nedjelja, 13. studenoga 2011.

Društvo vilenjaka i nešto slatko...

Priča slijedi ovako...prije nekoliko godina,upravo nekako u ovo vrijeme,sasvim slučajno počela sam izrađivati male  vilenjake.bio je to jedan mali pokus,zanimalo me kako mogu stvoriti stvorenjca od vatina,vune ,tkanine a da budu originalni,i eto moja znatiželja pretvorila se u moj omiljeni posao.. .To su vrlo jednostavni likovi,u toplim opravicama,nisu savršeni,jer i ja sama to nisam stoga ne mogu ni njih praviti perfektnima, ali topli su i nježni poneki od njih zaljubljeni,neki zamišljeni,neki začuđeni....
Svaki od njih mi je poseban,i sada smišljam pridružiti im još društva,svakih nekoliko dana izradim po još nekoliko njih..mnoge od njih darujem i to me zaista usrećuje..ovih dana pridružila sam im i jednu frajlicu,koja se divno uklapa u njihovom društvu....


Nakon što sam vas upoznala sa slatkim društvom vrijeme je i za nešto gricnuti  slatko..one fine keksiće iz šetnje iz prošlog posta....
   Čokoladni cantuccini sa lješnjakom

Potrebni sastojci: -140 g lješnjaka prethodno isprženog u pećnici na 180  C oko 10 min.
                           -180 g brašna ,200 g smeđeg šećera, 50 g kakaoa,prstohvat soli, 1 ravna žličica praška za pecivo, 3 jaja ,70 g grubo isjeckane čokolade za kuhanje...  
                         
Pećnicu zagrijati na 160 C,za to vrijeme pjenasto umutiti jaja i šećer,sa prstohvatom soli,zatim dodati pomiješano brašno sa kakaom i praškom za pecivo,i žlicom lagano umiješati čokoladu i cijele popržene lješnjake...masa će biti izuzetno ljepljiva i teška,umjesto da se premjesi na brašnoj posutoj površini,ja sam izravno smjesu isipala na lim podložen papirom za pečenje i formirala štrucu 10x25 cm ..peći lagano na temperaturi od 160C oko 35 min i zatim ne preostaje ništa drugo osim uživati u punoći njihovog  čokoladnog okusa uz šalicu čaja ili kave...




Broj komentara: 37:

  1. o pa ti imaš već poveće društvance vilenjaka,lijepo,a i receptic je dobar

    OdgovoriIzbriši
  2. bas su lepi,i nekako mi se lepo uklapaju u praznicno raspolozenje koje me hvata prilicno rano ove godine:)I hvala za recept,izgledaju ukusno,a ja cokoladne kekse obozavam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vilenjaci su jako lepi, ma potpuno čarobni a keksići perfektni :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Puno puta sam ostala oduševljena tvojim postovima, ali ovi vilenjaci, joj kako su dobri, potpuno su me oborili s nogu!!!! Nježni, preslatki, kao da su živi a opet tajanstveni, nestvarni, bravo Nely!!!
    Usput, frajlica sjedi na jaaako zgodnoj stolici:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasni su ti vilenjaci. Crvena boja tjera maglu i donosi toplinu. Kao i Eda i ja sam primjetila stolac. i on je prekrasan.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam najljepše svima drago mi je da vam se sviđaju ovi moji mali prijatelji,i meni su oni nekako prvi znak blagdanskog raspoloženja. Eda i Goge stolac ove godine puni 80 god.meni jako drag predemet iz bakine ostavštine:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Savršeno bi izgledali kao dodatak svakom blagdanskom uređenju, čak ih vidim i na božićnom drvcu, stvarno su posebni, kao i priče o vilenjacima, uvijek ih je lijepo vidjeti i sjetiti se djetinjstva :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Divni mali vilenjaci i tvoj mali hobby u kojem uživaš a keksići divni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Preslatko drustvo imas,mali vilenjaci su bas medeni.Hvala na recepticu za krasne keksice :)Pozdrav draga :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasni su ti vilenjaci! I hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
  11. ....opet carolija kod moje nely...pozdrav lutko....

