subota, 6. kolovoza 2011.

sepia..

Inspiraciju za današnji post našla sam fotkajući u sepia tehnici....kućni detalji slikani na ovaj način dobili su mi sasvim drugi izgled,pomalo nostalgičan ,pogotovo suhe hortenzije koje su poprimile pravu romantičnu notu protkanu nostalgijom prošlih vremena...
Ipak iz sepie napravila sam iskorak i dodala malo boje tortici koja je bila dio svečanog stola..uz nju vam želim ugodno proveden vikend...

Broj komentara: 26:

  1. Krasno, slike u starinskom štihu su dobro došao dodatak užurbanom ritmu današnjice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lepo izgleda..bas romanticno:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako romantično! Tortica izgleda fino!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam najljepše..veliki pozdrav za sve!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlične slike, ova prva i svjećnjak su me oborili s nogu, a torta- njam:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlične fotografije. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam puno..pozdrav i za vas sve!

    OdgovoriIzbriši
  8. aaaaaaaaaaaaaaa, tortica u boji!!
    a zašto i ona nije sepia?? baš me zanima kako bi izgledala?

    OdgovoriIzbriši
  9. Hahaha e tortica mora biti u boji..vjerovatno bi bila isto zgodna..pozz Tamara:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sephia je fantastična... i ja ju jako jako volim... a i ovaj kolačić bi sigurni isto tak voljela :) mmmm...njam

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako lijepo izgledaju fotke u ovoj tehnici! A tortica je fantastična, još da je receptića... ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako lepe fotkice, jos neznije izgledaju a sa nekim daskom starine. Torta je zaista primamljiva. Odlicno, draga moja. Pozdrav, kiss

    OdgovoriIzbriši
  13. Nekada su slike u boji bile nešto posebno, danas se vraćamo sepia tonovima i crno-bijelom jer nas vuče neka nostalgija prema nekim davnim vremenima. Neki dan me posjetila prijateljica iz škole i donijela stare crno bijele slike iz davnih sedamdesetih kad smo kenule u školu... Baš me obradovala, jer su mi sve slike u rstu izgorjele, a svaka je pobudila sjećanja na trenutke zabilježene na njima.
    Torta je sigurno bila fina.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala vam puno,torta je bila suprugu za rođendan,i nju sam pravila poput onih divnih starinskih tortica..zaista fotkice u sepia tehnici i crno-bijele daju poseban šarm...divno je kalipso,da si se sentimentalno vratila uz pomoć slika u neke lijepe dane...veliki vam pozdrav svima!

    OdgovoriIzbriši
  15. nostalgija! a sad jos kad bih mogla zagristi malo te tortice, mmm!

    OdgovoriIzbriši
  16. mljac:))))
    a da ,post je o sepia tehnici!!!Pa sta reci kad su sva cula zadovoljena,mislim culo ukusa...:))))

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala vam puno..eh kada bi se moglo i gricnuti stvarno to bi bio pun pogodak...pozdrav fashionmagnolia,tajanstvena!

    OdgovoriIzbriši
  18. torta je prekrasna, a ove sephia fotke imaju baš divan romantičarski štih

    OdgovoriIzbriši
  19. Volim sepiju, i meni daje neki šarm fotografijama. Prva i druga su mi baš simpatične, a tek torta....

    Pozdrav
    :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Prekrasnoo, predivnooo a tek tortica,molim te što prije me pozovi kod sebe na kolačiće i da poškicam tvoj predivan dom!

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala vam najljepše cure..Zondra morat ćemo dogovoriti uz kolačiće naravno:)

    OdgovoriIzbriši
  22. Divna tortica ,e da sam ti bila blize trknula bih da je isprobam.Fotografije su ti romanticne ,predivne ,uzivam u njima :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Divne i romantične slikice.

    OdgovoriIzbriši
  24. Hvala vam puno cure ..velika vam pusa!

    OdgovoriIzbriši
  25. ....krasno......

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...