utorak, 12. veljače 2013.

Jastučići & srca...


Kada se samo prisjetim djetinjstva u kojem su moje vršnjakinje uzimale konac i krpice u ručice,šijući lutkicama haljinice,i gledale me čudno jer mene to uopće tada nije ni malo privlačilo..dok sam jurila ovih dana da skupim nešto materijala da bih si mogla sašiti koju jastučnicu,prolazilo mi je to sve kroz glavu,da mi je to netko rekao u djetinjstvu da ću  sada tako voljeti te komadiće tkanine,spajati ih,osmišljavati s njim uvijek nešto novo, i uživati u  tim svojim malim kreacijama,zbilja bih se zapitala jeli to moguće???..moguće je,i dokaz u prilog tome koliko se čovjek vremenom oblikuje i mijenja svoje interese.




Ovih nekoliko jastučića izradila sam onako u jednom dahu ,ali dah je bio itekako ubrzan kako je mašina znala zaštekati,bila je ljuta borba između nas,s time da srećom prozori su bili  zatvoreni,nije se čulo vani moje bjesnilo,na kraju kada ponestane snage da bjesnim onda je krenula mantra" molim,te,molim te izdrži,izdrži."to se ticalo i mene i mašine...stvarno je krajnje vrijeme da mašinka posjeti dobrog majstora.,ali odradila je svoje i evo nastala je jedna mala nova kolekcija novih jastučića,mirišu mi na proljeće ..


ali osim jastučića zamirisala su mi i domaća peciva,i ona mirišu na ljubav i u obliku su srca,hmm  prava su ljubav...uz šalicu čaja savršeno.



Iskreno meni je ovo sasvim ok varijanta uz neki kolačić za obilježiti Valentinovo,nisam neki pretjerani fan skupih poklona i sveopće mahnite kupnje darova za taj dan,može se i ovako,a ako ste solo opet dobro,gricnuti pecivo u obliku srca,uživati u trenutku pa i to čini sretnim zar ne?


Peciva su sasvim jednostavne pripreme potrebno vam je:
500 g brašna
1 kocka svježeg kvasca
žlica šećera
žličica soli
1 dl ulja
2,5 dl mlake vode
Kvasac rastopiti u malo mlake vode sa žlicom šećera,kvas uliti u brašno sa ostalim sastojcima i zamijesiti fino,glatko tijesto,pokriveno ostaviti da mu se volumen udvostruči.Premijesiti na malo pobrašnjenoj dasci za miješenje,tijesto razdijeliti u male kuglice,svaku dlanom razvaljati u valjčić koji je sa donje strane malo tanji,škarama zasjeći  kroz sredinu gornjeg šireg dijela i rukama oblikovati formu srca.Slagati na lim postavljen pek papirom,te ostaviti još oko 20 min.tijesto da odmori prije pečenja.Peći oko 20-25 min.


Ne moram vam uopće spominjati koliko su ova peciva božanstvena,meka i posebno ukusna.







Toliko od mene za ovaj puta u ovome spoju jastučića i  srca...nadam se da vam se svidjelo...sretno vam Valentinovo!

Broj komentara: 58:

  1. I like all the pillows you made! It looks wonderful!

    Big hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  2. Nely ti si super! Kako babe kazu:"imas zlatne ruke", jastucici su preslatki, a kiflice mirisu sve do Rijeke:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Biljo lijepo je to čuti od jedne takve majstorice kao što si ti..drago mi je:)

      Izbriši
  3. ...ovako i ja slavim Valentinovo; srdašca, neka klopica, čaj ili kava sa mlijekom... bez poklona, samo par ekstra minuta zajedno...
    najbolji način ;)
    p.s. jastučići - wow, bravo, krasni dezeni! eto, da si znala koliko će ti to pasati kad odrasteš, skupljala bi sve one krpice, je li tako? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo Ana onda smo si iste po pitanju Valentinova..e da sam barem sakupljala sve one krpice od djetinjstva to bi bilo super:)

      Izbriši
  4. Tako je meni oduvijek bilo dosadno mamino vrtlarenje, a sad sve više vidim koliko je korisno i potrebno.

    Pretpostavljam da su to sve promjene na bolje :)

    Divna peciva, u obliku srca bi ih ja radila i češće, jako su mi zgodna :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je afiniteti nam se mijenjaju to je sigurno,tako sam i ja bila ne zainteresirana mnogočime što me sada ispunjava:)
      Hvala ti Anja!

