nedjelja, 17. veljače 2013.

Svježe,baš kao proljetno..


Jutra i dani su još svježi,svježi baš zimski sa ipak malom trunčicom proljetne svježine,svjetla, i mirisa proljetnog dana.Kiša,sivilo,sivilo, kiša vladale su danima,a onda je osvanuo sunčani dan,i sve je opet bilo lakše,prozračnije,živnula sam!


Prvo što sam poželjela to je obići  svoj vrt,i vjerujte mi prvi znaci života su već vidljivi.Lukovice su visoko iznad zemlje,kukurjek je u velikom pupu,na granama zelene se pupovi a jesenske maćuhice šarmirale su me iz žardinjera onako svježe probuđene i mile..bio je dovoljan razlog da kažem "dan je lijep,osjećam se sretno"!


Iz vrta sam ponijela par ubranih grančica forzicije,uvijek ih ubirem u ovo vrijeme,stavljene u vodu vrlo brzo će procvjetati na toplom... sanjam cvjetno proljeće,miris mlade trave,šareni pogled niz vrt protkan slatkastim mirisom prvih cvjetova sa voćaka okupanih toplim suncem.



Do tada u svom domu stvaram proljetni dojam,planiram vrtne igrarije,dodajem prve cvjetnice,pink jaglac onako za dušu,bjelinu za svježinu i pastelno za osmjeh..čini se ugodno i svježe,baš kao proljetno.





Broj komentara: 50:

  1. Danas sam čula prvi kosov pjev, pozdrav. <loredana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je prvi pravi znak proljeća Loredana..:)

      Izbriši
  2. Joj, stvarno mi je više dosta zime, jedva čekam da te zrake sunca više izmile! I tako mi je divno ovo tvoje cvijeće, baš pravo osvježenje, boje, pravi vjesnici proljeća! Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je dosta pogotovo ovakve kakvu smo imali bez snijega i samo uz kišu..hvala ti Ilina drago mi je da ti se svidjelo sve:)

      Izbriši
  3. Od zime više ništa nema , kod tebe je proleće stiglo. Tako ti je post svetao, propraćen lepotom boja cveća. Fotografije kao uvek odlične.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim da je zima na izmaku,što je bilo, bilo je..ipak možda još malo pokaže zube,ali to neće biti valda tako strašno..
      Hvala ti Rado!

      Izbriši
  4. Poštovani Nelly, prekrasne proljeće-poput slike! Mi smo svi željno čekaju proljeće! Nadam se da je u pitanju uskoro! Imati lijepo večer! Mnogo ljubavi, Carmen

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala najljepše draga Carmen,drago mi je da zajedno željno iščekujemo proljeće,nadam se da će brzo doći:)
    Ugodna večer!

    OdgovoriIzbriši
  6. I kod mene prvi zaci proljeća - forzicija u vazi cvate već nekoliko dana, a crveni kukurijek u vrtu je već u bujnom cvatu.. Još su jutra sviježa, ali dan je topliji. Jedva čekam vrtnu sezonu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da ti je već krenulo u vrtu,kod tebe je raj Vesna..polako nam zbilja proljeće stiže to je definitivno:)

      Izbriši
  7. Spring is coming...I see it here! Wonderful pictures!

    Big hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  8. Kod tebe je uvijek sve tako lijepo, svježe, prozračno, sa prekrasnim bojama i detaljima! Tek sam sada skužila da imate drveni pod, i ja navijam za takav u stanu, iako muž kaže da budu prevelike rupe između dasaka (zbog same prirode materijala iako vidim da vi imate odlično napravljeno) i da se tamo onda skuplja prašina koju se teško čisti... Ti si prva koju mogu pitati o tome iz prve ruke, nadam se da te nisam ugnjavila:) Meni je takav pod prekrasan...Lijepi pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Jagoda puno,trudim se zbilja uvijek unijeti dašak svježine.
      Što se tiče drvenog poda,ja sam stvarno zadovoljna,kako samim izgledom poda tako i održavanjem,jer tu sam posebno osjetljiva što se tiče higijene,i mogu ti reći da su moja iskustva jako dobra,ti razmaci između dasaka su u milimetrima kod nas,drvo diše,a pod se vrlo lako održava,tako da nema problema zaista sve nečistoće se uklone usisavačem i vlažnom krpom.
      Ma nikako me nisi ugnjavila slobodno pitaj što god..hvala ti!

