četvrtak, 14. lipnja 2012.

Novi vrtni detalji...

Moram priznati da mi u vrtu nikada nije dosadno.Teško mi je biti u njemu potpuno na miru uvijek me vuče izraditi i dodati nešto novo što će ga oplemeniti,tako sam došla na ideju izraditi i ovaj vrtni detalj cvjetne kućice za ptice i vrtnog smjerokaza.
Vrlo lako je zapravo ovo izraditi,kućicu za ptice obložila sam nepropusnom folijom,sa bočne strane kućice pričvrstila sam  na foliju po dvije letvice koje spriječavaju zemlju da se uruši sa strane,zemlju sam dobro nakvasila prije stavljanja na foliju tj. na vrh kućice,na taj način puno je lakše napraviti ovaj dio posla i zadržati zemlju na jednom mjestu.Na kraju su stigle biljčice koje će za neko vrijeme potpuno prekriti foliju.
Želi li se netko upustiti u izradu zaista nije nimalo teško.Dodana su i dva smjerokaza,..kakav bi vrt bio da se ne zna gdje su hortenzije i ruže..

Da,da ruže su na drugoj strani samo pratite smjerokaz..divno je šareno i bujno ovih dana u vrtu,kiša ga kupa svaki dan.On se zadovoljno smješka svakim cvjetom i čeka malo više sunca da ga jače zagrli.

 I ove stare  iznošene cipele svoju su šetnju nastavile lagano po vrtu korak,po korak..
Nadam se da su vam se svidjeli ovi detalji,jednostavno izrađeni i uklopljeni u jednu malu vrtnu priču.,koju zapravo bolje priča sam vrt od mene same.

Broj komentara: 67:

  1. Joj divnoooo...Preslatko i tako originalna i zanimljiva ideja, na krovu kućice, između ostalog, i krovnjaci (ako sam u pravu)...Prekrasno! Ilina

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti Ilina,baš mi je drago da ti se sviđa,da i krovnjaci su to u pravu si,ili čuvarkuće:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatki su. Općenito mi se sviđa kako si koncipirala cijeli vrt.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobra ideja, ta s kućicom i zelenim krovom!!! Sigurno si jako ponosnana svoj vrt! Prekrasan je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je stvarno sam ponosna na svoj vrt i jako ga volim:)

      Izbriši
  5. Hi my sweet friend :)

    What a cute birdhouse :) And so beautifully decorated with plants and flowers :)

    Your garden is amazeing :)

    Enjoy the summer, your garden and the loively birdhouse :)
    Hugs and kisses to you my friend :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je prekrasno ! Posve satrt me -the-box s cipelama nije savršen !!!! Pozdrav !Michaela

    OdgovoriIzbriši
  7. PREKRASNO! Detalji su savršeni! Oduševio me krović za kućicu i naravno cipele u šetnji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamara baš mi je drago da ti se svidjela ideja:)

      Izbriši
  8. Joj mene je vec prva fotkica ocarala... totally super ideja za krov kucice pun zelenila...narocito mi se svidja sto su to cuvarkuce...imam ih i ja mnogo, a tko ih nema :-D... A smjerokazi su ti tako fancy... bas originalno i u skladu sa ostatkom vrta...veselim se novim fotkicama ovih dana kada je konacno suncanije ;-)

    do tada uzivaj u bajkovitom vrtu draga nely ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti orhy,trudim se stvarno sada uživati vani dok ima sunca a dani nisu prevrući,hvala ti raduje me uvijek tvoje javljanje:)

      Izbriši
  9. predivno je ... i sama se planiram ovih dana okusat u izradi kucice...jer ima puno pticica tu oko mene ... pa bas da vidim hoce li im se svidjet :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super naldor nadam se da će im se svidjeti kućica:)

      Izbriši
  10. uvijek me razvesele novi detalji iz tvoga vrta! kad mi dragi napravi vrt na svom placu, želim da bude baš poput tvoga! po ugođaju, jel'! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sani,baš mi je drago da imaš takve želje,neka ti se i ostvare:)

      Izbriši
  11. ...ma i vise nego ponosna treba da budes na ovo sto si stvorila....tvoje fantasticne ideje uvijek dobro dodju....hvala ti....uzivaj u budi pozdravljena!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tnx dunjice,i jesam ponosna zaista..pusa!

