ponedjeljak, 22. kolovoza 2011.

krojački i još poneki pothvati...


Moje skromne krojačke sposobnosti navele su me da raspolažem jednim starim,ali stvarno praktičnim šivaćim strojem...,uvijek sa svih strana prikupljam komadiće materijala,i koliko god već imala napravljenih jastučića,zavjsesica,uvijek se iznova veselim novo napravljenima.. stvarno mi je užitak kada nešto sašijem.Ne nisu to nikakvi veliki zahvati,to je onako za moj gušt i moje potrebe,zavjesice,prekrivači,i meni najomiljeniji jastučići i srčeka.Tako sam nakon podužeg vremena sjela za strojček i nastao je prvo jedan par srčeka....
Nakon srčeka na red su došle i navlake za jastučiće..zbilja me je krenulo za divno čudo,sve je išlo kao pod konac...
pa zakrpica na drugi jastučić...
huraaaa za mene..napokon su bili gotovi,popakovala sam ih u staru drvenu kutiju sa ručkom kao stvorenu za jastučiće i srčeka, koja mi je bila prethodni pothvat prije šivenja za urediti ju iz smeđe neugledne drvenarije,u šminkersku shabby kutiju sa natpisom....
Mislim da sam uspjela u svemu tome.....

33 komentara:

  1. Lovely little hearts! have a nice week, Ira

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno ti je sve ,srceci su preslatki,divne jastucnice a drvenu kutiju si krasno preuredila,bas mi se svidja natpis na kutiji :) Veliki pozdrav ........

    OdgovoriIzbriši
  3. uspijela si definitivno, wooooow, ovo je tako romantično :) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma, kako je sve medeno!;))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tnx Blueberry..hvala i vama svima drago mi je da vam se sviđa...

    OdgovoriIzbriši
  6. svaki put uspes da me odusevis svojom spretnoscu! bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prezlatne ruke imaš..mjauuuuuuuuuuu::)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma sve je krasno i romantično, Nely!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam najljepše svima..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. nego što nego si uspjela, zbilja prelijepo, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  11. ajme divote ...... svaka čast! predivni radovi!

    OdgovoriIzbriši
  12. Obožavam ono srce sa plavom tkaninom. I zakrpu na jastučiću. Ma zapravo, sve volim.

    A kutija je kao stvorena za ta ljupka ostvarenja! I više nego uspjela.

    Lijep dan!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam najljepše svima...također ugodan dan želim!

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelijepe stvari si napravila, ne znam sta mi je lijepse:-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Jkao mi se dopada ono sto ti napravsi.Steta sto nisi blzie odmah bih ti urucila zelej;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Sve kao da je rađeno za mene!Uživam Nely,uživam!

    OdgovoriIzbriši
  17. Prekrasno, toplo i romantično kao i sve što radiš...

    OdgovoriIzbriši
  18. Prekrasne tkanine, prekrasni radovi!

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala vam najljepše od srca:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Kutija mi se bas svidja! Sigrna sam da bih joj nasla mesto i u svojoj kuci....

    OdgovoriIzbriši
  21. Sve tako divno izgleda...svaki put ugodno iznenađena....:)))

    OdgovoriIzbriši
  22. ....slatko ti je ovo sve sto si sivala....a kratko te poznajem ovako preko neta....ali sto sam vidjela;dovoljno sam vidjela....mogu samo da konstatujem...zlante ruke ima moja nelyca....pozdrav iz kisovite holandije.....

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala vam najljepše Knjiški,Andrea,dunja..hvala tebi na ovako divnim riječima,stvarno me vesele od srca..veliki pozdrav iz prevrućeg Osijeka!

    OdgovoriIzbriši
  24. Sve mi je prekrasno i posebno kod tebe, baš kao i ti!

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala draga Zondra..velika pusa!

    OdgovoriIzbriši
  26. Tebi je stvarno išlo sve "pod konac"...jako mi se sviđa sve što si napravila i srčeka i jastučići i zakrpe na njima, a i šminkerska shabby kutija...sve za čistu peticu!!!

    OdgovoriIzbriši
  27. ....draga moja....svaki dan ti dodjem u posjetu i cekam nove carolije.....vjeruj mi da se rastuzim kad vidim da nema novih slika.....pomno pratim ovaj tvoj preslatki blog....toliko si mi ideja dala da i ja sama mnogo vise radim na tome i moja kucica dobija neku posebnu car bas onako po mom guschtu,nesto sto sasvim jednostavno izgleda ti mu uneses romanticni schtih ono postane carobno,ljupko...puno lijepih pozdrava zaz moju slavonku.....

    OdgovoriIzbriši
  28. Hvala vam najljepše draga Sanja,Dunja na divnim riječima ..jako mi je drago da vam se sviđa,a pogotovo ako djeluje inspirativno to je i glavna svrha ovoga svega što radim..uživajte i najljepši pozdrav vam leti!

    OdgovoriIzbriši
  29. Sve vrlo, vrlo lijepo i uspješno! Hvala na posjeti i praćenju, mislim da možemo preći na ti ;). Oduševljena sam tvojim blogom, nudi divne stvari, fotografije mame uzdahe, sa veseljem ću i ja pratiti tebe! lp

    OdgovoriIzbriši
  30. kako je ovo prekrasno ! Divni jatučići, ma preslatki. Stvarno imaš odlične ideje i zlatne ruke. Hvala ti što ovo sve dijeliš sa nama, zbilja ovdje imamo u čemu uživati !

    OdgovoriIzbriši
  31. Hvala vam najljepše Tadeja,Branka..drago mi je da ste uživale u mom kutku:)

    OdgovoriIzbriši
  32. Nádherný stojánek s nápisem!Michaela

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...