petak, 4. studenoga 2011.

Orašasti medvjedići....

Dan po dan i polako kročimo u najljepši dio godine,bliži se Advent,vrijeme koje je meni najljepše u godini...dani su kraći,a vrijeme hladnije idealno je za započeti izrađivati sitnice koje će nam uljepšati blagdane,kako nama tako i drugima...
Evo ja ću započeti sa izradom ovih orašastih medvjedića.preslatkih sitnica koji mogu biti vrlo lijep poklon,a pri tome i zabava pri izradi...vrlo su jednostavni a tako atraktivni,malo drugačiji plišanci...
Za  jednog medvjedića potrebni su 2 oraha ,4 kikirikija u ljusci + 3 vrha kikirikija za njuškicu i uši,sillikonski pištolj za toplo lijepljenje,flomaster,oštri nož,i mašnica po želji....
Oštrim nožem odrezati vrhove ljuske kikirikija za njuškicu i uši....
zatim toplim ljepilom zalijepiti dva oraha za tijelo,zatim zalijepiti  nožice i šapice...
i onda zalijepiti komadiće njuškice i ušiju....
crnim flomasterom iscrtati njuškicu i okice....i privezati mu mašnicu okolo vrata...
i medvjedić je gotov...
Najzad uživat ćete u ovom originalnom medvjediću,i bit  će zaista lijep detalj u Adventnom vremenu....

52 komentara:

  1. Pre-pre-medeni su..... volim ovakve ideje...

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa mislim..predivni su;) I tako si lepo prikazala dacu se i ja (sa dve leve ruke) usuditi da pokusam da ih napravim:)
    Bas sam dobila dzak oraha od komsije i postavila recept koalc sa orasima;))Znaci ovi medvedici su mi sudjeni:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako divna ideja. Podseća me na vremena (o kojima sam samo slušala) kada su se deca igrala sa plodovima iz prirode, krpenim loptama i lutkama, bez plastike i drugih štetnih materija. Divno, draga moja. Šaljem ti veeeliki pozdrav, s'obzirom da me neko vreme nije bilo, opravdano, zbog nazeba:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Očekivala sam neke kekse od oraha u obliku medvjedića, a kad tamo pravo iznenađenje. Preslatki su i vjerujem da će djeci biti puno draži od kupovnih igračaka, pogotovo ako budu i sami sudjelovali u izradi

    OdgovoriIzbriši
  5. ...ajme Nely,tako su slatki,divna idejica,bas si me odusevila i ja cu svojim curicama napraviti.Ocekivala sam isto tako neke keksice od oraha kad sam pocela citati post,kad ono figurice,svaka ti cast lutko...pozdrav iz Holandije....

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam najljepše..Džoli samo naprijed,stvarno su ti suđeni da ih napraviš,zaista su fora....Nale u pravu si nekada se puno jednostavnije i zdravije živjelo,uključujući igračkice i predmete koji su bili nemjerljive vrijednosti od prirodnih materijala,nadam se da si bolje zdravstveno,baš mi je drago da si tu.....evo umjesto keksića medići igračkice,svakako divno je klince uključiti u izradu pogotovo što je izrada vrlo jednostavna i dostupna svakome....veliki vam pozdrav leti svima!

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Nelyce preslatki su ,svaka ti cast na orginalnoj ideji,jedva cekam nastavak :) Veliki pozdrav ......

    OdgovoriIzbriši
  8. slatki su i hvala za ideju ja baš danas to i tražim,dobre praznične ideje!Kad praznici prođu ukrase možemo i pojesti:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Oduševljena sam tvojim medvjedićima!!! Savršeni su! I na mom blogu se krije nešto za tebe.

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja sam prvo pomislila, eto kolačića od oraha!! Pa mi je za oko zapala ona predivna staklenka ukrašena točkasim pokrivačem i čipkastim obrubom..
    A šlag na kraju, ovi neodoljivi medvjedići, dobro je rekla Jelena, na kraju ih možemo i pojesti!!
    Ma baš su preslatki!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Morala sam da provirim, u prvi momenat ucinilo mi se da su neki kolacici, ali kad sam videla od cega su napravljeni, odusevila sam... tako mastovito i originalno, hvala puno na ovoj lepoj ideji i sigurno ce koristiti!:)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Svaka čast! Nisam još vidjela medvjediće od oraha, ovo je originalno i prekrasno, stvarno ti se divim

    OdgovoriIzbriši
  13. What a cute idea, Nely! The teddybears are adorable!:)
    many hugs, Ira

    OdgovoriIzbriši
  14. Maloprije sam saznala za ovaj blog putem Reinog posta. Baš mi se sviđa, super fotke, lijepa pozadina - poput tapeta je. Pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Koja ideja! Super medvjedići i zabava dok se izrađuju!!!! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  16. ajme, totalno su premedeni... i baš imaju neki vintage štih... sviđam ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. hihi... kako volim ovakve jednostavne rukotvorine kojima se nitko ne bi nadao. presaltki su. baš pravi medvjedići. samo treba paziti da ne opečeš prste. a i da ih netko, kao slučajno, ne pojede.

