ponedjeljak, 29. kolovoza 2011.

Ruže.ruže...

Već sam u nekoliko postova za temu imala ruže,...kao ukras vrta,na uporabnim predmetima itd...evo i danas sam se ponvno odlučila za temu ruža ovaj puta na malo drugačiji način.Prvo su ruže na namještaju koje su se salvetnom tehnikom našle na jednom starom sandučiću za drva,koji je pretvoren u noćni ormarić u spavaćoj sobi...ruže su sandučiću dale poseban shabby izgled..





Jednostavnu ljepotu u interijeru svakako imaju i par svježih ruža u buketu aranžiranih u vrč,ili još efektnije ako su stavljene u neku uporabnu posudu kao što je neka neobična zdjela,čaša,stakleni vrč za mlijeko itd...
i šećer na kraju.....
 Mirisni ružin šećer za koji vam je potrebno: 
-100 g šećera
-1 vrećica vanili šećera
- 50 g latica ruža što mirišljavije vrste iz biološkog uzgoja
 Ruže ne smiju biti ničim tretirane,beru se za suhog vremena,najbolje u podnevnim satima,odvojiti latice,te ih bez prethodnog pranja slagati u čistu staklenku po principu red pomiješanog šećera sa vanili šećerom,red latica..staklenku hermetički dobro zatvoriti i ostaviti na tamnom mjestu 4 tjedna.
Nakon tog vremena,šećer koji je odstajao bit će vlažan od latica koje su pustile svoj sok i ulja,isipati šećer na lim od pećnice ,rasporediti ga i isušivati u pećnici na 80C oko 40 min.nakon tog vremena šećer samljeti zajedno sa laticama radi jače arome i  spremiti ga u teglicu i koristiti kao dodatak u kolačima i čajevima.
mogu reći iz vlastitog iskustva ovaj šećer redovno pravim,i zaista je predivan dodatak u slasticama...

Broj komentara: 25:

  1. E pa draga moja Nely,ne znam sta prije da pocnem da ti falim.....sanducic je romantican,a tek ovaj vrc sa ruzama,a tek ovaj secer sa ruzinim laticama,ruzice u solji za caj....ajme pa krasna romantika.....samo tako nastavi draga moja....svasta cu ja nesto od tebe da vidim i naucim.....bas si mi priustila caroban pocetak sedmice....tebi lutko moja lijep dan,pusa....

    OdgovoriIzbriši
  2. fantastičan mi je ovaj šećer s aromom ruže. prelijepe su ružice

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno uradjen sanduk! mmmmm mirisni secer, zanimljivo i verujem prelepe arome!

    OdgovoriIzbriši
  4. jako dobro od svijećnjaka do žličice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kod tebe je uvijek romantično na blogu, pogotovo kad su ruže u pitanju. Odličan savjet za šećer s aromom ruže.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ruze i vrc su ti prekrasni ,a sanducic je divan,
    sve ti je fantazija :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve mi je prekrasno draga Nely!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam najljepše svima...ugodan tjedan želim!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovaj sanduk si baš zanimljivo uredila, sve pohvale..
    A šećer na kraju, nisam nikada ovo probala, vjerujem da daje neponovljiv okus, hvala ti što si recept podijella s nama:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Neka cijeli tjedan bude obavijen mirisima i ljepotom tvojih ruža ;)

    A neka nam cijela godina bude zaslađena ružinim šećerom!

    Da mogu stisnuti like gumb, stisnula bih ga barem 10x za sve, od škrinjice, natpisa u spavaćoj, vrča s ružama (naravno ;)), svjećnjaka...

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vam drage moje eda,ivana na lijepim riječima drago mi je da vam se sviđa..joj šećer je pun aroma,baš bude izvrstan..veliki pozdrav vam leti!

    OdgovoriIzbriši
  12. hvala na receptu... čitala sam nedavo o tome ali nije bilo napisano kak taj šećer napravit ... stoga... hvala. a kutija za drva je mrak... s ružama i bijelom bojom se ne može pogrješit :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala na receptu, pošto ruža imam pun vrt, a kolače obožavam; nisam to još nikad probala, sad hoću, još kad ne bi morala čekati ;
    Bijelo s motivima ruže - mrak

    OdgovoriIzbriši
  14. odlična ideja ovo za šećer, baš imam neke ruže pa bi to mogla napraviti, jesu sve ruže jestive??

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako je odlična salveta na sandučiću! Predivno!
    Za šećer s ružama nikad nisam čula, možda jednom probam napraviti.
    Imaš jedinstvene ideje i sve ti je romantično i starinski i nježno i...super.
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  16. Meni je opet tako lijepo s tvojim ružama!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kod tebe se sve rascvjetalo i izgleda fantastično! Zdjela, vrč ili čaša, svejedno je, jer kad staviš unutra cvijet mora biti prelijepo, baš poput tvojeg vrča :))) Sve pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vam najljepše svima,drago mi je znati da uživate ..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  19. Lijepo kao i uvijek, obožavam ruže! Pozzz

    OdgovoriIzbriši
  20. Predivne slikice a i svrati na moj blog čeka te mala zanimacija.

    OdgovoriIzbriši
  21. imam za tebe jednu malu igru na momo blogu!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Nely, preslatko izgleda i jako dobre ideje. Ova za šećer mi je apsolutno nova i rado bih probala to, još samo da nađem organske ruže:)

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala Dilajla,Tamara,Nale draga.ovo je stvarno divna vrsta šećera pune arome,ako nađeš organske ruže svakako probaj..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  24. ....jedva cekam nove fotkice :)))) da vidim sta je tvoja romanticna dusica sad lijepo napravila....

    OdgovoriIzbriši
  25. Imas nagradice na mom blogu..cvetno zasluzeno;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...