utorak, 16. kolovoza 2011.

Prozor...

Za shabby način uređenja vrijedi da svaki komad namještaja ima svoju priču,svoj šarm i individualnost...tako je slučaj i sa ovim starim  prozorom koji je dobio svoje mjesto u našem domu.
Prozor smo sasvim slučajno našli u susjedstvu,datira iz kasnih 20-tih.godina,bio je sobni prozor..uvijek se zapitam čega je svega bio svjedok,i koliko je vremena bio dijelom jedne kuće u kojoj se odvijao život...
Nismo ga htjeli puno uređivati,svoj puni šarm ima upravo ovakav, lagano iskecane boje,šarkica koje su korozivne i bez stakala..njih smo zapravo uklonili jer su zaista bila u lošem stanju....
Umjesto stakala,umetnula sam stare razglednice,jedan vjenčić od hortenzija krasi mu bravicu..sve u svemu još jedan jako lijep detalj doma na koji sam ponosna...
 Prije neki dan i jedan stari metalni amper stigao je do nas,sada ga ispunjavaju cvijetovi hortenzija a on zaokružuje vintage štih doma..jednostavno,toplo i ugodno  bi bio moj odgovor kako osjećam svoj dom...

Broj komentara: 45:

  1. Divan detalj za dom. Prekrasan je ovako pohaban ali s dušom
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno! Dom ti je kao iz bajke!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno, dobro da zamjećujete takve stvari. Promijenila si font-onaj mi je bio romantičniji i elegantniji.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno je sve uredjeno.Takve stavri puste kucu da dise;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam svima...i meni je ovaj prozor detalj sa dušom..Suzana nisam mjenjala font,ostala sam vjerna starome....veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  6. Stari prozori su mi slaba točka.... Rezervirala sam jedan na kući koja je za rušenje, pa se nadam sličnom ukrasu u novom domu.... a dotada se divim tvome....

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni ostaje samo da se divim i upijam sve ljepote tvoja doma..tvoj dom je predivan,dopada mi se stil na koji ga uredujes i zaista mi je drago da jos ima osoba koje zaista uzivaju u svom domu !!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Savršeno se uklopio, a fotke su još divnije :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam najljepše drago mije da vam se sviđa i da uživamo zajedno..velika pusa!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepo, lijepo,..hortenzije su ti odlične, detalji ,... sve super!:))

    OdgovoriIzbriši
  11. bajkovito mjesto za život :) :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Divan post,krasan prozorcic i onaj vjencic od hortenzije,obozavam hortenzije:) Posebno mi se svidjaju stari kljucevi,neznam zasto al podsjecaju me na djetinstvo.Caroban dom imas :)

    OdgovoriIzbriši
  13. svaki put kad vidim ovaj krasni namještaj pozavidim ti :) svaka čast na volji i mašti, prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Good Morning Nely ~ You have a beautiful decorating flair... Your posts are so stunning! I love that chippy window & just the shabby look.
    I hope your summer is going well,
    Hugs Rosemary...xx

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala vam najljepše svima na divnim riječima...Thank you dear Rosemary...kiss!

    OdgovoriIzbriši
  16. super je prozor... ja imam nekoliko starih prozora, ali su obojani onom teškom bojom koju treba skidati sa fenom pa mi se nikad ne da igrat s njima... nekak mi je to previše posla...

    OdgovoriIzbriši
  17. Zbilja imaš divan dom prepun čarobnih detalja, sve međusobno povezano u nevjerojatno ugodnu vintage cjelinu... a sve začinjeno izvrsnim fotkama!!
    Prozor je fenomenalan, savršeno se uklapa u ostatak prostora... ej, ja sam stvarno očarana ovim detaljima:))

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vam..da stari prozori sa puno nanosa boja baš su teški za srediti i puno su posla.,..eda i tvoja srčeka mi se savršeno uklapaju u cijelu moju priču detalja doma,posebna su mi..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  19. Prekrasan post , fotografije fantastične kao i uvijek!

