srijeda, 16. ožujka 2011.

U vrtu...

Proteklih dana,proljeće je polako ali sigurno stiglo,sa prekrasnim toplim danima,vedrim nebom punim bijelih oblačaka i sve nas obožavatelje vrta ponovno vratilo u vrtove.Vrtna sezona je otpočela,polako se krenulo sa orezivanjem voćkica,raščišćavanjem od prethodne sezone uvenulog i osušenog bilja,planiranja za novu sezonu..uglavnom kod mene je slučaj red posla,red uživanja na zraku i promatranju buđenja prirode, uživanje i u prvim pojavama šarenila na gredicama,pored plavih stižu i žuti krokusi,jaglaci i zumbuli šaraju gredice...divno je,divno proljeće...

Broj komentara: 13:

  1. Jako lijepo,rado bi navratila u tvoj vrt, mislim da je prekrasan!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni vjesnici proljeća u tvom vrtu! Budi se, budi proljeće!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam najljepše,draga Zondra,mislim da bi ti bilo ugodno kod mene u vrtu znajući da si velika ljubiteljica cvijeća,kod mene ga zaista ima,hvala draga poezija s mora,veliki vam pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  4. ...lipo je proliće...a lipa je i tvoja priča i tvoj vrt...ma predivno draga nelyce... <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Hello, you`re welcome at my blog...
    Have a nice day!
    GGLG Astrid

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala vam puno svima,veliki pozdrav i pusa vam leti od mene... Thanks dear Station88,kiss!

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja već čeprkam po vrtu...posijala graškiće i lučice...
    Danas kiša i opet zahladilo. Reznice koje si mi poslala su propupale!

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj super draga Kalipso drago mi je da si vrijedna a još mi draže čuti za reznice da su uspjele super...veliki ti pozzz:)

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasno je gledati kako se proljece pocinje buditi,ja se uvijek obradujem prvom proljetnom cvijecu,jedva cekam da sve procvijeta u tvom divnom vrtu :) Pozdrav draga :)))))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala ti Selmice,u pravu si proljeće sa proljetnim cvijećem nešto je najljepše...veliki ti pozdrav šaljem!

    OdgovoriIzbriši
  11. Proljetne vjesnice sarolikih boja polako zauzimaju svoja mjesta.. prelijepo draga Nely!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...