ponedjeljak, 25. veljače 2013.

Između zime i proljeća..

Stara izreka kaže poslije kiše dolazi sunce,iako bi se u ovom slučaju moglo reći, poslije kiše dolazi još kiše...danima je kiša, i sivilo  koje se izmjenjuje sa ponekim vedrim trenom,nije čuditi zapravo sve to, između  zime i proljeća smo.
Dan zamislim aktivno,no ipak me vrijeme preorjentira po svom,toliko puta krenem i stanem.Ipak ukrala sam par trenutaka vedrine  koja je kratko trajala,za proletjeti vrtom i udahnuti malo svježine.Tako mi je prijalo takav predah.




A vrt,e on me uvijek dočeka i iznova oduševi kao i njegovi posjetioci,nekoliko ptičica stisnutih jedna do druge pred vjetrom na susjednoj ogradi od žice,prvi i jedini žuti procvali šafran ispod japanskog javora,nekoliko praznih puževih kućica razbacanih po blatnoj zemlji..ili visibabe koje željno izviruju iz svakog kutka..






Znate svake godine osjećaj je isti kada ugledam vrt  u ovakvom stanju,umoran i ogoljen od zime,osjećam silnu volju za krenuti,za unijeti živost i smisliti mu ovogodišnju scenu koja će nam biti za uživanje kroz godinu..ipak uz pomoć vremena koje se evo dan,za danom kreće prema proljetnom i vrt mi je sve bliži.



Nedavno ubrane forzicijine grane procvale su,žute,prelijepe, stvaraju mi pravi proljetni ugođaj doma,njihov cvat u prirodi znak je da je pravo vrijeme za orezivanje ruža i to će stići brzo. Gledam  ispod grana forzicije kako kiša rominja i udara u prozorsko staklo,smišljam neke nove ideje,sladeći se kolačem,bojam dane u svojoj glavi, i osjećam lagane leptiriće u trbuhu pri pomisli da je proljeće tu,blizu,blizu...












Broj komentara: 56:

  1. Slike vrta su fantasitčne. Baš sam uživala u ovim lepim cvetićima. A tek tortica. Za koga je drugo parče? Mene? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti Zoko,drago mi je..naravno da je za tebe,samo se pridruži hehe..pusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dear Nely - your birds are so cute and the "Forsythia" beautiful. I am also waiting for Spring (see my last three posts). But unfortunately here it is still very cold (minus 8 degrees in the night) and we have a lot of snow. No flowers in the garden yet :-(((
    But your pictures make me warm my heart ! Love, Barbara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što prekrasne slike, pogotovo s mnogim ptice na ogradi! Kod nas je nažalost još uvijek vrlo debeli sloj snijega na terenu! Ljubav, Carmen

      Izbriši
    2. You have realy winter time.I send you many spring kisses!
      Thank you dear Barbara and Carmen!

      Izbriši
  4. Prvo me privuku ovi slatki debeljuškasti vrapčići, a onda kolač koji izgleda jaaako zamamno :D Divotica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh dobro smo uhranili vrapčiće ove zime,a i tortica je jaaako fina bila:)

      Izbriši
  5. I see spring is coming and that makes me happy! You made a wonderful picture of so many birds!

    Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Ingrid,spring is almost hier:)
      Hugs!

      Izbriši
  6. I ja bih jedno parcence ove fine tortice:) Slike su predivne:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo Nataša može i za tebe hehe..hvala ti:)

      Izbriši
  7. Ja sam se jutros probudila vedra jer je sve bilo osunčano... Baš sam se obradovala. Ali tokom dana, obaci su se navukli i opet je počela kiša. Kod nas je ova zima blaga, ali mene je ovako promenljiva jako umorila...
    Divne forzicije i predivan kolač... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je ova nazovi zima umorila,osjećam se kao da mi je 100 godina:)

      Izbriši
  8. Za vas je to tako lijepo proljetno- ljepota ! Smo tek počeli topiti snijeg je još uvijek tamo - to jepuno , a proljeće je na vidiku , a ona je već tako sam obličje naprijed za njega !
    Prekrasne fotografije imaju veliki tjedan !
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Micha,nadam se da će i kod vas uskoro proljeće pravo stići:)
      Kiss!

