srijeda, 16. studenoga 2011.

Nježno,zimski....

Ovih dana upotpunjujem polako zimski ambijent u domu,mijenjanju se detalji,boje...Osmislila sam da će ipak prevladavati bijela boja,taj vintage  koji toliko volim baš mi daje kroz bijelu boju neki šarm,i nježnost..iako uvijek je divan  i poneki detalj u crvenoj boji,ali bijela je dominantna...
Poneka ideja u izradi novog  detalja svakako je dobro došla promjena tako sam neki dan pronašla komad bijelog čvrstog pamučnog platna i od njega izradila dva srca koja sa čipkanim detaljem na sebi,komadićem notnog papira,malim češerom i bijelim perom daju pravi vintage zimski štih...
Jedno srce krasi zidni dio,a drugo je našlo mjesto kraj teglice pune lješnjaka....
Za zimski i nježni ugođaj pobrinula se i jedna bijela ružica,koja me očarala kada sam ju jutros ugledala u vrtu,nježno zaogrnutu u mraz  koji je sve dotakao svojim hladnim prstima ali njezin cvijet je ostao predivan usprkos  tome...

i za kraj priču  o zimskom i nježnom završit ću uz nježne vanili rošćiće,keksiće koji prijaju zapravo uvijek,ali sada ipak posebno,zima je kao stvorena za pravljenje i uživanje u finim keksićima, meni jedan od najljepših ugođaja svakako je kada fini keksići  prilikom pečenja zamirišu dom....


Broj komentara: 38:

  1. ...ajme,kao i uvijek obcarana sam tvojim umijecem,puna si ideja i sve ih ostvaris onako kako si zamislila,bijeli detalji se uklapaju u zimski ugodjaj na neki poseban nacin...carobno je ovo sve lutko moja,a roscici mirisu cak i ovamo do mene...topli pozdrav iz hladne Holandije...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kreirala si predivne zimske, vintage detalje, mene si ocarala:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene očarava tvoj smisao za sitne detalje, i priča koju stvoriš od toga, stvarno je užitak gledati i čitati svaki tvoj post :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Daaaa,jako lijepo i očaravjuće.A kad kod tebe nije bilo tako?

    OdgovoriIzbriši
  5. Obozavam tvoje divne ideje,krasne fotografije,i fantasticne postove.Divna su ti ova vintage srca,volim vintag,a roscici su divni :) Veliki pozdrav draga <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Genijalna mi je ova obješena teglica s lješnjacima. Za zimski ugođaj nam još samo snijeg fali

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala najljepše svakoj od vas na divnim riječima...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne mogu verovati da kod tebe jos ima ruža!!Ja znam da je tvoj vrt mesto iz bajke ali i u bajkama je sad Novembar:)
    Srce je prekrasno,to belo pero čini ga eteričnim i nestvarnim...

    OdgovoriIzbriši
  9. Evo Jelena vjeruj,i ja sam ostala zaprepaštena kako se ove sitne ružice drže na mrazu to je fascinantno:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divna, romantična i smirujuća bjelina, u svakom pogledu.
    Uživala sam čitajući i gledajući.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Tvoje srce izgleda čarobno i prekrasni se uklopilo u tvoj dom, a ova prekrasna ruža mi je uljepšala dan!:)
    Lijep pozdrav, kiss:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Lovely decorations, Nely! I like them all;)
    many hugs,
    Ira

    OdgovoriIzbriši
  13. Prelepo je! Tako dobre ideje....super!

    OdgovoriIzbriši
  14. kod tebe kao da je prava zima stigla!! tako nježno i bijelo

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala vam najljepše..iako još prava zima nije stigla ipak dovoljno je zahladilo da se razmišlja o zimskom ugođaju..veliki pozdravi:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Romantično!
    Ali, ti prhki keksići, mmmhhh...kako su divni!
    Zimska idila, nešto starinski u bijeloj senzaciji koja je ovdje ponuđena...

    OdgovoriIzbriši
  17. Divno si to sebi uredila:))

    p.s. Kod mene na blogu giveaway do 23 Novembra.Svi su dobrodosli:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Opet nešto čarobno iz tvoje radionice... ovaj put čarobno bijelo... prekrasno srce, jako lijep detalj za bijele, zimske dane...
    a kod nas je tako lijepo i sunčano već danima, da se još nikako ne mogu mislima prebaciti u zimski ugođaj... osim uz pomoć ovih tvojih prekrasnih fotografija:))

    OdgovoriIzbriši
  19. Očarana sam ovom bjelinom, obožavam ovo doba godine, sad je pravo vrijeme da se unesu zimski ukrasi u dom,i da se polako počnemo pripremati za Božić! Sve si jako lijepo osmislila!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala vam drage cure..kod nas je mraz i hladnije vrijeme i odmah me prebacilo na zimsku priču,iako ima sunca ali je itekako zubato...

    OdgovoriIzbriši
  21. Nema šta ušuškala si nas u zimu.

    OdgovoriIzbriši
  22. Očaravajuće bijelo i prekrasno dekorirano sve što si pokazala. Zima može početi!

    OdgovoriIzbriši
  23. preeedivna post!!
    pratim :))


    http://fromparis-with-love.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  24. Ove tvoje fotke me uvijek oduševljavaju!

    OdgovoriIzbriši
  25. Predivno, opet si pokazala da imaš smisla za lijepo uređenje :)

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  26. Kakav divan, bajkovit post:) Opustila sam se, kao i uvek kad dođem kod tebe i za trenutak osetila tu tvoju čaroliju koju prenosiš putem ovim strana. Draga moja, ti si zaista puna kreativnih ideja. Ružica je "tačka na i" u ovom postu. Predivno:) Lep vikend i puno pozdrava

    OdgovoriIzbriši
  27. Kao i svaki put, opet sam očarana postom. Predivno mi je tvoje srčeko i detalji na njemu i lijepo je mjesto na koje si ga smjestila, pored teglice lješnjaka. Ruža i tvoje riječi i gdje ćeš ljepše ugode od čitanja tvog bloga! :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Hvala vam najljepše,zaista mi je drago da uživate..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  29. Predivne fotografije i divan tvoj rad... Bravo! :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Jako je lijepa ova čarolija u bijelom, prekrasna srca, i posebno lijepa bijela ruža. Skupa sa tobom uživam u ovoj ljepoti. I u mirisu keksića. Puno te pozdravljam !

    OdgovoriIzbriši
  31. Njezna Bijela Rapsodija Otmjenosti..

    Moj naklon Nelyc !

    OdgovoriIzbriši
  32. Predivan aranžman, a fotografije čarobne kao i uvijek! Uživala sam, kako u čitanju, tako i u slikama...hvala :)))

    OdgovoriIzbriši
  33. Hvala vam najljepše..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  34. prekrasna srčeka! bijelo rocks :))

    OdgovoriIzbriši
  35. gdje mogu naći recept uza ove rošćiće!!??

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...