je izgrađena naša kuća, obnavljamo i moderniziramo postepeno prostorije, jer od useljenja ništa nije mijenjano. Kat kuće će najvjerojatnije biti moj budući stan, pa si najviše od svega želim volje, inspiracije i vremena tako poput tebe obilježavati svoj prostor slatkim malim stvarčicama. :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Vjerujem Rea da je tako i kod mnogih nas brzi tempo,i jednostavno se nema vremena puno,ja zato cijelu kuću imam vrlo jednostavnog koncepta,baš zato da bih brzo i lako mogla što više mijenjati,osvježavati.Želim ti puno volje i inspiracije da svoj kutak urediš baš onako po svom:)

    OdgovoriIzbriši
  30. Divan blog bas po mom shabby ukusu. Posjeti me na mom blogu
    www.draganasgarden.blogg.se
    Rado bih preporucila tvoj blog mojim citateljkama naravno ako je OK
    Veliki pozdrav Gaga

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...