      Izbriši
  5. Aaaaaaaa, peciva u obliku srca!!
    Super su ti jastučići, izgledaju kao da su nastali u idiličnom okruženju i uopće ne odaju tragove borbe između tebe i mašine. Ne mogu vjerovati da se tvoja ljubav prema krpicama razvila tek kasnije, jer ti radovi izgledaju kao da si cijeli život u tome.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Tamara što ti se peciva sviđaju,fora su ovako oblikovana..stvarno sam bila kao muško kao mala hehe,hvala ti na lijepim riječima:)

      Izbriši
  6. Nely, pa zar moze da nam se ovo ne svidi...Carobno! Jao, jao...prvi i poslijednji jastucic su me osovojili totalno iako je svaki caorban na svoj nacin... zaista imas talenta i tvoja te masinica itekako sluzi... peciva su mi pravo simpa u ovoj izvedbi srceka, i slazem se, ne mora biti nesto skupo da bi pokazali drugima koliko nam znace...slicice su predivne!

    Saljem ti ogroman pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Edina da ti se svidjelo..i meni se stvarno sviđaju kako izgledaju konačno,a sitnicama je uvijek najljepše drugima pokazati naklonost:)
      Veliki pozdrav!

      Izbriši
  7. Sada samo imaš inspiraciju, a talenat si imala oduvek i nikad ne znaš kad će isplivati na površinu. Šta da ti napišem za jastučiće kad ih obožavam tvoji imaju i tu dozu romantike. Ali onaj mali čajnik što čuči kraj šolje sa čajem, onako tačkast namiguje i veli " a, svidjam ti se? " odgovaram "u tebe sam se zaljubila na prvi pogled, volela bi da si moj":) Puno te pozdravljam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rado hvala ti punooo,baš me raduje da dijelimo istu ljubav,ja sam uvijek fascinirana jastučićima...hehe nasmijala si me za čajnik,ma i meni je tako sladak,i draga uspomena..također i tebe puno pozdravljam:)

      Izbriši
  8. Those cushions are really beautiful!
    XO
    Lucia

    OdgovoriIzbriši
  9. Svi su slatki i zaista mirišu na proleće, ali ovo malo, crveno, sa čipkom me je oduševilo!
    Deluje mi tako nežno i majušno, prosto očaravajuće.

    Uživaj u danima koji dolaze, nadam se da ćeš ih provesti u bašti, tamo gde najviše voliš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Iskrice,drago mi je da ti se svidjelo,i naravno na lijepoj želji uživaj u vrtu,je tamo je ipak najljepše:)

      Izbriši
  10. Sve u obliku srca. Predivan post. Puno ti je slatka cjediljka za caj :) Sve toliko mastovito i kreativno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srcoliki post bi to bio hehe..hvala ti Goco drago mi je da ti se svidjelo:)

      Izbriši
  11. Love yout heart's post-piillow is pretty and all is magic!!!!!!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasni su! Osvježavajući, romantični, perfektno iskombinirani uzorci! Savršeno su se uklopili u ambijent:) Kako je presladak ovaj mali čajnik na cjedilu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš su unijeli svježi dah sa sobom..a čajnik je minijaturica,ali totalno preslatka:)

      Izbriši
  13. Nisam baš za ovaj praznik, ali peciva su me douševila! Jako, jako su lepa!
    Ja sam nekako mislila da ti oduvek voliš da šiješ i stvaraš sve i svašta. Divni su jastučići!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao kao dijete me šivenje nije uopće zanimalo,druge vrste kreativnosti da,ali sa šivenjem i krpicama nisam imala doticaja:)

      Izbriši
  14. tvoj dom ima ruho za svaki blagdan!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivni su Nely! Imam i ja nešto na čekanju za šivanje, i moja mašina treba majstora...

    OdgovoriIzbriši
  16. Baš lijepo, sve s puno pažnje i ljubavi napravljeno.