      Izbriši
  12. Prekrasan ti je vrt, bajkovit, tajnovit. Ovaj detalj kućice za ptice mi je savršen! E sigurna sam da ću ti tu ideju prekopirati jednom i da će se moći naći kod mene u vrtu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rea slobodno uzmi ideju tome i služi što je ovdje pokazana,nadam se da ćeš si što prije ostvariti želju za vlastitim vrtom:)

      Izbriši
  13. Oh, Nely! Wonderful impressions in your garden! Have a nice day! Carmen

    OdgovoriIzbriši
  14. Svaki put kad pomislim da sam sve vidjela ti me iznenadiš nekom ludo dobrom idejom!! Ne znam kako bi ovakva kućica izdržala u mome vjetrovitom kraju, u svakom slučaju skidam kapu na izvedbi... i ovi preslatki detalji - putokazi stvarno su izvrsni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eda mogu ti reći da je ova kućica postojana na jakom vjetru,i to provjereno,jer kod nas je malo-malo neka sarlauka od nevremena:)..hvala ti!

      Izbriši
  15. Ma, ti imaš stvarno predivan vrt! I kakva lepa kučica za ptice....bajka, prava bajka!

    OdgovoriIzbriši
  16. Vrt ti je prekrasan, a ovaj detalj s cipelicama mmmmm....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala cure,baš mi je drago da vam se sviđaju i ovi detalji vrta:)

      Izbriši
  17. Liebe Nely,
    die Idee mit dem Vogelhäuschen find ich so ganz wunderbar und hab es so noch nie gesehen. Werd ich vielleicht mal nachmachen. Danke für die schönen Bilder, der Garten ist ein Traum
    Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

    OdgovoriIzbriši
  18. Sva sreća na smjerokazima jer bi se čovjek u tvojem vrtu tako lako mogao izgubiti.Cipelice su odličan detalj,kao i kućica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je u pravu si što je sigurno,sigurno,smjerokazi su tu hahaha..hvala ti!

      Izbriši
  19. deine Gartendeko ist ja total schnuckelig!!!!!
    und yessssss meine ersten Hortensien blühen auch bereits.))freuuuuuuu

    GGLG Tanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yessss fur deine Hortensien..danke liebe Tanja fur Kommentar:)

      Izbriši
  20. Kako je sve divno, kucice toliko slatke, a putokazi su bas genijalna ideja. Cipele su me odusevile. Pitam se koliko sati rada zahtijeva ovakav vrt.
    Prelijepo, Nely, puno si me inspirisala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goco nekako kada sam vani i radim,tako mi vrijeme brzo prođe da zapravo ni ne znam koliko mi sati rada prođe,ali uglavnom kod nas vrijedi malo radimo,malo odmaramo vani,spoj ugodnog i korisnog..hvala ti!

      Izbriši
  21. Fantastično. Cipele su i mene odusevile. Svaki put me odusevi kako meni na oko običnim stvarima ti udahneš dušu. Kucica je preslatka.
    Je l ja vidim i neko plavo biciklo koje sluzi kao ram za cvece?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zoko je to je stari bajk obojan u plavu boju i sada služi kao stalak za cvijeće..hvala ti,drago mi je da ti se sviđa:)

      Izbriši
  22. Krovčić me je oborio s nogu!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Prava čuvarkuća. Super su mi i cipele. Stvarno u vrtu nikad nije dosadno, bar ne tako kreativnoj osobi kao što si ti.
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Lenka!
      Senka vjeruj mi da mi je tamo najljepše i stvarno nikada nije dosadno!

      Izbriši
  24. Ostavljas me bez daha, kao i obicno. Svaki ponaosob detaljcic je prekrasan. Stvarno si jedinstvena, Nelic. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga puno na lijepim riječima..pusa Jovie!

