ponedjeljak, 7. ožujka 2011.

Starinski kuglof s voćem

Za sebe mogu reći da sam ljubitelj svega starinskog,od namještaja,detalja,predmeta i sitnica...tako i starinskih recepata.Kako sam sazrijevala i profilirala se u jednog velikog gurmana,sve više sam postajala svjesnija vrijednosti starinskih recepata,zapravo njihove kvalitete,jednostavnosti pripreme,jednostavnih mjera,i finalno dobijanja prekrasnih delicija,samim tim sakupljanje starinskih receptura postalo je dio mene.Vjerno i s ljubavlju te recepte čuvam i pokušavam ih oteti zaboravu,tako ćete na mom blogu uvijek moći naći poneki takav recept,s ljubavlju pripremljen i s ljubavlju podijeljen  vama...Jedan od njih svakako je i ovaj starinski kuglof s voćem,jednostavne pripreme i stvarno savršenog ukusa.Potrebni sastojci za kuglof su:
  1. 120g margarina (omekšalog na sobnu temperaturu)+3 žlice ulja
  2. 150g šećera
  3. 4 žumanjka
  4. prstohvat soli
  5. 250g brašna
  6. 1 prašak za pecivo
  7. čvrsto ulupan snjeg od bjelanjaka
  8. višnje ili maline(2 šake,tj.oko 200g)
Pjenasto umutiti omekšali margarin sa uljem,uz dodatak šećera,zatim dodati jedno po jedno žumance,prstohvat soli,brašno,prašak za pecivo,i na kraju čvrst snijeg od bjelanjaka,u smjesu odmah dodati voće,lagano žlicom izmješati i usipati u kalup za kuglof prethodno dobro namazan masnoćom i posut brašnom.Peći na 180C oko 40 min.Pečeni kuglof dobro posipati šećerom u prahu zamirisanim vanili šećerom.   Dobar tek!

Broj komentara: 20:

  1. Odličan recept i jedan od mojih omiljenih kolača,njamii!

    OdgovoriIzbriši
  2. Recept miriše na bakinu kuhinju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super receptić... a i satić, ha, ha!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam puno drage moje cure,ovo je stvarno od onih receptića iz bakine kuhinje meni najdražih...kalipso hvala što ti se sviđa i satić pusa od mene!

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno izgleda,a dekoracija je posebna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam ove stare i jednostavne recepte.. Stvardno divno..

    OdgovoriIzbriši
  7. Ocaravajuca slika,a kuglof je predivan :) Veliki pozdrav draga

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam puno djevojke,drago mi je da vam se svidjeo receptić kuglofa:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako volim kada osobe čuvaju i vijerno prenose stare stvari, povijest s koljena na koljeno..romantika, nostalgija, kreativnosti je ono što mi se jako sviđa kada sam te posjetila! I drago mi je što sam tu:) PUSA VELIKA

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala najljepše draga LadyA na divnim riječima,drago mi je to čuti..šaljem vam veliki pozdrav i pusu:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Nostalgijo srce diras.. i danas se radi u mojoj
    kuhinji slican po bakinom receptu ali njen me uvijek vraca u djetinjstvo.. stari sporet na drva, crijep u pecnici.. stari kalup i u njemu kuglof koji se polako dize i rumeni..
    Super Nely!

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Ana prekrasna nostalgična slovca zaista su mi uljepšala dan...veliki nježni pozdrav vam leti!

    OdgovoriIzbriši
  13. super...super lipa nelyce :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tako lijepa fotografija! I ja obožavam starinske recepte, a obaj me kuglof upravo zove da napravim i sama jedan takav. Već sam to stavila na svoj današnji raspored :).

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala ti bit će mi drago da ga probaš jer tako je jednostavan i tako fin,u starinskom štihu...veliki ti pozz:)

    OdgovoriIzbriši
  16. predivan kuglof draga Nely, baš kao i sve iz tvoje kuhinjice i ovaj tvoj blog je opećnito odmor za moje oči i dušu.Uživam gledati tvoje slike,a ovaj prelijepi kuglof ali i tvoj vrt me očarao.Pusu ti šaljem iz Hercegovine :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Jako lep kuglof.Predivno sve i kuglof i slika.

    OdgovoriIzbriši
  18. Nelyce, predivan starinski kuglof!! Fotke mi mame uzdah ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...