ponedjeljak, 28. studenoga 2011.

Malo dekora i toploga peciva...


Jednostavni  ukrasi, gljive,češeri  uvijek su mi inspiracija toplog božićnog dekora.Prije neki dan  naišla sam na komadiće točkaste tkanine,iz njegovih djelića iskrojila sam gljive,i sašila ih,te uklopila  kao dio vjenčića uokvirenog u stari okvir za slike..stakleno zvono pokrilo je češere....
a drvenu kućicu krasi jedan kalupić za keksiće... mini češeri su uokolo.Volim prirodni dekor ,s njim se  ne može  pogriješiti,jednostavan i uvijek efektan..
sobni bršljani uokviruju cijeli dojam dajući svježinu,njih posebno volim jer su biljke koje ne zahtijevaju puno,a tako su  dekorativne pogotovo u zimskom periodu....


Ovu ideju dekora bilo je lako realizirati a još lakše,počastiti se finim toplim pecivima,koja obožavam i čiji recept mi je dala mama.Uvijek sam mislila da njenu izradu peciva neću dostići,ali  ipak jesam i drago mi je da ih radim potpuno identično kao mama,a u želji da ih i vi  isto tako uspješno napravite i uživate evo dijelim recept..
Mamine zemičke
500g brašna, 1 kocka svježeg kvasca, 1 dl ulja, 2,5 dl mlake vode,žličica soli,žličica šećera
Za kvas u zdjelicu smrvite kvasac,dodajte žličicu brašna,žličicu šećera  i 1 dl mlake vode ostavite odstajati da se kvasac aktivira..u zdjelu staviti odmjereno brašno,ulje,sol,te aktivirani kvasac i ostatak vode i zamijesiti glatko tijesto.Ostaviti ga 45 min.da odstoji na toplom,nakon tog vremena tijesto ponovno premijesiti razdijeliti na 7-9 loptica,slagati ih u lim podložen papirom za pečenje,i ostaviti ih još dizati oko 15 min prije stavljanja u pećnicu.Pećnicu zagrijati na 180 C   i peći ih otprilike 30 min dok lijepo ne porumene..
Posebnost ovih zemički je u njihovoj mekoći,jednostavnosti i prefinom ukusu,uz topli napitak čaj,kavu,kakao,zaista su pravi užitak...

34 komentara:

  1. prekrasno, peciva su divna, tako mekano djeluju!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se što u svojim dekoracijama koristiš neuobičajene elemente poput rezača za keksiće ili stalka za tortu. A peciva ... pa još topla ... uh!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mogla bi se okladiti da osjećam miris toplih žemlji ... i okus domaće marmelade ... mmmmm
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  4. ....ajme mila,ovo je vise nego prekrasno,divno izgleda ova gljivica,bas si je lijepo sasila a zemicke su vjerovatno ukusne,recepti nasih mama su uvijek dobri....primjetila sam da si malo promjenila i dekor na blogu,one keksaste rukavice su mi zapale za oko,bas imas smisla za rucne radove....skidam kapu....pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam puno,zaista ova peciva su meni nešto posebno i slikana su topla tako da ako mirišu mirišu stvarno...dunja hvala ti,malo sam mijenjala izgled u skladu sa Adventom,i u pravu si mamini recepti su najbolji uvijek...veliki vam pozdrav svima!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne dekoracije! Slažem se da je gljivica preslatka, a peciva djeluju mekano i ukusno!
    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Divna ideja,dopada mi se ram,odlicno izgleda ovako beo.Ja sam juce iskopala neko crveno belo platno,a bas bi mi i ovakav ram dobrodosao!
    Mamine,odnosno tvoje zemicke izgledaju jaaaako ukusno:))Pozdrav draga moja!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam drage Zondra i Jelena,ovaj ram je baš star i tako je fora za dekoracije,baš ga volim,a peciva su mmmm stvarno fina..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako mi se sviđaju tvoji dekori stopljeni sa prirodom, a gljivica me skroz osvojila sa svojim točkastim šeširićem.
    Zatim su tu i mirisna peciva koja odlično izgledaju i svakako preuzimam recept tvoje mame !

    OdgovoriIzbriši
  10. Kod tebe je uvijek romanticno i ugodno, a dekor ti je prelijep, bas po mom ukusu:-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Divim se s kojom ti lakoćom i ljubavlju praviš takve kombinacije ukrasa što može osoba samo s profinjenim osjećajem za lijepo. Kod tebe je jednostavnost ljepota a opet sve djeluje veličanstveno. Imaš i oko i smisla za detalje. Uživam u posjetu tvom blogu.
    Preuzimam recept s oznakom ( Nellyna mama ).

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovakav blog želim i ja jednog dana.. Predivne fotografije, savršena djela na njima, divne riječi.. Predivno, opet sam oduševljena! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš mi se svidja taj venac u kome je pečurka, od čega je?

