nedjelja, 27. travnja 2014.

Đurđice & jagode..


Nakon što su kiše danima prale sive dane,konačno je stiglo i sunce,i onaj miris u zraku od procvalih đurđica i prvih domaćih jagoda, doduše prvih domaćih kupljenih na tržnici,ali tako mirisnih i sočnih da vam izmame blaženi osmjeh na lice.
...Jagode i đurđice savršeni par kao najava nadolazećem novom mjesecu,maminom rođendanu,tek ubranim svježim jagodama, božurima,ružama i puno sunca.



Ove godine đurđicama sam zakitila svaki kutak doma,jer ih je tako puno procvalo u vrtu,i to onako ne nametljivo negdje u sjeni bršljana,lagano su im provirivale bijele glavice,ispod mora listova.Prizor  je to koji morate zamijetiti prolazeći kraj njih,ne toliko vizualno,nego po mirisu.


A jagode, u mom vrtu najavljuju dobru berbu. Sa cvjetovima prepune, na gredici,ili u kaljevima sada su pravi ukras,a tek kada stignu prvi plodovi,i to sa sadnica koje ove godine slave svojih punih 50 godina,zaista onda pričam o pravim mirisnim starinskim jagodama.

 Ipak dok ne pristignu jagode iz vrta,savršeno mi prijaju i ove kupovne,nećkam se da li bi pravila kolač ili ih jela svježe posute sa malo šećera,ipak odlučujem se za ovo drugo,najslađi desert  još od djetinjstva.


Vrijeme toliko brzo prolazi,ne mogu vjerovati da je maj na pragu,vrijeme između obaveza proleti dok si lupio dlanom o dlan,tako i ovaj moj današnji post završava sa mirisom  buketića đurđica,pa i laka glavobolja koja mi je prisutna od njihovog mirisa da se izdržati,jer lijepo je osjetiti taj miris,miris koji budi maj,najljepši mi mjesec koji dolazi.



Broj komentara: 28:

  1. it would be nice to share the same sun and beautiful shooting in Italy too ...but looks pretty hard these times...beautiful and inspiring as usual happy sunday Nely

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely photos,we have sunnyday too,enjou your :-) xoxo
    Vicky

    OdgovoriIzbriši
  3. Đurđice i domaće jagode...mmmmm utopila bi se u tim mirisima :)
    Krasne slikice Nely!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nely,
    Lily of the Valley always reminds me of my niece, Lillie. How pretty your flowers are, and you have strawberries! Home grown strawberries are yummy. I see you had some more rain. It rained here yesterday and a dreary day today. I think that's the last of it this spring.

    The last pictures is beautiful, Nely.

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  5. Tus fresas se ven realmente bonitas. Las fotos geniales. Hugs :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Da je meni malo sunca, kod mene grmi i pada kiša... Mojoj mami đurđice su najdraži cvijet, a ove godine ih baš ima.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh....Lily of the valley is one of my favorite!!!
    Love your Photos Dear Nely ;)

    Hug from
    Camilla .

    OdgovoriIzbriši
  8. Amazing photos as always, your work is inspiring and motivating
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  9. Divne fotke! Kod mene još nema plodova, ali zato jagode cvatuuuuuu

    OdgovoriIzbriši
  10. I moja mama ih voli,jos cuva svoj crtez vezice djurdjevka iz skolskih dana:)A volim ih i ja,kao sto volim i svaki tvoj post i svaku fotografiju koju sa nama podelis!

    OdgovoriIzbriši
  11. Your garden highlights are pure seduction Nely! We have had a rainy week here without sun but with high temperatures.
    Wish you a great week ahead!
    Olympia

    OdgovoriIzbriši
  12. Neli ova dva dobra nikako ne razdvajati? :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. I like the Lily of the Valley, it's such a wonderful flower. Here we had some sunny days, but now the sky is grey. I hope the sun will come back soon.

    Have a great week. Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  14. Mila nely,
    fotkice su perfektne, kao iz najljepseg casopisa ili knjige... Uzivam svaki puta u tvom predivnom postu i ceznem i sama za divnim vrtom poput tvoga, koji je bogat svakoraznim biljem koje daje predivne plodove...
    Kod nas vec vise od 2 sedmice kisa pada, a tako ce biti i u naredna dvije, po vremenskim prognozama. Nista od behara, prirode, pupoljaka....
    Uzivaj mila u rijetkim suncanim trenucima i blagodatima svojega vrta.

    Topli pozdrav ti leti,
    Edina.

    OdgovoriIzbriši
  15. Đurđevak mi je preživeo majstore.Ima ga malo ali će se razbokoriti.I jagode su lepo krenule.Ali ti si tako napravila cvetno-voćnu fantaziju.Uživam u tvojim slikama.:))

    OdgovoriIzbriši
  16. Đurđice su mi tako lijepe i mogu samo zamisliti kako miriše i kako je lijepo u tvome domu zakićenom ovim lijepim, nježnim cvjetićima. Jagode su im odličan par, svojim mirisom upotpune ugođaj, a sigurno su i odlično osvježenje i ukusan desert. Uživaj Nely u ovim lijepim slikama, mirisima i okusu jagodica ! Puno lijepih pozdrava ti šaljem !

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivne slike, po tvom blogu stvarno zaključujem da se proljeće dobro zahuktalo!!! A jagode obožavam i mogu samo reći blago tebi što imaš divne domaće...

    OdgovoriIzbriši
  18. Dok naš đurđevak procveta proći će još puno vremena, ali jedva ga čekam. Obožavam ih, ali kod mene puno listaju,ali ne cvetaju mnogo. Volela bih da mogu da kupim bukewtić. Slike su ti prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  19. Volim i jedno i drugo :) đurđice su upravo procvetale i u mom dvoristu u Slavoniji, samo na zalost nemogu u njima uzivati. Nely prelijepe fotke kao i uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Dearest Nely, your photos are so, so beautiful!!! You have such a wonderful way of displaying things that makes me want to see so much more of your beautiful home and life.

    What a delight to see your pretty bouquets of my favorite May flower. I love lily of the valley too and can't wait until mine bloom.
    I hope you are well my dear and enjoying this spring.
    sending hugs...

    OdgovoriIzbriši
  21. Samo čutim, gledam i uživam u tvojim fotografijama. Moja draga Nely. Predivne su ti i rječi i slike. Bogatstvo.

    OdgovoriIzbriši
  22. Draga Nely preljepe s ti fotografije, djudjice su ti krasne ;) i moje jagode su procvijetale ali cu tek uzivati u njima krajem juna :) Divan post,volim ,uzivam posjecivati tvoj divni blog ;) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  23. Kako je divno se u ovom postu. Djurdjice su prelijepe, elegantne. Toliko mi se svidja ovaj aranzman s jagodama u korpici, preslatko :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Vrijeme stvarno brzo leti, kod nas nema još đurđica, ali kod tebe su prekrasne

    OdgovoriIzbriši
  25. Divan post. Pravi proletnji! I ti tako lepo iskominuješ, da i najmanja sitnica ima značaj! :*
    Đurđevak je moje najmilije cveće... Kod mene je precvetao, stoje još žućkasti cvetovi na stabljikama, jer ga ja ne berem. Prejak mi je miris kada je u kući, pa volim samo da ga imam i gledam :D A trebalo mi je par godina da ga "zapatim", jer to cveće voli senku, plus ga malo ko gaji, pa nema rasada.
    A jagode... eh, ja samo sa pijace, al moj kraj je poznat po dobrom voću pa je isto ko da su moje :)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...