subota, 19. studenoga 2011.

Češeri....

Obožavam češere.!.prvo je što ću reći kada ugledam češere u svojoj blizini...zaista je tako,već niz godina sa užitkom ih sakupljam,.. i sretna sam što u ulici u kojoj živim još uvijek ima velikih prekrasnih starih borova,ispod kojih ih nalazim, a ne smijem zaboraviti spomenuti ni svoju dragu prijateljicu Vesnu koja me opskrbila njima i to sa onima koje najviše volim sitnim češerima,...inače   prava  je rijetkost u današnje vrijeme kada ljudi masovno daju sjeći drveće i borove  ispred kuća, imati bor u urbanim sredinama i sakupljati od njih češere ...ali eto iznimke ipak postoje na moju radost...
Češera ima raznih vrsta,i razlikuju se svojim izgledom i veličinom,dugački češeri,okruglastiji,i oni potpuno sitni,e baš ti sitni idealan su materijal za izradu divnih blagdanskih dekoracija..evo jedne jednostavne ideje za zgodne ukrasne obruče sa češerima..potrebno je  jedan pleteni obruč manjeg promjera (  ima ih za nabaviti u svim trgovinama hobby materijala),nekoliko sitnih češerića,čavlići,silikonski pištolj za ljepljenje..
Prvo čavliće ljepilom zalijepiti za doljnji dio češera,pustiti da se dobro ljepilo osuši najbolje na toplom mjestu preko noći,zatim jednostavno svaki češer zabadati u pleteni obruč,po želji vršne dijelove češera prijeći bijelom akrilnom bojom..
Tako dobiveni obruč sa češerima može se staviti na već gotove svijećnjake,kao što je u mom slučaju,ili oni sami mogu poslužiti kao svijećnjaci,s time da im u sredinu stavimo metalnu posudicu u koju stavimo svijeću...
i evo sa malo truda dobija se jedan originalni detalj...
Češeri su jednako lijep detalj i u vrtu,i u dekorativne svrhe a i kao izolator biljakama,ja ih obavezno kombiniram sa zimzelenim šimširima u kaljevima...
Vrt je ovih dana obavijen maglom i injem,hladnoća ne popušta,ali ipak ružice koje su preostale u vrtu ukrašene injem izgledaju čarobno,kao i jedna paukova mreža koja se razvila ispod bršljana...utoplite se,uživajte i želim vam ugodan vikend!

Broj komentara: 38:

  1. I ja volim češere. Oko kuće imam dva bora, pa skupljam češere, a rado odem u šumu ili park i tamo isto pokupim što mi se svidi. Ima i ja jednu ružu u vrtu koja bi kao trebala cvasti sad. No nemam fobar fotić kao što imaš ti! :) Prekrasne su ti fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  2. Eto bila si u pravu, ja sam ih ove jeseni tražila, i za nevjerovati je da ih nisam našla, sva mjesta kojih se sjećam iz djetinjstva da su bili borovi, više ih nema, koja šteta, a tako sam ostala uskraćena za ideju koju sam imala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti na ovim idejama za ukrašavanje češerima! A fotografije su odlične. Ova smrznuta ruža mi je predivna.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam puno... Rea baš divno da imaš borove i mjesto odakle ih sakupljaš....Svjetlana u pravu si sve je teže doći do češera,zato sam sretna da ih imam opće...Sandra hvala i tebi ..lijep vam pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična ideja i divne fotografije! I ja ih skupljam, srećom mi imamo vlastite borove pa su to onda vreće češera... :)) Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni su ti češeri, pogotovo ideja kao ukras na svijećnjaku! Ideja odlična!!Veliki pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
  7. ....fantasticno izgleda,ja ih ovdje mogu samo da kupim u ducanu...lijepo si to izvela,dovodis me na brilijantne ideje...pozdrav zlatnim rukama Slavonije,pusa mila....

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja ih skupim..na dzakove.Zimi odlicno gore a i ti si ih bas lepo potrebila za dekoraciju:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam drage moje,veliki vam pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divna ideja! Posebno mi se dopada obruc oko simsira... Ruzice pod injem su prelepe!

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam ih i ja punu korpicu:))ali zao mi je da ih iskoristim za bilo sta,a kad vidim ovako lepe fotografije mozda ucinim nesto malo kreativnije:D

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja ih obozavam,prelijep ti je vijenac sa ceserima:-) Steta sto nisam u Slavoniji ovih dana, volim i maglu i inje:-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Obruči sa češerima su lijepi i originalni, super si ih napravila ! Češere volim, posebno volim njihov miris i sada si mi dala ideju kako da ga imam što dulje i kod sebe u stanu. Ružice koje odoljevaju mrazu su tako krasne !
    Pozdrav i lijepi vikend ti želim !

    OdgovoriIzbriši
  14. Češeri imaju poseban čar i tvoji prijedlozi su odlični. Slika smrznute ruže mi je favorit.

