nedjelja, 20. ožujka 2011.

Kraj zime....

Zima nam se polako ali sigurno primakla svome kraju,barem što se kalendarski gledano tiče..ikao po pogledu kroz prozor, ne bi se baš reklo da je zimi kraj..,kiša neumoljivo pada isprepletena susnježicom,dobrano je zahladilo i uvuklo nas u kuće.Zimu ću ispratiti a kako drugo nego cvjetnim pozdravom,sa nježnim visibabama ,a proljeću poručiti da se ne skriva nego da se pojavi što prije u obliku lijepog i toplog vremena,i dočekati ga divnim prvim vrtnim narcisima i ljupkim ljubicama......lijep i ugodan dan svima želim!

Broj komentara: 11:

  1. Krasne su ti sličice,Nely, kao i uvijek.Iako je danas istinski hladno ja sam zimu već otpisala.Imam velike planove za drugi tjedan što se tiče cvijeća i vrta.Jako se veselim tvojim narednim slikama.Lijep pzdrav ti šaljem!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako predivno deluju divni maleni cvetovi iz tvog vrta :D. Meni su ljubičice neopisivi simbol sreće i novog početka:))).

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepi cvjetići vjesnici proljeća - obožavam!
    Ma proljeće samo što nije... nema više zime!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala puno draga Ljubice,nadam se da će i vrijeme ići na ruku slijedećih dana za vrt i poslove,i svakako da će biti toplije...veliki pozdrav,...draga Lenka ja isto obožavam ljubice i stvarno su nekako tako minijaturne a tako čarobne,...nadam se i da stvarno više nema zime,veliki pozdrav poeziji s mora,i velika pusa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao, moja sugrađanka a ja tek sada otkrila blog. Moje dvorište također bude puno ljubica i jaglaca. Volim ljubice što čarobno miriše i mirisom nam nagovjeste proljeće. Sviđa mi se naziv tvog bloga. Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala najljepše draga Karmen,drago mi je da ste tu,također mi drago što smo i sugrađanke,želim vam toplu dobrodošlicu na moj blog i veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivne slicice draga moja,ja obozavam ljubicice ,podsjecaju me na djetinstvo kad sam isla u park brati svojoj dragoj mami.Veliki pozdrav Nelyce :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala ti Selma...veliki ti pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zadnje visibabice polako ce pognute glave otici u mirni san.. dok druge proljetnice najavljuju svoju mirisnu paletu raskosnih boja.. pozdravcek Nelyc!

    OdgovoriIzbriši
  10. Stiglo je prolece,cvece je prelepo brala sam ljubicice u prirodi,navikla sam tako valjda sto volim cvece.

    OdgovoriIzbriši
  11. Thank you for writing this resource on the internet.
    Also see my website: Djs adelaide

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...