    Fino peceivo....drago mi je da si dostigla mamu, one umueju da postavljaju baš teško dostžne standarde za pečenje i kuvanje :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala vam puno svima na divnim riječima,drago mi je ako će recept biti isproban jer stvarno su ukusna peciva,...je zaista nam mame postavljaju visoke standarde,ali tim bolje za nas...ovaj vjenac je od tankog pruća,inače poklon moje prijateljice prirodnjakinje koja bi bolje znala od mene od koje je vrste,baš ću je pitati:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Fino! Kao uvjek :) Pecivo izgleda tako mamljivo...:) Uf, kako sam gladna ...

    OdgovoriIzbriši
  16. A šta reći na ovaj savršen dekor prepun izvrsnih detalja nego - oduševljena sam!!
    A ovaj receptić ću vrlo rado isprobati, hvala ti što si ga podijelila s nama:))
    Pozdrav mami!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Mene uvijek oduševe tvoje fotke i jednostavnost detalja koji su ekselentni.

    OdgovoriIzbriši
  18. Zemičke mi mirišu do ovdje...
    A dekor je naravno, kao i uvijek, predivan. Znaš, jedva čekam sa onaj božićni sajam prođe pa da konačno napravim nešto sebi!

    OdgovoriIzbriši
  19. Ajme ovo su prava peciva ,imam osjećaj da kad bi ih napravila samo jedanput da klinci više ne bi išli u školu bez njih.A ugođaja u svojoj jednostavnosti prelijep .

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala vam najljepše,ovo su valda najviše pravljena peciva ikada kod nas u kući,jer su savršena u svojoj jednostavnosti,ukus im je genijalan...Kalipso vjerujem ti,da jedva čekaš malo i za sebe nešto napraviti,stići ćeš ne brini...veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  21. zamirisalo mi je to pecivo, vidim sebe kako gajedem sa domacim dzemom i pijem gorku kafu...

    OdgovoriIzbriši
  22. Ma neznam što mi je kod tebe ljepšer, dekor i uvijek neka mala priča, ili razni recepti koje dijeliš, a tek fotke, da odmah ogladnim :)

    OdgovoriIzbriši
  23. LOVELY and so sweet decoration, dear Nely!!♥ Previous post, too!!

    Thank you allways so sweet words to me♥

    Big hugs, Marge

    OdgovoriIzbriši
  24. Hvala vam cure,ova peciva divno idu iuz slano i uz slatko...dear Marge kiss,and big hugs!

    OdgovoriIzbriši
  25. Draga moja, kod tebe je vec prava praznicna atmosfera!;))

    OdgovoriIzbriši
  26. See the colors red, white and brown so beautifully composed! The photos are beautiful again!
    ♥Sandra

    OdgovoriIzbriši
  27. Draga Nely nemogu se odluciti sta mi je najljepse,sve dekoracije su ti divne,divno mi je stakleno zvono,preslatka mi je mala gljivica,i okvir je odlican ma sve ti je krasno,a tek mamina peciva mmmm mirisu do mene :) Bit ce isprobana uskoro ....Veliki pozdrav mila ....

    OdgovoriIzbriši
  28. Prelijepo,...sviđa mi se kombinacija bijele, crvene i smeđe,....prava blagdanska atmosfera!

    OdgovoriIzbriši
  29. Hvala vam puno svima,drago mi je da vam se sviđa moj izbor dekora...tnx liebe Sandra LG!

    OdgovoriIzbriši
  30. Peciva djeluju tako mekano i fino! A tek dekoracije! Kad bih ja bila ti moja bi kuća bila uber chic, pročišćena, s mjerom, vintage!

    OdgovoriIzbriši
  31. Njezni i topli blagdanski ugodaj u tvojoj kuci draga Nelyc.. hvala ti na ovako lijepim jednostavnim idejama koje nam poklanjas.. svaka sitnica nosi u sebi dasak sarma.. trakica, grancica.. ceser.. svijecica.. za par 'novcica' izvire krasan orginalan pokloncic :)) a mamina peciva, mmm i njih si divno spojila u ovu toplu atmosferu.. i uz moju salicu caja sada rado bi zagrizla u jednu zemicku.. no, recept je primamljiv pa ce biti uskoro isprobane kao oni fini adventski keksici.. kiss mila !

    OdgovoriIzbriši
  32. Ja sam totalno izgubila i ostala bez rijeci....preznojavam se i bezvoljna sam ali kada vidim kako si uredila svoj blog,obukla ga u zimsku predpraznicnu atmosferu,odmah sam se oraspolozila i pozeljela sam da nesto i ja uradim ..barem da ispecem medenjake!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  33. Hvala vam puno ,najdraže mi je da djelić atmosfere mogu podijeliti sa vama i dati vam inspiraciju u ovim malim jednostavnim idejama koje radim,veseli me kada pročitam vaše divne riječi i meni daje veliki imperativ za nadalje...veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  34. Atmosfera kao da poziva u goste:) a peciva su prava, mekana, divna. Pozdrav, draga

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...