utorak, 29. ožujka 2011.

za lijep dan...

Krasan sunčan dan potakao me je složiti par sitnih dekoracija..,onako za detalj ,za uljepšati si dan,za dušu...pored te dekoracije svakako su mi dan uljepšali i obožavani mi ranunkulusi,koji su tako čarobni u svojoj ljepoti..pravi kameleoni,u trenu izgledaju kao rascvale ruže,u trenu kao božuri...fascinantni ..sve me to natjeralo uzeti fotić,zabilježiti sve i svu tu ljepotu za lijep dan prenijeti vama dalje....

Broj komentara: 15:

  1. divne slike, pogotovo druga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno cvijece i fotkice,bas mi je ljepo cvijece sa prvih slika nikad ga nisam imala bas je krasno :) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno cvijeće, dekoracija i fotke!
    Topli pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne fotografije :D!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam najljepše,,,drago mi je da vam se sviđa:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno cvijeće, jako mi se sviđa, i dekoracije!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Divno,divno,divno!Cvijeće,koje boje!Jaje,kakva dekoracija!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepo cvece a i dekoracija.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam puno..veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ocaravajuca ljepota izvire iz svake tvoje fotografije.. uzitak promatrati bas onako iz duse za lijepi dan kako i pises.. njezni pozdrav:))

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala najljepše moja mila Anna...veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  12. koja romantika....prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  13. draga blog prijateljice nemogu ti opisati moju radost kad sam "naletila "na tvoj blog.
    svidjeo mi se svki detalj .
    radovalo bih me ako bih posjetila moj blog i preporucila ga tvojim sljedbenicama
    Gaga
    www.draganasgarden.blogg.se

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...