nedjelja, 11. ožujka 2012.

Pernata družina...

Došlo je vrijeme da se polako osmišljavaju Uskršnje dekoracije,tako sam ja u namjeri da svoj dom ove godine ukrasim nekim jednostavnim i originalnim dekorom,posegnula za tkaninom, šivaćem strojem i uz zaista malo truda izradila sam si pernato društvo,pored zeke  i jaja što bi bio sinonim za Uskršnji dekor...kokice...
Ove kokice kako sam već napomenula vrlo su jednostavne izrade,a evo ako tko ima želju sam si izraditi iste postupak slijedi ovako..prvo uzmemo komad tkanine odrezan u pravilan četverokut,dimenzija tkanine ovisit će o vama tj.koliko želite da figura bude velika,ja sam uzela tkaninu dimenzije oko 20x20cm,zatim tkaninu presavijte tako da dobijete pravilan trokut,koji potom zapeglajte da tkanina bude potpuno ravna,zatim prošijte uokolo trokut tako da ostavite otvor kroz koji ćete dodati punjenje u figuru,kada ste prošili okrenite tkaninu na naličje,zatim kroz otvor zapunite sintetičkim punjenjem,dobro će poslužiti neko punjenje starog jastučića,zatim zašijte otvor kada ste figuru dovoljno napunili.
Nadalje bit će vam potrebno za krijestu i kljun malo plišanog samoljepljivog papira,ili komad tkanine u crvenoj boji,i nekoliko bijelih pera(ima ih povoljno za kupiti u svim hobby trgovinama,kao i pliš papira),iz papira ili tkanine izrežite trokutić za kljun,i valovitu krijestu,..zalijepite toplim ljepilom krijestu na sredini glave,i vrh kljuna,zatim također zalijepite i pera od sredine prema dolje...
i evo je, gotova  kokica..za gnijezdo dodajte malo pruća breze,koje pero i jaje za dekor..Ova figura kokice vrlo lako se može uklopiti u ambijent,ili možda poslužiti kao lijep poklon za nekoga..
Nadam se da vam se ideja svidjela,iskreno ja sam ne tako veliki krojački talent i evo vrlo lako mi je pošlo za rukom izraditi ih,tako i vama ako si mislite da je ovo teško zaista garantiram da je cijeli posao prelak,a konačni rezultat barem meni je jako simpatičan...
Želim vam ugodan početak novog radnog tjedna..

Broj komentara: 60:

  1. Jao, kokaaaaa...predivno! Mislim da ću to s klincima raditi za Uskrs! odlična ideja, hvala ti! Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ilina baš mi je drago da ti se svidjela ideja,ako budeš radila s klincima mislim da će i njima biti zanimljivo..:)

      Izbriši
  2. Totalni sam antitalent za šivaću mašinu, ali mislim da bi se ovo dalo i na ruke zašiti, pogotovo u nekoj mini varijanti. Malo ću prošvrljati po dućanima za perje i ako nađem neko manje, radim si kokice :)
    Posljednja fotka je prekrasna!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. What tako sam i ja mislila za sebe,zaista sam bila totalni anitalent za šivenje,ali evo..,u pravu si ovo se može i na ruke u mini varijanti bilo bi predobro..hvala ti:)

      Izbriši
  3. ovu ću ti ideju ukrasti za školu, klinci će se oduševiti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo naprijed Sani,bit će mi drago ako ih budeš pravila:)

      Izbriši
  4. Volim ovu rečenicu , uljepotu i jednostavnost detalje i sitnice su važne ! S vama na ovom blogu i uvijek naći da mi se sviđa ! Michaela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Micha hvala ti uvijek mi je drago kada svratiš:)

      Izbriši
  5. Kokice su preslatke! Draga, ti bi zaista trebala imati neki svoj online dućančić za ove sve divote i rukotvorine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tami hvala ti,nadam se da će u skoro vrijeme i ta ideja online dućana biti realizirana:)

      Izbriši
  6. Predivna ideja s ovim kokicama. Divno si sve izvela. Svidja mi se ovako bijela koka, najcesce svi ukrasi za Uskrs su samo zuti. Predivni aranzmani, zaista.

    Obozavam ovo sto radis. Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Goco na divnim riječima,i meni su zamisao bile bijele kokice,ipak su nekako najljepši dekor u bijeloj boji:)

      Izbriši
  7. Izuzetno mastovito i originalno.Uz malo truda,prelep aranzman za predstojeci praznik.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepa dekoracija, Nely, baš lijepa kokica u gnijezdu!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam,zaista uz malo truda nastaje,a lijep je detalj:)

      Izbriši
  9. Deine Deko ist wunderschön!!
    GLG♥Doris

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako jednostavno,a tkao efektno.Preslatko.Kokice i točkice!Ko-ko!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danke Doris..
      Hvala ti Tatjana,upravo tako ko-ko-daaaaa:)

      Izbriši
  11. ...slatka ti je koka nely,fino se je sasila....

    OdgovoriIzbriši
  12. joj super je, ali stvarno super, uvijek mi daš neku dobru ideju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala dunja draga,sanjuška baš mi je drago ako dobiješ odavde koju ideju:)

      Izbriši
  13. Nely, divno! Nevjerojatno mi je da se primakao Uskrs, godina mi tako brzo prođe, ali s puno predivnih trenutaka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lilla hvala ti..ivanice u pravu si godina za čas proleti,kao da je jučer bio Božić:)

      Izbriši
  14. Danke für Deine lieben Zeilen, hab mich sehr gefreut. Deine Osterdeko ist sehr fein! Dir eine schöne Woche.
    Liebe Rosaliegrüße∙∙♥♥∙∙

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako jednostavno, a odlično!

