nedjelja, 13. ožujka 2011.

Blue...

Moja fascinacija cvijećem u plavoj boji je ogromna i ne prestaje...kada god sam u prilici uvijek odabirem cvijeće baš u plavim nijansama,ima mi neku čarobnu posebnost.Ove godine nemogu se nadiviti  svojim zumbulima,pogotovo zumbulima loptastog cvijeta,koji oduševljavaju kako izgledom tako i opojnim mirisom,iako i obični plavi zumbul ne zaostaje ljepotom,..a posebno divno iznenađenje dočekalo me u vrtu gdje mi se prvi ponosno pokazao šafran baš plave boje...kao da je znao koliko volim plavo cvijeće...

Broj komentara: 13:

  1. Plava boja podsjeća me na vile..svo cvijeće pretežno je vedrih, sunčanih boja, a plavu kao da je netko svojom rukom zamiješao i obojao pojedine latice..magično i nestvarno! PUSA..

    OdgovoriIzbriši
  2. Plavi zumbuli imaju neku posebnu lepotu u izgledu, na mene njihova aura deluje kao magnet i mogla bih satima da sedim i da ih zaljubljeno gledam!!! Pravi su dokaz da je plava boja boja duhovnosti i unutrašnjeg mira.
    Potpuno razumem tvoju opčinjenost plavim cvetovima, delimo istu stras :); ja ne mogu da dočekam da procvetaju sitni svetlo plavi cvetovi nezaboravka i moje omiljne plave hortenzije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno plavo cvijece,ja obozavam hortenzije pogotovo plaveboje ,one su ocarvajuce i tako su mi romanticne........

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam drage moje,drago mi je da dijelimo istu strast prema plavim cvjetkicama...jednostavno su savršene,slažem se i za nezaboravak,a pogotovo za plave hortenzije po njihovoj ljepoti sam nazvala i svoj blog!

    OdgovoriIzbriši
  5. Možda nisi znala, plavog cvijeća ima najmanje; prevladavaju biljke s bijelim cvjetovima... toliko botanike.
    Danas konačno pravi, topli dan za šetnju do šumarka i po vrtu... iako sad sipi kišica, ali neka, sve je suho. Kao što si vidjela kod mene cvjetaju modre i ljubičaste perunike.

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne boje,uhvaćene u pravom trenutku!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kod mene u vrtu je prvo izvirilo baš plavo cvijeće! ne znam čini li ga ta boja snažnim, ali ima nešto magično u njemu... :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam puno...Kalipso to si u pravu da plavog cvijeća ima najmanje,valda mi je zato njegova posebnost veća...slažem se Llly s tobom baš ima nešto magično u njemu...veliki vam pozdrav leti svima :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno su prekrasni.. Plavu boju i ja obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  10. nisam mogla bolje započeti ovaj tmurni dan...pogled na tvoje slije vratio me u život...nelyce lipa moja ovo je očaravajuće...uživaj lipa moja u ovoj divoti...:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala ti Marina veliki ti pozzz,Ančice lipa moja uvijek mi je drago kada se kod mene ovako pozitivno osjećaš to je ono pravo ,ljubac ti šaljem veliki:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zaista rijetka su cvijeća plave boje.. stoga uživaj u tvojim krasoticama.. šafrančića plavih i bijelih bilo je i u našem parku čitav tepih i to već prije 2/3 tjedna sada odcvali sada se sve žuti od narcisa.. ali znam kad otvorim tvoju galeriju da ću udahnuti miris tvojeg lijepog proljetnog cvijeća.. ugodan ti dan draga Nely!

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga Anna kod vas je baš proljeće u punom jeku,kod nas je ipak malo hladnoća prolongirala prve cvjettiće,ali nadoknađuje se evo lijepim toplim danima i svakim danom sve više cvjetkica...lijep vam pozdrav draga!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...