utorak, 28. siječnja 2014.

Bjelina...


Toga dana nebo je zasivilo,vjetar je počeo nositi nositi pahulju za pahuljom, a ono dijete u meni naslonilo je glavu uz  prozorsko staklo i veselilo se onome što vidi..napokon počinje bjelina.







Do jutra vrt je ogrnuo svoj bijeli plašt,mirno je,..volim kada sve utihne pod bjelinom,kada se svaki,ali  baš svaki zvuk zavuče pod snijegom,samo ostaje lagana škripa pod stopama dok koračam.Udišem zimsku svježinu,gledajući vrt uokolo sebe,šalica čaja u ruci za šetnju,psi u igri,snijegom prekriveni grmovi,a  snijeg polako pada..dovoljan razlog za reći ..divno je!




Dijete u meni nikada neće prestati voljeti ovakve trenutke, prve pahulje,osjećaj bjeline i mira i jedan običan zimski dan pretočen u sliku za pamćenje..

62 komentara:

  1. Divno je!!!U zivotu skoro da nema drugih lepota osim lepote malih stvari,a ti ih znas prepoznati,uhvatiti,slaviti i sa nama podeliti.Uzivala sam Nely <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Jeco drago mi je da si mi opet tu i da si uživala,veliki pozdrav!

      Izbriši
  2. Konačno belina i malo hladnoće, svežijeg i čistijeg vazduha. Rekla sam ti, već, tvoja bašta mi je predivna i romantična i ispod snega, bez ijednog cveta, jer ti to umeš lepo da središ, svaki detalj na svom mestu. Kod mene toga nema, već šareno, šareno, šarenoooooooooo!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepo je zbilja,snijeg mi ima neku posebnu čar..a što se tiče vrta samo strpljivo biti će šareno kroz koji mjesec i kod mene.

      Izbriši
  3. Oh my gosh Nely, I LOVE LOVE these pictures! Your red cup against the white snow is so pretty. The snow is magical to me, and I wish I saw more of it where I live. Look at the sweet dogs! I truly love these pictures, they are wonderful.

    Stay warm and bundle up. It looks cold Brrrrr.

    Love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasan zimski ugodjaj. I kod nas slicno, bijelo i hladno. Predivna mi je slika crvene solje u snijegu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neka nam je i zima malo pokazala da je ipak tu..drago mi je da ti se svidjela baš ta slika i meni je lijepa.

      Izbriši
  5. Hi Nely, to je sjajna ideja sa slovom "Winter". Vrlo lijep ukras zima!
    Najdraži pozdrav Kerstin

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Nely.Evo mene posle bas dugog vremena opet medju vama.Drago mi je videti da ti je blog jos lepsi nego kad sam poslednji put bila.A sneg ..njega sam zeljna, nema ga ovde gde sam ja nikad..osim ako odem Na visoku planinu ili Juzno ostrvo:).Poseti i ti mene.Suncani pozdrav sa Novog Zelanda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo Džoli baš me raduje da si ponovno tu,vjerujem da si se poželjela snijega,kod nas ga sada napokon evo ima..naravno da ću svratiti do tebe.pusa!

      Izbriši
  7. Prelijepe snijezne slicice mila nely,
    odusevljena sam i tekstom... Rijetko ko pise tako iskreno i sa tako mnogo emocija...
    Hvala ti na prekrasnim slikama vrta prekrivenog snijegom.

    Predivne snjezne dane ti zelim,
    Edina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Edinice,drago mi je da ti se tako svidjelo sve..veliki pozdrav i tebi leti!

      Izbriši
  8. Oh, so viel Schnee habt ihr. Das ist wunderbar. Und Deine Bilder sowieso.
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  9. Bij jullie heeft Koning Winter heel duidelijk zijn zetel opgeslagen......
    en jij hebt voor hem al een mooie rode beker met warme drank klaar gezet;-)

    Liefs,Ger

    OdgovoriIzbriši
  10. Hermosa serie, preciosas todas las fotos! Sorprende ver tanta nieve cuando por estas latitudes hace mucho calor.
    Un fuerte abrazo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Silvina..I send you warm greetings!

      Izbriši
  11. Kod tebe svaka boja ima svoju draž i lepotu! Ja sam izgubila tu dečju notu u sebi jer sneg u velikom gradu samo donosi probleme. Kratka radost i uživanje a onda skoro kućni pritvor u strahu od pada :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vesna u pravu si,snijeg donosi i onu drugu ne baš tako idiličnu stranu,ali onaj tren dok pada tada zaboravim na sve ono što ide kasnije..

      Izbriši
  12. Stvarno je divno...sve to tu..Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  13. Najdraži Nely,
    to je stvarno divna, kao i tvoje slike!
    Dakle, zima bi trebalo biti! Jednostavno prekrasna!
    Imati lijep dan! Ljubav,
    Frida

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Frida,zima je konačno stigla,nadam se da je i kod vas isto!
      Lijep pozdrav!