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danke Rosalie...Olija hvala ti pozdrav:)

      Izbriši
  16. Kokica je baš elegantna :), divna ideja za dekor :))

    OdgovoriIzbriši
  17. Zgodna je kokica u tvojem super izdanju..bas lijepi prikladni uskrsni dekor.. pozdravcek Nely !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka puno,..Anna draga,drago mi je da ti se svidjela ova deko kokica...kiss!

      Izbriši
  18. E pa da znaš da sam uživala! Kokica je zakon i baš ti hvala na uputi kako je sašiti, vrlo je jednostavno, ali mi tako nešto ne bi palo na pamet da nam nisi pokazala! Granje savinuto u gnijezdo je zakon...sve zajedno čista petica!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Krásna jarná dekorácia, super blog.

    OdgovoriIzbriši
  20. Kokica je prelijepa; malo ću ti 'ukrasti' ideju za neke moje dekoracije za uskršnji sajam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jana dobro mi došla na blog,hvala ti:)
      Vesna slobodno kradi zato je tu da se ideje razmjenjuju:)

      Izbriši
  21. A...divno, nježno i jako uvjerljivo. Pozivam te na izazov na mom blogu.

    OdgovoriIzbriši
  22. I ja se pridružujem bandi kradljivica... ne ove godine, ali sigurno ću ih raditi - predobre su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suzi hvala ti..Angie ma kakvi kradljivice,slobodno samo ih radi..hvala ti!

      Izbriši
  23. Kreću pripreme i Uskršnji postovi, jedva čekam slijedeće tvoje fotke, kao i uvijek sve je savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  24. Oh, Nely, you made me smile!! So joyfull and BEAUTIFUL springphotos!!!♥

    Hugs to you my friend,
    Marge

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lives hvala ti puno,drago mi je da ti se svidjelo...
      Marge dear you are so sweet..Hugs too my friend:)

      Izbriši
  25. Ovo je sjajno! Jednostavno, a totalno efektno! Jel nose i jaja? :) hehe...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lilly hihi jajčeke čekamo,vjerujem da će ih snijeti...hahaha,pusa!

      Izbriši
  26. Jednostavne, a stvarno su efektne! Bravo Nely!!! Tvojim idejama zaista nema kraja...

    OdgovoriIzbriši
  27. Dala si mi odličnu ideju da zabavim unuka kad dođe:-))) Baš navijam da otvoriš on line prodavnicu, verujem da će to biti uspeh!

    OdgovoriIzbriši
  28. Miki hvala ti,ma znaš mene hihi..Vesna vi ste baka,svaka čast,pa to je divno,a kada bude trgovinica bit ćete mi drag gost i tamo..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  29. You made wonderful Easter decorations!!!

    Wish you a happy week! Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  30. Kokice su divne, kao i sve sto ti napraviš. Savršeno! :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Odlicna ideja draga Nely,kokica je super,predivno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam baš mi je drago da vam se sviđaju..
      Thank you dear Ingrid:)

      Izbriši
  32. Pa da uskrs če nam doči brzo....Ova tvoja koka, ne, kokica...fenomenalna je :). Volim! :D

    Ko-ko,

    C&T

    OdgovoriIzbriši
  33. Kokica je preslatka, bravo za ideju i izvedbu ! Sigurna sam da ćeš lijepo i originalno ukrasiti svoj kutak za Uskrs, veselim se svemu što ćeš nam još pokazati !

    OdgovoriIzbriši
  34. Jednostavno, a s maksimalnim efektom, kao i uvijek kod tebe ;)

    OdgovoriIzbriši
  35. Draga Nely, ideja je preslatka a opet nije tako tesko napraviti, a sada si me podsetila, znas kako jos mozes napraviti pilice, u ljuske od jajeta mogu se staviti kuglice vate u boji, zalepiti im okice i kljun od papira i eto uskrsnjeg pilenceta.;)) big kiss

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno,ove kokice zaista nije kumst napraviti,a efektne su..mignonne hvala ti puno i na ovoj krasnoj ideji,zbilja odlična,napravit ću piliće tako..veliki pozdrav:)

      Izbriši
  36. Opet sam posjetila tvoju kokicu, već sam je gledala i čitala post i gotovo sam sigurna da sam ostavila i komentar, ali nisam ga našla, no nije ni važno, jer sam opet tu i divim se ovoj pernatoj kokodakici i njenom šibnjatom gnijezdu...savršeno! Moram si napraviti svoju kokicu! Hvala ti na uputama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja hvala ti,bit će mi drago ako ju budeš pravila,znam da si maherica od krojačkih i drugih zahvata..pusa!

      Izbriši
  37. Kokica ti je prekrasna!

    Pusa i pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
  38. Eto, to tako izgleda kad netko ima osjećaj za lijepo, uređenje interijera, eksterijera, kad voli svoj dom.. Predivna dekoracija. Bez teksta sam i ugodno opijena tvojim blogom i idejama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rea hvala ti na uvijek divnim riječima,puno mi znače..veliki ti pozdrav leti!

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...