      Izbriši
  9. Lovely spring photos-I love this flowers and colour!!!!Have a nice week!!!!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  10. Hi Nely - your pictures give a wonderful Spring feeling. But here in Switzerland we have still deep winter ! Wishing you a wonderful new week ! Hug, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  11. Liebe Nely, das sind zauberhafte Frühlingsbilder. So hell und leicht möcht ich es hier auch haben. Aber immer noch liegt dicker Schnee.
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš sam uživala u ovom postu kojim najavljuješ proljeće, fotke su prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kai i uvijek PREKRASNO!!! ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Proljeće, proljeće, samo nek dođe čim prije, ne mogu ne maštat o njemu kad gledam ove jaglace ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su jaglaci pravi najveštaj proljeća uz cica mace naravno:)

      Izbriši
  15. Nely, koji prekrasan post... s obzirom da ga vidim tek sada, dakle uvecer, uljepsao mi je noc, al cu se vratiti sutra ujutro da mi osvjezi dan, jer je zaista prekrasan... Fotkice, cvijece, detalji... sve odise bjelinom i vedrinom a to mi je jako potrebno....

    Lijep pozdrav ti leti!

    Edina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Edina bit će mi drago ako ti uljepša ovo sve dan...hvala ti najljepše,svima nam je potrebno neko osvježenje od ove zime:)

      Izbriši
  16. Divan proljetni post,uzivala sam citajuci ga ,prekrasne fotkice.I mi jedva cekamo proljece :) Zelim ti ljepu sedmcu.Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da i vi s nestrpljenjem čekate proljeće,ali još malo...:)
      Ugodan tjedan i tebi!

      Izbriši
  17. I meni sve mirise na prolece,posle izvestaja o tvojoj basti sigurna sam da je tu,pred vratima.I ma koliko ja volela sneg i zimu veselim se suncanim danima!!!
    Pozdrav draga Nely<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Jelena,mislim da sudeći po bašti brzo će sve krenuti..veliki pozdrav i tebi:)

      Izbriši
  18. Liebe Nely,
    zauberhafte Fotos! Frühling pur!
    Bei uns ist es immer noch winterlich und so langsam habe ich auch genug von Schnee und Frost!
    Eine wunderschöne Woche wünsche ich Dir!
    Frida

    OdgovoriIzbriši
  19. definitivno se već osjeća dašak proljeća. Zima se još bori, ali to je stara vijest!

    OdgovoriIzbriši
  20. Vidi se koliko željno očekuješ proljeće :)
    Slike su prekrasne, u svježim i nježnim proljetnim bojama.

    OdgovoriIzbriši
  21. Sve mirise na proljece u ovom tvom postu. Predivni detalji. Puno mi se svidja detalj sa grancicama, pravi proljetni. I ovdje su se procele prodavati i nagovjestaj su proljeca. Divan post, Nely :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Kad će već jedanput i to proljeće ova je zima i preduga i sad kad gledam tvoje fotke još me i više vuče u to proljeće.

    OdgovoriIzbriši
  23. Kod mene još sve prekriveno snijegom iako sam u zaleđu primorja, tako da ni ne vidim ništa. Jedva čekam kad ćemo svi skupa u vrt...

    OdgovoriIzbriši
  24. Ajme proljeće stiže! Moje najdraže doba. Kupila sam si predivne jaglace da ga što prije dozovem :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Draga Nely, mislim da i tvoj vrt jedva ceka da se razbokori u punom sjaju i da sto pre dodje prolece!:)) Krasne su ti sve fotkice, vas topli kutak kao da je skliznuo sa stranica kakvog lepog casopisa, zahvaljujuci pre svega njegovoj kreativnoj vlasnici i vrednim rukama druge polovine... veliki pozdrav vam saljem!:)))

    OdgovoriIzbriši
  26. Joj kako vam zavidim na takvom vremenu, kod nas već nekoliko dana -16*C.Divan post i prelepe fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  27. Waiting for spring...;)
    Whising you a lovely day!
    Hugs & Kisses;)

    OdgovoriIzbriši
  28. Proljeće je pred vratima, to sam pomislila kada sam pročitala ovaj post i pogledala slike. Baš je veseo , proljetno obojan, vjerujem da je jako lijepo sada prošetati po tvome vrtu koji se pomalo budi iz zimskog sna.

    OdgovoriIzbriši
  29. Preciosos detalles e imágenes, como siempre! Un abrazo grande.

    OdgovoriIzbriši
  30. I ja sam najssretnija kad se priroda počinje buditi,i kad me prve sunčane zrake škakljaju po licu.Osjećaj je predivan i ne možeš ne biti sretan.Hvala ti za prekrasne fotke!

    OdgovoriIzbriši
  31. Kako si divno opisala ono što želiš- miris mlade trave i vrt koji se budi...I tako ti je divno osvetljena kuća!
    I ja jedva čekam proleće, tu je iza ćoška, čujem ga bez obzira što kod nas danas pada sneg:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...