    OdgovoriIzbriši
  20. Ljubomorna sam na tvoj prozor, fantastican je:-)
    Vec dugo trazim i ja stari prozor, valjda cu i ja naci svoj:-)

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala vam Lives Art,Biljana..to je sa pronalaskom ovakvih stvarčica po principu kada se najmanje nadate nađete..nadam se da će uskoro i kod vas biti jedan ovakav..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  22. Kad otvaram ovaj blog, osjećam uzbuđenje: kakva me sada slika očekuje, kakav ugođaj. Sigurno je uvijek da je svaki post pisan jezikom koji razumijem, bojama koje prepoznajem, notama koje čujem.

    Sve mi se jako svidja: i prozor, i posuda s hortenzijama, i ona bijela polica! Ljupko!

    Puno, puno pozdrava s oblaka <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  23. Na tvom blogu uvijek romantično. Hortenzije su prelijepe i kad nisu plave :))

    OdgovoriIzbriši
  24. Hvala Ivanice sa oblačka na divnim riječima..znaš kako me to raduje..Goge hvala,volim stvarno hortenzije u svim nijansama..posebne su...veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  25. Predivno, strašno mi se sviđa tvoj vintage izgled doma. Predivno, svaka stvar je na pravom mjestu. Prelijepo!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  26. Draga moja,vratila sam se iz Bosne,vjeruj da su mi nedostajali tvoji postovi i tvoje slicice,voljela bi da ti mogu pokazati kopiju tvoje kuhinjice,uradila sam isto prije godisnjeg,sad i ja imam onu dugu policu u mojoj kuhinji,velika si mi inspiracija,pozdrav,tvoja dunja71

    OdgovoriIzbriši
  27. Detalj s dušom bih ja rekla,jako lijep.

    OdgovoriIzbriši
  28. ovo je jedan od najboljih postova do sad! predivno izgleda prozor i kofica, kao u snovima!

    OdgovoriIzbriši
  29. Hvala vam stvarno najljepše svima Andrea,dunja71 nemaš pojma koliko mi je drago da si sredila kuhinjicu,i da sam tako inspirativno djelovala na tebe,osmjeh mi ne silazi sa lica..drago mi je da si ponovno tu..Dilajla,fashionmagnolia,Tatjana..veliko,veliko hvala na divnim riječima stvarno mi puno znače...pusa!

    OdgovoriIzbriši
  30. Krasno si sve uredila, Nely, i jako lijepe fotografije!!

    OdgovoriIzbriši
  31. Hvala vam najljepše od srca:)

    OdgovoriIzbriši
  32. Vi imate divne ideje, bujnu maštu, savršeno oko za detalje i savršene fotografije! Uživam čitajući vaš blog i gledajući slike. Starom prozoru podariti takvu novu ulogu...vau, koji efekt :D
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  33. Obožavam tvoj dom premda nikad u njemu nisam bila,ali kroz tvoje fotografije kao i da jesam, divno draga, divno, tako romantično... i više od tog!!!

    Pusa velika:)

    OdgovoriIzbriši
  34. Hvala najljepše draga Olija i Zondra na divnim riječima..drago mi je..pusa !

    OdgovoriIzbriši
  35. Volim takve detalje! Daju domu odredjenu toplinu koja prosto isijava!

    OdgovoriIzbriši
  36. pojma nemam kojim sam vjetrom donešena na ovaj blog, lutala sam tako internetom... i stigla. i sad ne mogu otići ne rekavši kako ovoliko nježne ženstvenosti inače za mene nije podnošljivo :) a ovdje uživam, uživam, uživam... u bojama, u strukturama, u kompozicijama... divno.

    OdgovoriIzbriši
  37. Ovo je zaista prelepo, toliko nezno a toliko efektno!
    Odusevljena sam ovakvim uredjenjem, a Vama je poslo za rukom da postignete bas tu savrsenu dozu shabby chica koja izaziva wow efekat! Svaka cast :)

    OdgovoriIzbriši
  38. Hvala vam najljepše na divnim komentarima..jako mi je drago..najljepši pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  39. Omg, kako mi se ovo sviđa!! Volim, volim ovaj style <3! Predivno.

    OdgovoriIzbriši
  40. Krásný rám od okénka-moc se mi u tebe líbí tvá aranžmá!Michaela

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...