četvrtak, 10. ožujka 2011.

Proljetno...

Sa prvim ljepšim sunčanijim danima,uvijek me zahvati lagana proljetna inspiracija za uređenjem kutka doma.Dovoljno mi je urediti par sitnica i već se osjećam bolje,kao naprimjer u kuhinjskoj polici zamjeniti posuđe dodajući floralne uzorke i koji svježi stručak cvijeća.Šalice su mi poslužile kao zgodna dekoracija na kuhinjskom stolu za zumbule, na dno šalice ulila sam trunčicu vode,stavila zumbule i ukrasila ih navlaženom mahovinom,vrlo jednostavno i efektno...nije puno zahtjevalo vremenski,ali je mali proljetni makeover itekako ugodno osvježio prostor,to je tek početak.....

Broj komentara: 13:

  1. imaš jako puno lijepih stvari, divota :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Užitak je gledati tvoj dom!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam najljepše drage moje...veliki vam pozdrav leti:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepo, a police obožavam jer me podsjećaju na starinsko...

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoj dom zaista odiše nekom starinskom elegancijom koja mi se pomalo uvukla pod kožu! Divna ideja za prizivanje proljeća! :)) Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijepo i prozračno!Baš kako treba biti!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasan mig i doziv proljecu putem zumbula u tvojim salicama tako jednostavno i zaista tako efektno.. a policama sa cvijetnim salicama i skladnim detaljima dala si ugodni proljetni dasak topline koja ce uskoro obasjati i probuditi prirodu.. bravo Nely uzitak je prosetati tvojom galerijom, njezni pozdrav ti leti!

    OdgovoriIzbriši
  8. Savršen detalj koji od kuće čini topli dom!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam svima najljepše na divnim riječima, drago mi je ...velika pusa svima leti...

    OdgovoriIzbriši
  10. nelyce lipa moja...ovo je zbilja taaaako lipo...toplo..proljetno...ma prekrasno :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala ti Anka moja,znala sam da će ti se svidjeti...velika ti pusa leti:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga moja Nelyce divim se tvojim prekrasnim fotografjijama,salice sa zumbulima su krasne a sa policom sam odusevljena.Saljem ti veliki pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala ti Selmice,drago mi je da uživaš...veliki ti pozdrav i pusa!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...