srijeda, 20. veljače 2013.

Početak...


Zima se još bori to je očito,sivi, mokar,hladan dan svakako može uljepšati jedan  bijeli ranunkulus na stolu i buket prvih cica-maca.. pogled na kutak u vrtu iz kojega sramežljivo proviruju dvije visibabe i šarmantni kukurjek,prvi znaci života u vrtu  su tu..


Moram priznati koliko god mi tmurni  zimski dani donose bezvolje,toliko me svaki puta iznova oduševe ovi prvi cvjetovi u vrtu,simbolika im je jaka,visibaba je simbol nade,utjehe i prosperiteta..dovoljno govori sama za sebe.









Ni najljepše riječi
Ne mogu ti izreći ono
Što procvali šafran
Govori o proljeću.

Ni najljepša pjesma
Ne daje čuti
Što priča vjetar
O lišću drveća.

Sva priroda govori
Ali tko je može čuti?
Tko ima oči,uši i srce
da shvati taj govor...
                             Phil Bosmans






Broj komentara: 57:

  1. Predivnoooooooooooooo! Nely, kao i uvijek odusevis me svojim biljkicama, divno aranziranim fotkicama i svjezinom kojom one zrace... Da znas da mi svaki put, bar na kratko, podignu raspolozenje, narocito ovih tmurnih dana.

    Uzivaj i veliki pozdrav ti leti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti najljepše ..drago mi je ako ti uspijem malo podići raspoloženje u ovim tmurnim, zimskim danima:)

      Izbriši
  2. Malopre kažem sebi idem malo do Nelyke da vidim ima li šta novo, kad ono novi post. Iznova se veselim lutati po tvom blogu. Pesma mi je tebi nalik pogotovu zadnja strofa.Odmorila sam se uz tvoje fotografije, njihova prozračnost me oduševi ta belina... ah uživaj i za mene, bar imaš vrt. Puno te pozdravljam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rado baš me raduje da svratiš..hvala ti na uvijek lijepim riječima..:)

      Izbriši
  3. Piekne zwiastuny wiosny,cudownie ujete na zdjeciach!
    Mam nadzieje,ze juz wkrotce swiat za oknem tak pieknie sie zazieleni!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Frida

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna bjelina sa tračkom zelenila... Kod mene je sve, još uvijek prekriveno snijegom, tako da od visibaba još ni traga ni glasa... A evo, nijeg je opet počeo padati...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će i kod tebe brzo zazelenjeti,kod nas nema snijega ali ima hladnoće:)

      Izbriši
  5. So beautiful photos! Have a nice day! Carmen

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne fotografije!!
    Ma koliko se tuzila na sive dane to se ne vidi na fotkama iz tvog doma:)Uvek su ti aranzmani divni i pravo mi je uzivanje svaki tvoj post.Cica-mace vec dugo nisam videla na nasim pijacama,a nekad ih je mama kupovala uglavnom pred Uskrs.
    Nikada te nisam pitala koji foto aparat koristis?
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas već ima cica-maca,uvijek bakice na pijaci oduševe s njima u ovom vremenu dok je još relativno hladno.
      Što se tiče aparata koristim malo jači Canon,i zadovoljna sam zbilja,volimo se moj aparat i ja:)
      Hvala ti puno Jelena,pozdrav!

      Izbriši
  7. Jako lijepo i baš odgovara za ovaj današnji zimski dan. Pjesma je krasna, a slike su prekrasne. I ovaj put uživam u ljepoti koja je oko tebe i hvala ti što je i sa nama dijeliš !

    OdgovoriIzbriši
  8. Very romantic pictures, love them ! Have a great rest week, hug, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  9. Čitam i gledam fotke, a vani počeo snijeg :D
    Jako lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako smirujuć post, a fotke su prekrasne, posebno one s cica macama.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vidjela sam ovdje juce prve visibabe i pravo se obradovala, a i dan je produzio i to dosta. Divna pjesma i divni svijetli detalji. Ogledalo mi je divno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu misliti kako obraduju prve visibabe,a i u pravu si dan je vidno duži..hvala ti:)

      Izbriši
  12. Hi sweetie! It's always wonderful coming here! Love all your adorable inspirations! This one is so lovely! Love lace, love flowers and love white. So much! Beautiful, really beautiful! Loved! Lots of kisses, Marie :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so,so much dear Marie...
      Kisses!

      Izbriši
  13. Das sind Bilder die den Frühling einladen. Wunderschön, liebe Nely
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  14. kod tebe je sve tako osvježavajuće

    OdgovoriIzbriši
  15. Baš ovi tvoji prvi proljetni cvjetovi bude nadu u skori dolazak
    proljeća i toplih dana! Iako i zima ima svoje draži veselim se
    proljeću!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Lives,drago mi je ako je tako i kod tebe da sa veseljem iščekuješ proljeće:)

      Izbriši
  16. Predivne fotografije i stihovi.Volim proljetnice, sviđa mi se simbolika visibabe, trebat ce nam svima:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Biljo u pravu si,trebat će nam..

      Izbriši
  17. I danas evo snijeg, zima se ne da...ali tješi me pogled na kalendar, još samo malo:)
    Moram reći da cvijeće još nisam opazila, možda bi trebala više šetati vani...Divne, nježne, osvježavajuće fotografije, savršeno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja već odbrojavam u nadi da što prije proleti ovaj mjesec..nadam se da ćeš ugledati koji cvjetak uskoro:)

      Izbriši
  18. Krasni stihovi,predivne fotke :) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  19. Olá! Que encqnto de fotos .Amei!Beijos

    OdgovoriIzbriši
  20. Kod tebe sve cveta, nadam se da si i ti u tom raspoloženju. Kod nas, počinje zima. Taman su se visibabe promolile u baštama, kad, ono, zahladne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskrice i kod nas isto tako vrijeme,red toplo pa sada opet red hladnijeg vremena:)..mislim da ću procvjetati sa suncem,do tada mirujem!

      Izbriši
  21. Ahh koja li divote ugledati tek procvali proljetni cvjietak....milina!
    A fotografije su ti kao iz najljepšeg žurnala.

    OdgovoriIzbriši
  22. ajme obožavam cvijeće koje nam najavljuje prolječe i kod nas se polako pojavljuju :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Ajme kod nas i dalje snijeg, ne pamtim kad ga je ovoliko napadalo u primorju, ali tvoje fotke mi lijepo nagovještavaju proljeće...hvala ti na tome

    OdgovoriIzbriši
  24. Predivno mila <3

    OdgovoriIzbriši
  25. svatko se na svoj način bori protiv ove zimske depresije... mislim da ću danas napraviti čokoladnu tortu, tek toliko, da mi makne misli s ovog bijelog smrada što neprestano pada... :(
    p.s. divne fotke draga!

    OdgovoriIzbriši
  26. Uživam čitajući i gledjući tvoje slikice i da čekam proljeće a kroz prozor snijeg i dalje pada.

    OdgovoriIzbriši
  27. Hello, what a beautiful blog, I love your blog. Love greetings from Austria.Edith.

    OdgovoriIzbriši
  28. Tres Jolie fotos ! J ai beaucoup les fleures! MAGNIFIQUE message comme toujours!

    Bonne soirée!

    xxx Maria xxx

    OdgovoriIzbriši
  29. veseli me vidjeti slike cvijeća u ovim kišnim i hladnim danima

    OdgovoriIzbriši
  30. Blago tebi...kod mene sneg, sneg i samo sneg, ja ću videti prve cvetiće negde u aprilu kad se ovaj sneg otopi.Kolač je fantastičan.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...