      Izbriši
  9. Vidim i drugi bi komad torte, pa da se i ja upisem :) Prelijepa je. Slike su divne, prave proljetne. Brzo ce tvoj vrt ozivjeti ponovo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Goco,i ja se nadam da će se što prije krenuti van u vrt:)

      Izbriši
  10. Baš me je razveselio predproljetni post. Kod mene je sve pokriveno snijegom i forzicija tek počinje pupati, a kod tebe sve već rascvjetano. A tek torta...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da je kod vas još pod snijegom,ali uskoro će i on nestati,toplije vrijeme je na vidiku:)

      Izbriši
  11. Liebe Nely, Du hast den Frühling zauberhaft eingefangen. Vor allem die Spatzen auf dem Zaun sind so lieblich anzusehen.
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Nely, ti si zaista uspjela uhvatiti suncane trenutke koji su se pojavili izmedju svog sivila i divim ti se na tome... Kod nas je jutro bilo lijepo no nazalost je opet prisutna kisa sve "uprskala"... Fotkice su ti fantasticne, narocito ova forzicija izaziva dobro raspolozenje svojom divnom bojom.

    Lijepe ti pozdravi lete...Edina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi da je ovo sve bilo u trku,kiša je opet stigla..forzicija je divna,zbilja osvježava..hvala ti!

      Izbriši
  13. Slike su pekrasne, priroda se polako budi, nježni i preslatki prvi vjesnici proljeća...i taman kad sam se uljuljala u proljetnu romantiku spazih divnu slasticu!mmmmmm krasno izgleda. podsjeća me na semifredo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si polako sve počinje,a ova totica mmm nešto je krasno..slijedeći puta pišem recept!

      Izbriši
  14. Cant`t wait for spring!!!!
    Lovely pictures,
    Kiki

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako je lijepo uvuci se u tvoj vrtic i osjetiti dasak svjezine i promatrati tvoje proljetnice koje se polako bude iz zimskog sna, pa opet ulovljeni vrapcici.. ali isto tako siri se ugodna i topla atmosfera u tvojem domu, pracena touch' notom rascvjetanih forzicija i mirisne krem tortice.. totalni uzitak sve!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ana baš me raduje da svratiš,prošetaš i uživaš u svemu,lijepo je ako te mogu ovako ugostiti:)
      Lijep pozdrav!

      Izbriši
  16. Draga moja, kod tebe je vec stiglo prolece, bas su me razveselile ove vesele i suncane fotkice, a i malisani nanizani na ogradi koji su svratili u tvoj vrt da malo predahnu.:)) p.s. jedva cekam receptic za torticu!:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti darling,drago mi je da su te fotkice osvježile kod nas je proljeće već stiglo dijelom.
      E ok za receptić bit će,nadam se da će ti se svidjeti:)

      Izbriši
  17. E, ne mogu dočekat tvoj post. Prvo sam nekoliko puta prelistala fotografije, pa onda opet i tako ... Jesu li vrapčići tvoji promoteri bloga, lepo ti njih nahraniš, vidi kako su buckasti a oni tebi zauzvrat poziraju. A torta ha,ha jeli bila lepa, jel ostalo još:) Srdačan pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  18. E hvala ti Rado draga,ma vrapčiće smo dobro hranili iskreno mislim da su kod nas postali pretili hehe..a divni su stvarno..Joj tortica je bila savršena nema više ni mrvice,ali bit će recept,jednostavna je jako:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Oduševljena sam fotografijama kao i uvijek, posebno mi je lijepa ova sa pticama na ogradi od žice, kako su se dobro posložile:) A torta tek, divota... I ja osjećam da mi se budi polako kreativna energija sa dolaskom toplijih dana, jedva čekam da vidim šta ćeš nam sve lijepoga pokazati:)

    OdgovoriIzbriši
  20. prekrasan post a slike savršene. blog na kojem se ušuškam i uzivam...

    OdgovoriIzbriši
  21. Predivno mila kao i uvjek od tebe i kod tebe...