      Izbriši
  14. Wow...winter has come in your country!! You made wonderful pictures of it!

    Big hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes dear Ingrid,real winter is here..thank you!

      Izbriši
  15. Preljepe fotografije,dosla zima i u vase krajeve Nely:) Psici su preslatki ,mogu mislit koliko uzivaju u snjegu.Divan post koji sam s dragoscu ocekivala :) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Selma,oni su ludi za snijegom,to im je pravi užitak sada..veliki pozdrav i tebi!

      Izbriši
  16. Divota! Konačno je snijeg pao kod tebe. Meni se čini da ove godine kod nas neće, proletile su pahuljice, ali ništa se nije zadržavalo. Ja baš volim taj snijeg i djecu kako se igraju i kako svi skupa gradimo snješka...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da ste se poželjeli snijega,posebno dječica,lijepo je kada malo zabijeli ipak je tada pravi osjećaj zime.

      Izbriši
  17. Predivno, narocito onaj natpis "winter" u snegu:) Obozavam!

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala Nely, na predivnom postu, volim snijeg i pahulje i to mi najvise nedostaje ovdje u Primorju..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem Biljo da ti nedostaje snijeg,nadam se da će i kod vas barem malo zabijeliti..

      Izbriši
  19. Hvala, što si tako ljepo podjelila svoje misli s nama. Tako su mi blizu - opet. A fotgrafije su krasne. Kako uspiješ fotografirati pahuljice? Moje se na sliki uopšte ne vide :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije teško dobiti pahulje na slici,koristi veliku brzinu zatvarača na fotoaparatu oznaka ti je Tv za nju,neka bude namješteno na maksimalno recimo 1/4000 tada ćeš dobiti dobru sliku .Hvala tebi puno!

      Izbriši
  20. Ma neću se tako igrati! Kod mene nije palo ni s od snijega :(
    Krasno si iskoristila snijeg i upotpunila ga divnim detaljima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe jedino da napakujem jedan vagon snijega i da ti pošaljem,ili preusmjerim koju pahulju k tebi..hvala ti Tamara veliki pozdrav!

      Izbriši
  21. U vama, kao i obično, lijepo ... :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Psići su preslatki, a detalji na vrtu i zimi mu daju poseban čar, snježna bajka kod tebe Nely! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  23. Obožavam snježnu bjelinu, doživljavam ju slično kao što si i sama opisala...
    Još jedan razlog više da mi se jako sviđaju ovi tvoji snježni detalji, prepoznajem divan ugođaj koji tako dobro uspijevaš dočarati svojim fotografijama...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam,drago mi je ako sam uspjela prenijeti makar djelić snježne idile koja je bila..

      Izbriši
  24. Je, nekako je napokon vrijeme kakvo treba biti. Lijepo se malo vani smrznuti pa natrag u toplu kuću, skuhati čaj ili još bolje, grog, i uživati. Iako, već mi radi 'vrtlarski crv' i planiram slijedeću vrtlarsku sezonu.

    OdgovoriIzbriši
  25. We have here lots of snow too-lovely photos dear!!!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  26. Skroz carobno, poput najlepse zimske razglednice.:)))

    OdgovoriIzbriši
  27. Crvena šoljica na belom snegu - prelepo... :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Ostavila sam ti nagradu na mom blogu,pa svrati da je pokupis ako si raspoložena da se igraš :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Lovely lovely pictures...just love them!
    Best wishes from a snowy island and Titti

    OdgovoriIzbriši
  30. Iako prvi put komentiram, već nekoliko mjeseci pratim ovaj blog koji mi je postao nešto kao dnevna novina, redovito zavirim ima li što novo i iz čega crpim mnogo pozitivne energije i inspiracije! Jedva čekam nove postove... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako me veseli što ti moj blog daje pozitivu i inspiraciju,zbog toga uvijek kažem ovo sve što radim ipak vrijedi!..hvala ti!

      Izbriši
  31. Divan prizor, zaista!
    Jednostavna bjelina uz nekoliko detalja koje samo ti znaš ukomponirati u jednu fantastičnu fotografiju za pamćenje! Predivno!!!

    OdgovoriIzbriši
  32. Dobar razlog za smijeh... kaže stih meni drage pjesme koju ovih dana slušam! Vrlo si autentično opisala trenutak prvih pahulja. I ja im se veselim...

    OdgovoriIzbriši
  33. Hvala vam Sanja,ivana..radujete me uvijek svojim riječima!

    OdgovoriIzbriši
  34. Prekrasno ! I snijeg, i psi, i detalji, i sve, sve, ......., Nelyce uživaj u ovoj ljepoti i hvala ti što i nas učiš uživati u onome što je oko nas, uz poneki originalan detalj postaje čarobno! Pozdrav i zagrljaj !

    OdgovoriIzbriši
  35. Divna zima koju ja oboižavam iako sam s mora i uvijek bježim u planine da ju i osjetim i zato ti i malčice zavidim

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...