    OdgovoriIzbriši
  18. Preslatki medvejedići! Nisam ovo još nigdje vidjela, ideja je super!

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  19. Toto je super nápad! Čo všetko ľudia nevymyslia :-) Medvedíci sú veľmi pekní.
    Daniela

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala vam puno,puno,znači uspjela sam zbuniti u prvi mah i stvoriti dojam da su keksići hahaha..divno,e pa nisu,ovi jesu slatkići ali su malo drugačiji za grickati...veliko vam hvala,stvarno ste me oduševili,i Rea sada sam baš radoznala što je to za mene... velika dobrodošlica za one koji su tu prvi puta!

    OdgovoriIzbriši
  21. Moram priznati da si i mene u prvi mah zbunila, otvaram post i očekujem da ugledam medvjediće - keksiće, a ono "pravi" medvjedići :)). Bravo Nely, ovo je tako originalno i lijepo , i veselo !

    OdgovoriIzbriši
  22. Draga Nely ti si jednostavno fantastična!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Jao Nely, predivni su!!! :) Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  24. Hvala vam najljepše na lijepim riječima,jako ste me ugodno svi iznenadili...veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  25. Savršeni su ti medvjedići! Tako super i originalna ideja! Svaka čast! Uživaj u vikendu draga:)

    OdgovoriIzbriši
  26. Brava draga blue, sory bolje ti pristaje orašarka il medena. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala vam najljepše..haha Loredana zaista bolje bi mi taj naziv pristajao...veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  28. Predivni mali medvjedići i zaista odlična ideja za nadolazeće blagdane.

    OdgovoriIzbriši
  29. Prekrasni su ovi simpaticni medeki.. eto mi zanimacije sa princezicom.. hvala Nelyc, njezni pozdrav:))

    OdgovoriIzbriši
  30. Ajme koja fenomenalna ideja, predivni su. . .

    OdgovoriIzbriši
  31. Zaljuubljena sam-preprepremedeni su medeki !!!

    OdgovoriIzbriši
  32. Pa ja ne mogu očima vjerovato koliko je ovo slatko!Svaka čast Nely,predobro je.

    OdgovoriIzbriši
  33. baš mi se sviđaju!! hvala što si podjelila ovu divnu ideju s nama!!

    OdgovoriIzbriši
  34. Die sind ja toll, das muss ich mit meinem Sohn nachbasteln :)
    Liebe Grüße,
    Kiki

    OdgovoriIzbriši
  35. Nely, savršeni su i jednostavni. Mislim da bi jako veselili moju mamu. Stvarno dobro izgledaju i izabrala si pravu boju za mašnicu.

    Slika s teglicom u pozadini je doza inspiracije za današnji dan!

    OdgovoriIzbriši
  36. Hvala vam najljepše svima na divnim komentarima,jako me obradovalo da su vam se tako svidjeli,...Danke Kiki LG!

    OdgovoriIzbriši
  37. slatkisi, kod mene ne bi dugo opstali...pojela bih dok kazez orah!

    OdgovoriIzbriši
  38. Preslatki su ti medvjedići, mojim curama bi se jako svidjelo praviti ih

    OdgovoriIzbriši
  39. moram pronaći orahe u ljusci,zbog ovoga se stvarno isplati tako jednostavno,a efektno

    OdgovoriIzbriši
  40. Hvala vam puno svima,zabava je za djecu ovo praviti,a zaista isplati se naći orahe u ljusci i napraviti jer su trajni ukrasni..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  41. Süße Teddybären hast Du gebastelt!
    Vielen Dank für Deinen Besuch und WILLKOMMEN auf meinem Blog.
    ♥liche Grüße, Iris

    OdgovoriIzbriši
  42. Thank you so much for visiting my blog the other day,,,,Very sorry, don't seem to be able to translate your comment - but THANK you anyway :)!!

    See you again (I am following!!!)

    Kind regards


    Nicola

    OdgovoriIzbriši
  43. Hej, imaš nagradu na mom blogu, navrati :)

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  44. Danke Iris,das ist nur meinen Hobby,..tnx Nicola,ok see you,and kiss....Olija hvala ti draga na nagradici velika pusa!

    OdgovoriIzbriši
  45. Draga Nely, pokusala sam pronaci na blogu tvoju e-mail adresu, ali nisam uspjela. Postoji li mogucnost da ju ikako dobijem, obzirom bih ti zeljela napisati par rijeci, onako od srca, a da to ne bude nuzno preko komentara, pred ocima svih citatelja? :)

    OdgovoriIzbriši
  46. To je perfektní nápad,určitě vyzkouším:-)Michaela

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...