    OdgovoriIzbriši
  22. divno! i sama imam jednu ( za sada) visibabu u vrtu :)

    OdgovoriIzbriši
  23. neki slasan kolač... izgleda tako fino i kremasto! Divni su mi vrapčići u tvom vrtu i razumijem te: sve pršti od vriska kad će ta zima napokon kapitulirati!

    OdgovoriIzbriši
  24. wow! Odličan ti je vrt. Kod mene je još uvijek sve pod snijegom. Nadam se da će ova kiša koja trenutno pada otopiti barem polovicu :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Kod mene isto snijeg, ali najavljuju visoke temperature tako da će vrt u kratko vrijeme promijeniti izgled. Ptičice su mi genijalane a i sve ostale tvoje fotke

    OdgovoriIzbriši
  26. Kod mene je bio predivan ponedjeljak, a danas opet kiša. Vrapci su ti genijalni.

    OdgovoriIzbriši
  27. Da, blizu je i ništa ga ne može sprečiti. Ma koliko kiše palo, to se vidi i oseća. Sunce je uvek jače od kiše a to nam dokazuju i ovi prelepi cvetovi, koji nam šalju znak za buđenje.

    OdgovoriIzbriši
  28. The snowdrops are so pretty, Nely. I really like that flower. This cake looks so yummy, and I want a piece! It is still a bit cold in the mornings, but warms up in the afternoons. I think spring is on its way, but we may have a few more rains first. Have a happy Tuesday.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdgovoriIzbriši
  29. Prekrasne sličice i post, kolačić je divan! Krasno si opisala ovaj period, i sama se nalazim u tvojim riječima. Sličice vjesnika proljeća su mi barem na kratko izmamile osmijeh na licu, u ovom sivilu. Hvala ti na tome!! Veliki pozz draga Nely!!

    OdgovoriIzbriši
  30. Lovely photos my Friend! I can see that spring is in the air.

    Big Hug from Helena

    OdgovoriIzbriši
  31. Istina je da nas je ova zima i sivilo već poprilično umorilo, ja sam zadnjih dana baš na nekom niskom nivou energije. Ali prošetati vrtom , udahnuti svježinu i upiti ove divne slike sigurno puno znači.Ptičice na žici su me skroz oduševile i izmamile veliki osmijeh, krasne su ! A nivo energije bi mi sigurno digao i ovaj krasan kolačić, izvrsno izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  32. Dearest Nely, your photos always take my breath away. They are always so beautiful. I adore the birdies on the fence! Every photo is filled with beauty my friend!
    sending hugs...

    OdgovoriIzbriši
  33. Bonjour Nely,
    quelles jolie fotos c`est MAGNIFIQUE!!

    Merci de votre doux commentaire chez moi!

    Bonne semaine!

    xxx Maria xxx

    OdgovoriIzbriši
  34. Beautiful photos and post, dear Nely!!
    I'm glad you like it fashion week of Spain!!!
    Have a wonderful weekend! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  35. Hermosas imágenes, como siempre!! Precioso el color amarillo y las fotos de los pájaros! Un abrazo grande.

    OdgovoriIzbriši
  36. Divan post Nely krasne fotkice,pogotovo mi se svidja ona sa pticicama preslatka je :) I kod nas se pocelo polako buditi proljece,safrani su nikli ali jos uvijek nisu procivjetali.Kolac ti odlicno izgleda :) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  37. Hello Nely,
    i like your beautiful blog and your nice pictures.
    I come back!
    Greetings from Germany,
    Kristin

    OdgovoriIzbriši
  38. Tvoje postove sa velikom pažnjom pratim već neko vreme, fotke su genijalne Nely! Jedva čekam proleće!

    OdgovoriIzbriši
  39. Divno.Prelepo.Mirise prolece,sunce se pomalja.Visibabe proviriruju,pupoljci stidljivo krecu.A vrapcici,da sam ih uslikala bili bi moje dugme za blog!Divno!Pozdrav:)))

    OdgovoriIzbriši
  40. Simply want to say your article is as astounding. The clarity in your put up
    is simply nice and that i can think you are a professional on this
    subject. Fine with your permission allow me to
    snatch your RSS feed to stay up to date with drawing close
    post. Thanks 1,000,000 and please continue the gratifying work.


    Feel free to visit my web blog: funny pictures websites

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...