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala vam svima,veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kakvo divno društvo vilinsko ti imaš, tamo kod sebe! Preslatki su.
    Hvala ti na receptu. Moramo skupljati delicije ovakve vrste jer, bliže nam se blagdani.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasni su vilenjaci, divan je to hobi, i ti ih odlično radiš ! Svaki ima nešto svoje i svaki je poseban, sigurna sam da te čini sretnom kada ih poklanjaš, a zamisli kako su tek sretni oni koji ih dobiju.
    I ja sam sretna jer sam dobila recept za keksiće koji su mi zapeli za oko. Super recept, hvala ti !

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako je ovo lepo;)))
    I ja imam recept za Panforte slican ovom tvome;))

    OdgovoriIzbriši
  16. Vilenjaci su tako predivni, posebni, jako mi se sviđaju. A kolačiči odmah mame da se probaju. .

    OdgovoriIzbriši
  17. Preslatko mi je sve što radiš,uživam beskrajno u tvojim postovima i zato te čeka slatka nagradica kod mene...::)

    OdgovoriIzbriši
  18. Joj, kakav divan hobi a vilenjaci prslatko izgledaju u ovim toplim kaputicima i kapicima koje si im napravila... hvala puno na lepom recepticu, a tebi i tvom malenom drustvu saljem veeeeliki pozdrav!:)))kiss

    OdgovoriIzbriši
  19. Your creations are so lovely...
    Your blog makes me happy!

    Love..Marijke

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala vam najljepše na divnim riječima,drago mi je da vam se sviđaju ovi moji mali prijatelji,naravno i Cantuccini nisu zanemarivi ukusni su i fino prijaju u ove dane...Mice hvala ti draga na nagradici...Marijke tnx dear...Love Nely!

    OdgovoriIzbriši
  21. baš si svestrana, svaki novi post, otkrivaš novi talent!!

    OdgovoriIzbriši
  22. vidim da si u dobrom drustvu!

    OdgovoriIzbriši
  23. Koja masta, koji dizajn.. koje zlatne i vrijedne ruke.. sve savrseno, njezno, neodoljivo cecino.. a tek 'frajlica' milina.. imam osjecak da svaki uzorak svoju pricu prica.. otvaraj galeriju kucne radinosti kreatorko nadarena..
    Moj naklon Nelyc !!! 1000 kiss

    OdgovoriIzbriši
  24. Vilenjaci su prekrasni, a frajlica je pun pogodak, kao i cantuccini

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala vam najljepše na lijepim riječima..radim na idejici galerije i nadam se uskoro da će i biti realizirano,velike puse šaljem:)

    OdgovoriIzbriši
  26. Divni su! I napokon recept za keksiće, hvala :)

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  27. Dear friend,

    So sweet Christmas in your photos!!♥
    And the bread looks so delicious:)

    I have a little giwe away on my blog, if you would like join it?:)

    Big hugs,
    Marge

    OdgovoriIzbriši
  28. Baš su zanimljivi ti vilenjaci! A tako neki keksi mi se danima motaju po glavi....

    OdgovoriIzbriši
  29. Vilenjaci su ti odlični, bravo! Usput hvala na receptu, obožavam kantučine!! Veliki pozzz!:))

    OdgovoriIzbriši
  30. Predivno otkriće ovaj blog! Uživancija beskrajna!!! Komplimenti, komplimenti...

    OdgovoriIzbriši
  31. ajme,kako su slatkiii
    obozavam tvoj Blog
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  32. Hvala vam najljepše,veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  33. Divni su vilenjaci! Bas si talentovana... Mogu zamisliti kako uzivas praveci ih... :) A i keksici su superiska!

    OdgovoriIzbriši
  34. Preslatki su. Nas bi dvije trebale otvoriti neki 'business' - neku radionicu-trgovinu s takvim stvarčicama. Ja sam sva u izradi moga božićnog štanda, a do petka trebam osmisliti dva adventna vijenca (već plaćena!!) pa sam malo u blogovima, no do tebe stignem!
    Puno pozdrava, Vesna

    OdgovoriIzbriši
  35. Hv ala puno Miki,zaista su uživancija zaizradu...Vesna mogu misliti u kojem si poslu,ma ništa za obilaske blogova kada stigneš super,bitno je da ti ide od ruke poslić i držim fige da ti bude super prodaja..trebale bi se udružiti svakako..veliki ti pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  36. prekrasno patuljci kao iz neke priče, divno draga Nely!
    I ja jakoo volim tvoj blog, pusa:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...