ponedjeljak, 14. travnja 2014.

Pod ljubičastim slapovima..


Jutro sunčano,meko, onakvo kakvo se samo treba poželjeti,taman za ustati rano,prije svih.Izlazim u vrt a tamo  ljubičasti slapovi visterije taman procvali,previše raskošno povijeni,taman kao najljepša scena za uskrsnu vrtnu dekoraciju.



 I dok mi pogled luta u naokolo,tražeći najbolje mjesto za postaviti uskrsno gnijezdo,slatkasti miris visterije sve više se pruža kako sunce jače izlazi.Smještam veliko gnijezdo na obližnji panj ,ne trudeći se puno oko aranžiranja jer sve već ima neku svoju prirodnu ljepotu,isprepleteni bršljani,procvali tulipani,mladi izdanci,..razmišljam kako  Uskrs nije mogao doći u ljepše vrijeme.






Gledam i osjetim neku  posebnu toplinu.Vrt koji se budi pod ljubičastim slapovima visterije nešto je što me uvijek fascinira,ostavi bez riječi..odlazim ispiti gutljaje prve jutarnje kave i dalje zadovoljno promatrajući visteriju i  dekor koji ona  sama daje, i vrt kao mjesto uvijek dobre inspiracije ...sunce sve više jača,a ja šutke uživam u pogledu..volim ovaj mali  vrtni raj,i proljeće koje ga čini takvim.



Želim vam lijep početak velikog  tjedna!

Broj komentara: 28:

  1. Glicinija je predivna. Moja tek što nije procvala, malo je drugačija od ove kineske, ima dugačke cvatove i kasnije cvate. Lijepo si ukomponirala uskršnji dekor.

    OdgovoriIzbriši
  2. The wisteria looks wonderful, dear Nely. The purple color fills the garden, it looks beautiful. The plant is also in our garden, but is blooming less.

    Have a great week! Sending hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  3. My wisteria is blooming for the first time ! I had to wait 12 years ! Yours is great !
    xoxo from Paris

    Joëlle

    OdgovoriIzbriši
  4. Uvijek divne fotke i divna inspiracija, pravo proljeće i pravi uskrsni ugođaj! Divno!

    OdgovoriIzbriši
  5. WOW this is a lovely post!
    Happy easter!

    Best wishes
    Camilla;)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Love wisteria and looove your beautiful garden !!! Nice days dear ! xoxo
    Vicky

    OdgovoriIzbriši
  7. Wonderful pictures.
    Hugs Angi

    OdgovoriIzbriši
  8. Nely,
    I love all the PURPLE on here today. The wisteria is so lovely, and the chair with the purple pillow is cute too. Your garden is such a magical place, Nely, filled with fragrance of flowers and pretty spring décor.

    Happy Easter, dear friend.

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  9. Dakle, to je visterija. Gledam je ovih dana, ima je, baš i mnogo mi se dopala. Nekako je nežna a moćna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasan ugođaj, a tvoj vrt svaki put iznova očara ljepotom i nekim novim mirisima i slikama ! Uživaj u ovoj ljepoti draga Nely, veliki pozdrav ti šaljem !

    OdgovoriIzbriši
  11. Wunderschöne Bilder!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow! Nely, kao i uvijek, kod tebe je predivno i bajkovito! Uzivaj draga u bojama i mirisima :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivan vrt imaš i divote u njemu.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  14. Visterija uz hortenziju, su moje dve ljubavi. Plavu tek zasađenu horteniziju mi je oprljo mraz, vidim to po vrhovima listova valjda će se oporaviti. Koja luda godina, mraz a padao je i slab grad, da poludiš :-(
    Zasadili smo prošle godine visteriju staru 2 godine. Kad liće da procveta? Za sad je jedva olistala :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. як гарно! фото просто чарівні

    OdgovoriIzbriši
  16. Caroban vrt kao iz bajke, ne mogu se oteti utisku da u njemu zive patuljci koji nocu izlaze i sade cvece, cupkaju korencice i sklanjaju otpalo lisce, a onda se sa prvim zracima sunca vracaju u svoje kucice do sledece veceri... plavi slapovi visterije su me ostavili bez reci:)))

    OdgovoriIzbriši
  17. I ja kazem WOW preljep vrt Nely,kao u najljepsoj bajci :) A ja obozavam lila boju :)Veliki pozdrav ti saljem .........

    OdgovoriIzbriši
  18. So cozy and sweet in your garden!

    OdgovoriIzbriši
  19. Divni, divni, ma predivni slapovi, a znam da su i zamamnog mirisa. Već se vidim kako na onoj stolici prelistavam kuharice ili čitam knjigu.

    OdgovoriIzbriši
  20. Prekrasno! Voljela bih i ja ovdje popiti prvu jutarnju kavu :) Predivne boje i uskrsnji aranzman. Zelim ti ugodne uskrsnje praznike.

    OdgovoriIzbriši
  21. Mila nely,
    tvoje drvo visterije je nesto najljepse sto sam vidjela... To mjesto izgleda kad je preslikano iz najljepse bajke, zaista je magicno i ima neku posebnu car...
    Uzivala sam u svakoj fotografiji ponaosob...
    Zelim ti lijepe predpraznicne dane, nadam se da mozes uzivati u istim....

    Veliki pozdrav za tebe,
    Edina.

    OdgovoriIzbriši
  22. BEAUTIFUL...
    I wish you a lovely and Happy Easter!
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  23. You have a such a beautiful garden! Love your wisteria and all your gorgeous photos! New Follower. Happy Easter!
    Hugs,
    Jody

    OdgovoriIzbriši
  24. Lijepo i čarobno, kao iz bajke... Želim ti sretan Uskrs draga Nely, i sve najljepše!

    OdgovoriIzbriši
  25. Me encanta la decoracion y la gliccinia preciosa.
    Me encantan las fotografías, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, te invito visitar el mio y disfrutes del post tan dulce que me ha quedado, si te gusta me encantaria que si no eres seguidora te hagas ahora.
    Elracodeldetall.blogspot.co

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...