    OdgovoriIzbriši
  17. Divno ti ovo sve izgleda i u meni vrišti nađi i ti vremena za to. Uvijek sam bila uz mamu i rano počela šivati. Ali uz kuću, vrt, blizanke, posao, kuhanje, nekako je uvijek na zadnjem mjestu. Nakupovala ja materijala ovu zimu i mislila kako je dovoljno duga za šivanje ali eto, proljeće se približava, mašina skuplja prašinu ali ko zna možda će druge doći na red. Uživam u tvojim kreacijama i tvojim postovima...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem ingrid da se teško uz sve obaveze nađe vremena i za šivenje,znam po sebi teško se uhvatim u koštac,ali kada se uhvatim budem zadovoljna zbilja:)

      Izbriši
  18. sretno i tebi Valentinovo! Krasni su ti ovi "zaljubljeni" detalji :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Nely, I'm again in love with your gorgeous pictures :0) I love all that you share with us! Love your cushions and sweet bakery! Your home looks so cozy and happy :0) Sadly cannot correctly translate your recipe... But even seeing all this sweet things is very uplifting :0)
    Have a sweet Valentine Day dear friend
    Send you a lot of love from cold Moscow
    Natasha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much my dear friend for your always lovely comment:)

      Izbriši
  20. joj jastučići su ti divni!stvarno mi se sviđaju,baš te oraspolože kad ih pogledaš,pa zapravo i kod mene je tako nekako išlo za zaljubljenošću u modu i sve girly čak i kuhanje :)
    sladak ti je blogić,vratim se koji put sigurno

    <3


    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti bit će mi drago ako svratiš još koji puta:)

      Izbriši
  21. Jao što su lepi jastučići i hlepčići u obliku srca. Ma ceo post odiše jednom divnom atmosferom. Predivno Nelice ne prestaješ da me oduševljavaš.
    P.S Jastučići su me baš baš osvojili.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zoko hvala ti puno,drago mi je da ti se tako svidjelo sve:)

      Izbriši
  22. Gledajuci slike i citajuci post,zamirisalo mi prolece:)))Hvala za ovu lepotu.

    OdgovoriIzbriši
  23. Prekrasni jastucici Nely,divna peciva .I ja sam si nabavila neki materijal za jastucice al zasad ce morati sivanje da priceka dok bebica malo ojaca.Veliki pozdrav draga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma polako Selmice,neka bebica odfrkne onda ćeš imati vremena za sve ostalo..veliki pozdrav svima i pusa Unici:)

      Izbriši
  24. The pillow cases are so nice, Nely, and wherever did you find that cup with the hearts - it's sooo cute? I would love to try one of those heart-shaped cookies. They look yummy. Happy Valentine's Day to you, my sweet friend.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi dear Shery,
      I find this cup in giftshop in my town,so cute things for Valentins Day:)
      Thank you my dear friend for visiting and lovely comment,
      Hugs!

      Izbriši
  25. Srcolike čestitke na ovom postu, tkanina, vuna i konci za heklanje su neicrpni izvor ideja i kreativnosti. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  26. Sweet little hearts!
    Love it;)

    OdgovoriIzbriši
  27. odlično izgledaju, i jastučići i peciva...

    OdgovoriIzbriši
  28. Pre - kras - ni !!! Oduševila sam se! Tako volim takve patchwork stvari! I sama razmišljam dugo o jastučnicama i zavjesicama koje bih sašila za naš apartman za turizam. Imala sam nešto slično u glavi a sada su ideje oživjele! Hvala ti na super idejama!

    OdgovoriIzbriši
  29. jastučići su premedeni. Razumijem tvoju borbu s mašinom, i moja mama ima sličan problem. Samo tvoje neodustajanje zaslužuje divljenje, kao i konačni rezultat!

    Slažem se za Valentinovo. Ja sam imala dulje obveze na poslu, a kad sam kasno došla doma, dečki su me dočekali s naručenom pizzom. To je <3!

    OdgovoriIzbriši
  30. predivna su ti srca,....
    ugodan ti vikend želim
    anita xx

    OdgovoriIzbriši
  31. Me han encantado los almohadones, el primero especialmente! Un abrazo grande y feliz fin de semana!

    OdgovoriIzbriši
  32. Draga Nely kod tebe je uvijek tako lijepo i romantično, a posebno je takvo ovo valentinovsko izdanje. Jastučići su prekrasni, a peciva-srca tako originalna.
    Da, intersi i sklonosti se vremenom mjenjaju , ja kod sebe primjećujem neke stvari koje sam radila i voljela u djetinjstvu i nastavila tako i danas, ali i one skroz suprotne.

    OdgovoriIzbriši
  33. sazrijevajući mjenja nam se interes za neke stvari,ono što nevolimo sad volimo i obrnuto. mislim da je tako kod svakoga kao i kod mene. jastuci su prekrasni

    OdgovoriIzbriši
  34. Somebody necessarily help to make seriously posts I'd state. That is the very first time I frequented your web page and thus far? I surprised with the analysis you made to create this actual publish incredible. Excellent job!

    Have a look at my page; valentine s day funny pictures

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...