četvrtak, 24. studenoga 2011.

Advent....

Stižu adventski dani,vrijeme slatkog iščekivanja Božića,vrijeme je pretvaranja doma u božićnu bajku...i ove godine osmislila sam adventski aranžman,sa malim odmakom od klasičnog advenstskog vjenčića, a čine ga pladanj na koji su poslagani češeri i svijeće,a glavni dio svakako krasi anđelak ručno izrezan iz tankog rosti lima koji najavljuje dolazak adventa i čarolije Božića...

Dani su pravi zimski,lagano zamagljena stakla od minusa koji je vani caruje po cijele dane,sivilo i mraz svakako daju povoda za vremenom provedenim u kući,i pečenju finih keksića,...kod nas u kući važi pravilo da finih keksića ne smije nedostajati kako cijele godine ,tako pogotovo u ovo vrijeme,stoga evo jedne idejice za super brze,super  jednostavne i ukusne prhke keksiće od čokolade...vjerujte mi na riječ nešto savršeno u svoj svojoj jednostavnosti...
Za keksiće je potrebno: 60 g čokolade za kuhanje,1 žlica slatkog vrhnja,180 g maslaca sobne temperature, 100 g šećera ,2 omota vanilin šećera,200 g brašna,prstohvat soli,50 g nasjeckanih lješnjaka prethodno poprženih ili oraha,i šećer u prahu za finalnu doradu....
 Čokoladu otopiti na laganoj vatri,umiješati vrhnje i ostaviti sa strane da se prohlade...pjenasto mikserom unutiti maslac sa obje vrste šećera i malo soli,dodati prohlađenu čokoladu,brašno i na kraju lješnjake ili orahe..od smjese rukama oblikovati kuglice promjera oko 2 cm,stavljati ih  u malo većem razmaku jednu od druge na lim podložen papirom za pečenje,i peći u prethodno zagrijanoj pećnici na !80C oko 12-14 minuta
Da vas ne zbuni keksi budu jako mekani nakon pečenja,tek hlađenjem postižu svoju prhkost.... na kraju ohlađene uvaljati ih u šećer u prahu...
uživajte!!!
I svakako ne zaboravite sklad,ljepota i mir nešto je što se ne može kupiti u skupim trgovinama ili dobiti božićnim ponudama,to je nešto što proizilazi iz ljubavi i unutarnjeg zadovoljstva nas samih,stoga u ovim danima posebno, podarite sebi ljepotu u malim životnim stvarima,materijalno i skupocjeno nije presudno za lijepe životne trenutke...

Broj komentara: 50:

  1. Nely, this is so sweet and lovely!!!
    many hugs,
    Ira

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala na receptu, svakako ću ga isprobati, vjerojatno već za vikend!

    anđelak i adventki vjenčić su, a što drugo nego prekrasni!!!

    slatke i tople zimske dane, pusa

    ivana

    OdgovoriIzbriši
  3. Tnx dear Ira,kiss...Ivanice hvala ti bit će mi drago ako ih probaš keksići su super fini,a tako jednostavne pripreme...veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Adventski aranžman je prekrasan a keksi izgledaju njami.... budući da sam probala napraviti kesten roladu po tvom recept (i bio je SAVRŠEN), svakako ću i ovaj receptić spremiti i iskoristiti čim se ukaže prilika (čitaj: volja)....

    OdgovoriIzbriši
  5. Aranžman je baš po mom ukusu, izgleda prelijepo i baš anđeoski...
    I hvala na receptu, spremam ga za predstojeće dane:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni aranzman,preljepe slike,a keksic bi sad gricnula,sigurno ih pravim :D,Uzivala sam citajuci din post :))))) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. i mi cemo prije Bozica otvoriti "kucni konditoraj" i peci tortice, kolacice i keksice (: ...

    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam uzivala, gledajuci i citajuci tvoj post.Vjencic ti je caroban, svaka cast na izrezivanju anđela iz lima, a keksic njami:-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam puno svima,keksići su divni nadam se da tko ih bude pravio uživat će u njima....veliki vam pozdravi lete od mene!

    OdgovoriIzbriši
  10. Vrlo lijepo Nely, smirujuće i drugačije kako samo ti znaš...

    OdgovoriIzbriši
  11. very nice! I love your pictures. Your decoration is also awesome!

    OdgovoriIzbriši
  12. Divan aranžman,umeren i decentan,savršen!!Ali od tebe ništa manje i ne očekujem,postavila si visoke standarde za naša očekivanja od Blue Hortensie:))
    Neizmerno se radujem praznicima i u domu a i u blog svetu,ovakvim postovima.
    I za kraj,fotografije su naravno savrsene,ali ovog puta su mi tvoje poslednje reči najveća vrednost!

    OdgovoriIzbriši
  13. Mljac...mooram probati napraviti ove slatkice:::)
    Sve pohvale tebi draga jer sve što radiš vidi se da radiš s ljubavlju...

    OdgovoriIzbriši
  14. Kod tebe je uvek nekako ugodno, toplo i ususkano, divne ideje za nastupajuce praznike a receptic spremam na sigurno za probu.:)) kiss

    OdgovoriIzbriši
  15. Divim se vjenčiću, anđelima od lima, keksićima koji su kategorija za sebe. Hvala za recept!