      Izbriši
  25. dok sam čekala da mi se stranica učita, već sam pokušala pogoditi o kom je predmetu riječ, u jedno sam bila sigurna a to je da nije kupljeno već izrađeno od tvojih vrijednih ruku. divna kućica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara hvala ti puno,baš mi je drago da si pogodila da se radi opet o nečem izrađenom:)

      Izbriši
  26. Kucica je fenomenalna, ali cipele su ekstra. Svaki put me sve vise odusevljavas svojim idejama:)

    OdgovoriIzbriši
  27. Dear Nely,

    such beautiful pictures of your garden you show today! The Sempervivum looks beautiful! Especially in the birdhouse - so sweet!
    Send you best wishes and have a nice weekend - Sylvia

    OdgovoriIzbriši
  28. Draga moja, ti si sa svojim idejama luda na kvadrat, a mene polako izluđuješ :))) Nikad, ali nikad nisam vidjela kućicu sa ptičice ovako originalno ukrašenu ćuvarkućama, a također nisam nikad vidjela stare cipele iz kojih rastu ćuvarkuće...moj naklon do poda...ideje su originalne i odlične! Odmah sutra tražim stare cipele i presađujem ćuvarkuće, a za kućicu ću morati angažirati supruga koji će je možda i napraviti za godinu-dvije :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha Sanja dobra si mi,u svakom slučaju baš mi je drago da te pozitivno izluđujem,samo naprijed sa cipelicama,a vjerujem da ćeš uz pomoć supruga srediti i ovakvu jednu kućicu..pusa!

      Izbriši
  29. kao i svako leto priredis nam divan docek u tvom vrtu.Toliko zelenila,topline i ljubavi odise u njemu...mene je odusevila ideja sa cipelicama i cuvarkucom u njima...bravo!

    Nely zna li se sta o Dzoli?jako mi nedostaje:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga tajanstvena hvala ti puno,baš mi je drago da svratiš i da se osjećaš ugodno.
      Nažalost ništa ne znam o Džoli i jako mi nedostaju njezini postovi i ona sama:)nadam se samo da je dobro..veliki ti pozdrav!

      Izbriši
  30. This blog feels so amazing 0:). I am now following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Hope to hear from you soon. 0:) Thanks and God bless

    OdgovoriIzbriši
  31. Zaista uživaš u svom lijepm vrtu u kojem ima i dosta i posla ali i tako divnog mira, tišine, mirisa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trudim se Dilajla uživati jer je sada stvarno divno u vrtu:)

      Izbriši
  32. U tvojem carobnom vrtu je stvarno ko u prici.. setnjica bila ugodna u mirisnoj tisini.. u jednom momentu imala sam osjecaj da cu susresti i Claude Monet-a sa paletom i kistom u ruci, toliko me posjetilo tvoje krasno cvijece na njegov vrt.. samo tamo nisam vidjela cuvarkucice u cipelama.. hehee, koja fora ideja.. bravo Nelyc !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga..hihi Monet i ja bih se vrlo lijepo složili,jer dijelimo iste ljubavi prema slikarstvu i cvijeću..a ja bih mu dala ideju i za ove cipele sa čuvarkućama..lijep pozdrav ti leti!

      Izbriši
  33. Draga Nely, zaista se vidi da uzivas u svemu sto radis, a ljubav prema cvecu i vrtu izbija iz svake tvoje slike i reci... predivni detalji, kucica za ptice, putokazi, pa cak i ove cipele koje su tako ljupko pozluzile kao novo mesto za saksije, nemam reci... odusevis nas svaki put iznova!:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mignnone drago mi je da ti se sviđa i uvijek me raduju tvoje riječi..zaista se trudim uživati i dok stvaram i dok odmaram u vrtu:)

      Izbriši
  34. po prostu trzeba do * pięknym domu * i znaleźć Twój blog jest świetny

    OdgovoriIzbriši
  35. Wow!What a lovely garden!
    Beautiful pictures..

    I wish you a happy week!

    :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Thank you kleies herz and lisje astrid for lovely comment..hugs!

    OdgovoriIzbriši
  37. I love all the white & the plants inside the shoes is such a cute idea!!
    I would love for you to visit my blog sometime!!
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  38. Gde se nalaze ova divna kuca i ova prelepa basta? Bozanstvena je kucica za ptice....Jel' ti to sve sama odrzavas..? Prelepo....

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...