subota, 13. kolovoza 2011.

Ljepota trenutka uz nježne vanili roščiće...

Obožavam jednostavnost ljepote trenutka,onoga trenutka kojega imate samo za sebe,kada si u svom kutku složite jedan čarobni djelić i dugo uživate u njemu...nimalo težak posao stvoriti taj tren,vrlo malo je potrebno.. očaravajuća kombinacija mirisa engleskih ruža,pomiješana sa laganim mirisom vanilije mirisne svijeće i naravno to nije sve..  da bi ugođaj bio još potpuniji tu su i nježni vanili roščići,znate oni pravi aromatičnjaci koje kada okusite rastapaju se u ustima,vraćajući na divne dane djetinjstva,i mirisa iz kuhinje dok se peku...
Za ovu čaroliju rošćića potrebno vam je:
-100 g šećera u prahu
-prstohvat soli
-280g brašna
-po 50g mljevenih oraha i lješnjaka koji je prethodno dobro isprežen i mljeven
-200g hladnog maslaca
-žličica burbon vanilije
-1 jaje
Za tijesto sve navedene sastojke potrebno je pomiješati i zamijesiti u glatko tijesto,oblikovati u loptu i zamotano u prozirnu foliju staviti u hladnjak na 1h.Nakon toga tijesto podijeliti u 3 valjčića,rezati ploškice od kojih rukama lagano oblikujte roščiće i peći ih na 170C oko 14 min.
Prohlađene rošćiće uvaljati obilno u šećer u prahu.


Prekrasni su u svoj svojoj jednostavnosti,nama su omiljeni detalj na stolu,jedino što je potrebno uzeti neku dobru knjigu,ugodno se smjestiti, grickati rošćiće i uživati...




Broj komentara: 30:

  1. Divan post, divne slike, divno sve :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala vam najljepše..Tea, Tamara...veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasan post,divne fotografije ,roscici krasno izgledaju ,probat cu ih uskoro:) Zelim ti ljep vikend

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna scena, kao motiv za neku romanticnu sliku... fotelja od pruca i udoban jastucic, prekrasan pogled na vrt u pozadini, mirisna sveca, otvorena knjiga po kojoj su nezno posute latice, cvece i fini cajni kolacici... pozelis odmah da otrcis po kist i bojice i ovekovecic ovaj trenutak.;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam najljepše Selmice,mignnone..drago mi je da vam se sviđa ..veliki pozdrav vam šaljem:)

    OdgovoriIzbriši
  6. predivne fotke... savršeno se uklapaju u cjelokupni izgled bloga i stvarno volim čitati sve vaše postove... melem za oči...
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. slike su vam fantazija, a tekstovi i recepti savršenstvo :) :)

    OdgovoriIzbriši
  8. obožavam slike iz tvog doma, kao iz bajke, ili iz časopisa!!a rošćići su ti prekrasni, jako prhko izgledaju na slikama!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post, malo su mi krenule suze od srece...takve moja baka pravi...

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj hvala vam ....zbilja me uveselite svojim divnim riječima,puno mi znače,fashionmagnolia sada su i meni okice zasuzile od tvojih riječi..pozdrav za sve!

    OdgovoriIzbriši
  11. Joooj, kako umes da uzivas:) Svaka ti čast na ovoj lepoti koju si predstavila na slikama. Divno je sve, narocito roscici:))) Ne znam imas li problema sa nezvanim komsinicama, ali veruj mi da sam ti ja komsinica ne bi bilo potrebe da me zoveš na kaficu (ne bih izlazila iz tvog kutka). Morala bi me izbaciti napolje:) Pozzzzz

    OdgovoriIzbriši
  12. Hahaha Nale draga,ma uvijek me oduševiš zaista,hvala ti..nemam problema sa komšinicama kod mene tko naiđe zna da uvijek ima nešto fino za gricnuti..velika pusa draga!

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasne fotografije, utopila sam se u njima :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivna kombinacija uživanja u svakom trenutku dana. Super slike, roščići izgledaju kao da ih je baka sad ispekla.....super,bravo!

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasne romantične fotke i roščići su se savršeno uklopili!

    OdgovoriIzbriši
  16. Uvijek se oduševim tvojim fotkama, mmm... osjećam okus roščića!

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala vam puno,ovi roščići su stvarno za svaku preporuku..predivni..veliki pozdrav svima!

    OdgovoriIzbriši
  18. Opet si pokrenula svoj vremeplov i odvela nas na divno mjesto.Mmmmmm...m!

    OdgovoriIzbriši
  19. Jako lijep post,hvala na receptu! Veliki pozdrav! Annie

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala vam najljepše Tatjana ,Annie..pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  21. Miriši vanilija sve do mene... prekrasne fotke.

    OdgovoriIzbriši
  22. Na blog sam naišla slučajno. Od tada me veseli svaki objavljeni post. Prekrasne fotografije, vrt, dom... Jako, jako lijepo. Pozdrav, Gordana

    OdgovoriIzbriši
  23. Kalipso jel osjetiš???..hvala vam Gordana jako me raduje da uživate u mom kutku,najljepši pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  24. cista romantika!!!!! obukla bih najlijepsu leprsavu haljinu i sjela na tvoju stolicu. I krisom ti pojela roscic - dva...a mozda i tri!

    OdgovoriIzbriši
  25. Divna si ..hvala ti..pozdrav¨!

    OdgovoriIzbriši
  26. Ove tvoje slike su tako čarobne, ko iz nekog drugog svijeta :)

    OdgovoriIzbriši
  27. ...ovaj post je tako prekrasan,romantican....sad sjedim ovdje i sanjarim o ovim tvojim divnim ruzama i roscicima...

    OdgovoriIzbriši
  28. PREKRASNO !!! DIVOTA

    OdgovoriIzbriši
  29. Tak tohle aranžmá je dokonalé!!!Michaela

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...