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala vam najljepše drage moje na divnim riječima,zaista su mi vaše pohvale najbolja podrška,i imperativ za moje skromno stvaranje...veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kao i uvek kad otvorim tvoja vrata otputujem u raj......draga Nely lepo je gledati svet kroz tvoje oci :))))

    OdgovoriIzbriši
  18. Ova keksiće obavezno moram praviti! Izgledaju božanstveno! Vjenčić je genijalan!
    Veliki pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Zadnji odlomak mi se jako sviđa. Većina ljudi je zaboravila na to i mahnito kupuje po dućanima, umjesto da više vremene provedu s najmilijima.

    Recept za keksiće spremam, a adventski aranžman je prekrasan. Uvijek me iznova oduševi tvoja mašta i kreativnost.

    OdgovoriIzbriši
  20. Definitivno ću probati ove keksić, uskoro :)
    Sviđa mi se anđeo od lima, originalno :)

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  21. Prekrasan advent, malo odmaka od klasičnog je uvijek dobrodošao, a keksiće sam već probala, odlični su :)

    OdgovoriIzbriši
  22. A wonderful idea for decoration
    ♥♥ Sandra

    OdgovoriIzbriši
  23. Lijepo si to rekla: "...materijalno i skupocjeno nije presudno za lijepe životne trenutke.."!
    Hvala na ovom postu!

    OdgovoriIzbriši
  24. Hvala vam najljepše svima,drago mi je da vam se sve svidjelo...Viel Danke Liebe Sandra und Carmen,LG!

    OdgovoriIzbriši
  25. baš mi je lijepi anđelak :) jedva čekam Božićććć <3

    OdgovoriIzbriši
  26. Lijepo rečeno!!! Divne dekoracije! Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  27. mmmmm, mljac, i kolačići i fotkice... bacaš me u božićni mood :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Prekrasan je tvoj adventski vijenac, poseban i potpuno drugačiji od uobičajenih.
    I hvala ti puno na receptu. Odmah stavljam na stranu.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  29. Hvala vama svima,zaista me oduševljavate svojim posjetom i komentarima..veliki pozdrav vam šaljem!

    OdgovoriIzbriši
  30. Koju ti umjetničku dušu imaš, guštam, baš guštam u tvojim kreacijama! Slikice su predivne :)
    Vidim da volimo slične stvari :)
    Znaš li možda gdje bih mogla kupiti žićanu košaru za kruh (nešto slično kao ovu kakva je na tvom blogu u gornjem desnom uglu (tvoja je na srce)? Već dugo ih tražim, ali nikako da naiđem na njih...

    OdgovoriIzbriši
  31. Majo hvala ti najljepše,ovo sve što radim zaista je jednostavno i trudim se da ljudima pokažem da je malo uvijek više...što se tiče košare žičane,ja sam ovu dobila na poklon od prijateljice iz inozemstva,kod nas je vrlo rijetko naići na njih,ali ipak mislim da bi se moglo naći nešto slično u manjim trgovinicama koje prodaju tako unikatne sitnice za dom,ima ih po većim gradovima..zaista i ja ih nisam baš imala priliku često vidjeti negjde...veliki pozdrav ti šaljem!

    OdgovoriIzbriši
  32. Ja nesto nikada nisam u tom praznicnom raspolozenju. Ali, lepo je videti sve te predivne dekoracije i ljude koji u Bozicu zaista uzivaju. Keksici su divni! :)

    OdgovoriIzbriši
  33. Kod tebe uvek lepo i opušteno. Vredna si, kao i uvek... sve postižeš i u tom radu uživaš, vidi se da te ispunjava to što radiš:) Bravo za poruku na kraju posta...
    Meni su praznici u današnje vreme postali samo opšte mesto kupovine i to najviše nepotrebnih stvari, zato ih ne prihvatam sa onom radošću kako sam to činila ranije, kao dete. Izbegavam te megalomanske kupovine i češanje o druge ljude dok se natrpani i poluizgubljeni guraju tržnim centrima i marketima, uopšte. Ali, kako stvari stoje ove godine mislim da neće biti kao prethodnih jer je velika kriza, oseća se.
    Nelice, hvala ti za divne kekse, predobri su, zaista, sada bih gricnula koji, sam' da mogu:)
    Pozdrav draga!

    OdgovoriIzbriši
  34. Draga moja,predivno si napravila jos jednu dekoraciju,onako bas po mom ukusu.
    Ja Bozic ne slavim,ali uzivam u tome kad je grad okicen raznim ukrasima,jelkama,lampicama i lampionima.
    Kad lunjas onako ulicama,svukuda mirisu pecene krofne,pecene jabuke,ma milina bas se osjeti onaj lijepi ugodjaj,decembarska sfera,romantika.
    Ljudi su isto drugacije volje,svi veseli razdragani,zato volim to predbozicno stanje.
    Kupovinu ostavim za decembar,cak i kupovanje cestitki cuvam nekako za taj lijepi mjesec,sve mi to nekako ima posebnu ugodnu car.
    Lutko moja ti uzivaj u svojim kreacijama,prekrasno napravis svaki detaljic,pozdrav i pusa....

