srijeda, 23. ožujka 2011.

Cvjetni plavi bicikl...

Stari izvoženi bicikl,zaustavio se u jednom kutku moga vrta...umjesto da završi odbačen,pretvorila sam ga u cvjetni bicikl,kojemu se cvjetna žardinjera na njemu mijenja u skladu sa godišnjim dobom.Sada je vrijeme proljetnica tako sam ga i ukrasila prvim maćuhicama,tratinčicama,plavim potočnicama....zimzeleni bršljan lagano ga grli i uvijek mu pravi društvo,...jednostavan detalj koji nam uljepšava vrt...

Broj komentara: 13:

  1. Poplavila sam kao štrumpfeta koliko sam ljubomorko...
    Idejice su ti prekokrasne i originalne i jedva čekam nove sličkice!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovi proljetni cvjetići baš kao da su tek doputovali.. Jako zanimljivo i lijepo!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno imaš dara da fantastično oživiš obične predmete biljkama, potpuno čarobno :))).

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad bih znala gdje se nalazi ova predivna čarolija, mislim da bih bez imalo grižnje savjesti prošetala do tvoga vrta, stavila ga u naručaj i trčeći se vratila u Split!! Eto koliko mi se sviđa!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Blago tebi,koji prekrasni bicikl i cvijeće imaš.Čarolija!

    OdgovoriIzbriši
  6. LOL, "instalacija" je prekrasna, ali ne mogu se prestati smijati Micinom komentaru :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Toliko divnih detalja..
    vrlo kreativna vrt pun inspiracije
    na dnevne podvige:) PUSA!

    OdgovoriIzbriši
  8. Drage dame zahvaljjem vam od srca iz mog skromnog vrta,nije to ništa spektakularno ni skupocjeno,ali meni je jako drag svaki detalj...Micika moja štrumfetica ti si mi genijalna.. Eda ovo mi je nešto najgenijalnije što mi je itko rekao da mi ponese vrt u naručju...ma fantazija ste sve,šaljem vam veliku,veliku pusu !

    OdgovoriIzbriši
  9. ....ovo je zbilja čarobno....kad ovo eda donese u St, posudit ću ga na koji dan :) :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovaj tvoj vrt je caroban,biciklo je fantastican,eh da si mi samo blize dotrkala bih i ja da prosetam kroz tvoj carobni vrt :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tvoj vrt je pravi cvijetni raj uz brojne i divno uklopljene stare detalje.. svaka ti cast Nely.. pozdrav ti putuje:))

    OdgovoriIzbriši
  12. Super,svaka čast.da sam znao prije da mogu stari bicikli iskoristit na koristan i ljep naćin nikad ga nebi bacio.mtb bicikli

    OdgovoriIzbriši
  13. tako je simpatičan, boja mi je divna :) treba samo malo mašte da se stare stvari pretvore u nešto ovako lijepo :)
    mtb bicikli akcija

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...