utorak, 24. svibnja 2011.

Božanstveni božuri...

Prva asocijacija na božure svakako je bakin vrt..ta prekrasna starinska vrsta trajnice,može doživjeti dugu starost i do25 god,ustrajan je i otporan,raznolik po bojama cvatnje.Radujem se njegovim cvjetovima,jer ovo mu je prva cvatnja nakon 4 godine od sadnje.Cvijet božura prilikom darivanja ima simbolično značenje izražavanja dobrih želja,u smislu želje za radosnim životom ili prilikom vječanja sretan brak...uživajte u ovim božanstvenim božurima....

Broj komentara: 20:

  1. Krasni cvjetovi, obožavam starinsko cvijeće!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Potpuno romantičan cvet :D. Tvoja ljubav prema cveću se oseti kroz svaku fotografiju, fotograf i model su u savršenoj harmoniji :)))
    Ja sam veliki ljubitelj starinskog vrta i prošle godine sam počela potpuno da preuređujem vrt oko vikendice u tom stilu.

    OdgovoriIzbriši
  3. tvoje fotke su uvek ocaravajuce,a bozuri me uvek podsete na jednu dragu osobu koje nema vise.

    OdgovoriIzbriši
  4. kako ih volim...predivan post

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam najljepše drage dame svakoj ponaosob...drago mi je da vam se božuri dojme,pomalo i nostalgično.. .ali zaista njihova ljepota i taj čar starinskog u njima mi je nepremašna..najljepši pozdravi svima!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zbilja su božanstveni... :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam puno..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastične fotografije, a božure nisam vidjela još od djetinjstva... nekako im nije mjesto u stambenim zgradama...

    OdgovoriIzbriši
  9. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  10. ja sam juce kupila bozure,znas one bordo crvene,one "prave" bozure.Pisaciu ti jednom o tome,o tim bozurima koji jos uvek cvetaju u basti moga deke koji odavno "ore nebeske njive"...i koliko vidim sve blogere bozuri podsecaju na detinjstvo,divno...Nelice,divan ti je post i odlicne su fotke

    OdgovoriIzbriši
  11. kakva divota, ulepsali su mi dan!

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala vam puno svima..tako ih i ja volim..tajanstvena joj te bordo crvene to su mi posebni na njih još moram čekati jer ove godine još nema cvatnje...sve vas pozdravljam!

    OdgovoriIzbriši
  13. Obožavam božure, prekrasni su, dekorativni i ukras su svakog vrta! Fotkice su ti jako lijepe,bravo!

    Pusa velika s toplog mora:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala ti Zondra,drago mi je da si uživala u božurima,lijep ti pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Obozavam bozure kao i ruze ,volim njihov krasan cvijet,prekrasne su ti fotografije uzivam u njima ,one su pravi mali raj za oci :) Posebno mi se svidjaju stari kljucevi,daju vintage stih :)Veliki pozzzdrav

    OdgovoriIzbriši
  16. Volim bozure!Prelepi su na tvojim slikama!

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala vam puno...veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...