    OdgovoriIzbriši
  35. Hvala vam Miki,Nale ,dunja,uživam čitajući vaše riječi svaka od vas dala je svoje mišljenje o praznicima,i ja nisam pobornik kupovIne prevelike, niti gužve.. volim ovaj dio koji je vezan uz dekoriranje,pravljenje kolača i klope i to je meni sve...dunja divno si dočarala atmosferu,točno sam sve složila čitajući kao mali film...veliko hvala na komentarima i pozdrav za sve!

    OdgovoriIzbriši
  36. Nely, hvala ti na odgovoru :) Potražit ću u darovnim dućanima, trebala bi se naći barem jedna :) Tvoja je prekrasna!
    I ja isto volim predbožićno raspoloženje i brojim dane do Božića :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Sve prekrasno, kao i uvijek!

    OdgovoriIzbriši
  38. U ovako skladnoj ljepoti punoj osebujne njeznosti advenskog ambijenta sa chic notom jednostavnosti ja jednostavno uzivam, i upijam ocima svaki detalj kojima si sve ove slikice predivno obiljezila.. kao i sami keksici koji su poletjeli u omiljene..

    Lijepa zivotna pouka na kraju posta.. za najljepse zivotno bogatstvo, sklad, ljubav, zadovoljstvo treba tako malo.. i ako je od srca onda je zaista najdraze.. njezni pozdrav Nelyc ..

    OdgovoriIzbriši
  39. kako se svaki put odusevim tvojim postovima, slike i reci...savrseno!

    OdgovoriIzbriši
  40. slažem se s tobom, dobra volja je u nama i uz malo truda možemo napraviti prekrasne stvari i ne potrošiti ni jedan novčić, ja ću reciklirati vjenčić od lani, ukrasiti ga s grančicama i plodovima koje sam skupila u šetnji s mojim dečkima. meni je to neprocjenjivo!

    OdgovoriIzbriši
  41. lijep vijenac totalno drugčiji od drugih,volim takve stvari
    a kolačiči-po receptu se čine fini,spremam i probačemo ih svakako

    OdgovoriIzbriši
  42. Hvala vam najljepše svima,drago mi je zaista na svim vašim lijepim riječima,i dijeljenju istog mišljenja sa mnom da sreću ipak čine male stvari,svakako reciklaže,izrada dekoracija sve to ide u prilog da se uživa u malim stvarima,a keksići su stvarno fini i ako budete uživali u njima koliko ja stvarno mi je drago...veliki vam pozdrav svima!

    OdgovoriIzbriši
  43. najljepse vrijeme u godini, jedva cekam bozic!
    slicne kolacice i ja radim, mogla bih probati ove godine ove tvoje! citamo se :)

    OdgovoriIzbriši
  44. Nely ovo je prekrasno, anđelak me skroz osvojio ! Baš kako kažeš,ne treba ništa skupocjeno za lijepe životne trenutke, a najljepše je ono što sami pripremimo. Keksići su odlični, super izgledaju, stavila sam ih na listu blagdanskih tako da ću se i ja njima počastiti.
    Pozdrav i lijepi vikend ti želim !

    OdgovoriIzbriši
  45. Skupo ne znaci i lijpo..meni je tvoj advent prelijep..bas onakav kakav i ja pozeljela!!
    Ovdje gdje zivim nema toga obicaja ,jedino tradicionalno ,svako sebi pravi po zelji,a ja kako nikako ne prihvatam Bozic usred ljeta ,nikada kako sam ovdje nisam advent pravila,tuzno,ali istinito...zapalim samo jednu svijecu na Bozic i to je to ...
    zato volim tvoj blog ,pun je meni jako dragih stvari koje me vracaju u djetinjtsvo koje je bilo siromasno i uvijek smo bozic docekivali sa radoscu jer tada je bilo divnih poslastica,miris borovine se sirio kucom ..svega toga ovdje ima ,ali pravi bor je zamjenio umjetni ...

    OdgovoriIzbriši
  46. Hvala vam najljepše,zaista u životu treba tako malo,samo treba znati prepoznati i uživati u malim stvarima,keksići su fini,ništa komplicirano ali jako ukusno,Branka i Darija bit će mi drago ako ih budete probale..Mirjana vjerujem da ti je Božić usred ljeta nešto na što se teško privići,i drago mi je da te moj blog vrati u neke lijepe trenutke tvog života vezanog ovdje,šaljem ti velike pozdrave!

    OdgovoriIzbriši
  47. draga moja već sam se divila sličica na coolki, ali evo jutros sam našla malo vremena da prošetam i ovom tvojom stranicom, i kao i uvijek oduševila sam se.Uistinu imaš inspiracije, smisla i volje i svako tvoje djelo je pravo remek djelo.Pusa

    OdgovoriIzbriši
  48. Slavice posebno mi je drago što si tu,i hvala ti na divnim riječima koje mi puno znače,veliki pozdrav ti šaljem!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...