    OdgovoriIzbriši
  15. Nakon izrade brojnih 'orah-kikiiki medica' kojima sam obradovala moju miljenicu.. hvala na ovoj simpaticnoj prirodnoj ceser dekoraciji s kojom cu obradovati moje kolegice..
    A pupoljci RUZA.. neodoljivo privlace pogled i u obrucu mraza..
    I tebi Nelyc uz obitelj ugodnan vikend !

    OdgovoriIzbriši
  16. Svijećnjaci izgledaju jako elegantno. Priroda ukrašena mrazom je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala vam puno svima,drago mi je ako sam dala povod za izradu ovo je vrlo jednostavno,a efektno ,jako ih volim sami po sebi su ukras..:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ne volim maglu. ali kako si ti sve lijepo prikazala vidim da i ona ima svojih čari. Inje volim gledati samo iz tople sobe.
    Odlicni svijes+cnjaci.

    OdgovoriIzbriši
  19. Češeri su krasni! Trenutno ih skupljam za božićne aranžmane...mogu se ostaviti natur ili ih obojiti zlatnom, srebrnom, bijelom bojom...Vrlo praktično! Tvoj svijećnjak me oduševio kao i prekrasna fotografija pupoljka ruže..Kakva krasna boja!

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  20. Jako lijepo. Moja mama skuplja češere pa ih sprejem oboja u srebrno i to koristimo kao ukras za bor :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Divni detalji, ja volim isto..imam ih u prirodni bojama i ofarbanih..nikad dosta!

    OdgovoriIzbriši
  22. Hvala vam puno,zaista sa češerima se može štošta,baš su pravi zimski ukrasi,i stvarno nikada ih dosta:)

    OdgovoriIzbriši
  23. Prekrasno kao i uvijek. Hvala na spomenu. Pretpostavljala sam da u gradu nemaš gdje skupiti češere pa sam ti dio poslala, ali eto, našla si ih i ti. nevjerojatno je koliko sam ih skupila i do sada gotovo sve potrošila. Sad znam za iduću godinu - marljivo skupljati!

    OdgovoriIzbriši
  24. Volim i ja cesere i skupljam ih za raznovrsne dekoracije,mogu ovdje naci u parkovima i sumicama u blizini,al moram priznati da skupim svake godine kad sam na Jadranu punu kesu krupnih cesera jer ih ovdje mogu samo sitnih naci.Super ideja sa svijecnjakom :) Krasne su ti slicice iz vrta :) Pozzz.

    OdgovoriIzbriši
  25. Naravno da i ja volim češere i da ih koristim za dekoraciju, i u kući i u vrtu, ali ova ideja za posude i za zaštitu biljaka - e to mi je stvarno super....

    OdgovoriIzbriši
  26. Drago mi je da nas mnoge češeri potaknu na izradu zimskih dekoracija,i da ih marljivo sakupljamo,zaista su dekorativni..veliki vam pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  27. Divno. Hvala za ideju. Sve če nam to dobro doči sad kad če uskoro decembar :).

    OdgovoriIzbriši
  28. Ideja ti je super, jednostavna i vrlo lijepa a takve najviše volim!

    Šaljem ti pozdrav i veliki kiss:)

    OdgovoriIzbriši
  29. Da kod vas već prava zima a kod nas sunce ,divni češeri ali su me oduševile slike mraza na ruži.

    OdgovoriIzbriši
  30. Komp mi je bio pokvaren 10ak dana... i baš mi je nedostajao ugođaj s tvog bloga! češeri, divno, oni visoki svijećnjaci, divno, dekoracije, divno!!! Svaka čast na idejama, pune su topline i kreativnosti.

    OdgovoriIzbriši
  31. ja ne volim češere jer me podsjećaju na kič-dekoracije kojih ima more pogotovo u ovo božićno vrijeme ali kad vidim kako oni zapravo mogu lijepo izgledati kada prođu kroz ruke nekoga tko ima ukusa, onda ih gledam iz drugačijeg kuta. jako mi se sviđaju tvoji svijećnjaci. i vrtna dekoracija. ma znaš, počinju mi se sviđati i češeri.

    OdgovoriIzbriši
  32. Češeri su mi najljepši u ovako jednostavnim, elegantnim dekoracijama, bez puno dodataka baš dolaze do izražaja u svoj svojoj ljepoti... odlično si ovo napravila!!

    OdgovoriIzbriši
  33. Hvala vam najljepše svima,drago mi je da vam se ovo sve sviđa,inače češerima ne treba puno dodataka ukras su sami po sebi:)

    OdgovoriIzbriši
  34. Odlične ideje sa češerima, posebno su zgodni ovi mali svjećnjaci. I ja upravo gledam svoje češere i razmišljam kako ih najbolje upotrijebiti.Hvala na idejama:)))

    OdgovoriIzbriši
  35. Ja se bojim i da napišem koju reč, kako ti ne bih pokvarila nešto u tom aranžmanu, jer ja nisam spretna oko tih sitnica već uvek nešto uprskam iako imam volje, al' očigledno nemam talenta:)
    Preslatko izgleda, baš podseća na zimu.
    A, gledajući poslednju fotku, ostala sam nema:) Divnoooo

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...