nedjelja, 4. svibnja 2014.

Maj kao magičan...


Iako vani neumorno lije kiša,sivo je i hladno, ipak ovaj post neće biti ni nalik onome kako je trenutno vani,nego lijep,cvjetan..magičan u svoj svojoj ljepoti negdje u nekom kutku moga vrta i mene same.


Poranila bih jutrom samo da uhvatim ovaj tren, vrt koji se budi okupan prvim zrakama sunca, večernja kiša jutru donosi svježinu,nekako sve djeluje veličanstveno,cvijeće,boje,..možda sam posebno zaljubljena u maj,u,slatkaste mirise isprepletne  mirisom zemlje natopljene kišom,u osjećaju koji me uvijek obuzme kada ugledam toliko ljepote u malim cvjetnim detaljima.Priznajem..zaljubljena sam u maj!






Neki najljepši trenutak kako zakoračim u maj,je rođendan mojem najljepšem cvijetu,mojoj mami Ljubici.Ove godine slavili smo ga posebnije,nekako isprepleten uz smijeh i suze,jer prošlo je 5 mjeseci od kako je teško nastradala.Neki period koji je za nama ne želim da nam ikada bude više prisutan,a onaj koji  je pred nama donosi nam nove izazove,jer smo svi zajedno u novim životnim prilikama koje su nam se nametnule u kojima iznova učimo kako biti jak i strpljiv onda kada su nam dani satkani između borbe za njezin potpuni oporavak, samo  živim za dan kada ću moći reći ..odahnula sam potpuno ...Nadam se samo tome što prije i nekom potpunom miru za sve nas...a za našu  slavljenicu bila je i slavljenička tortica.





Ipak poslije kiše dolazi sunce,tako je uvijek u životu,radujem se sitnicama, one me čine,također i vama želim puno vedrine,i lijepih trenutaka,iako se nekada navinu sivi oblaci,i nije sve tako lijepo kako se čini,vjerujem u dobre dane..i magiju maja.




Broj komentara: 38:

  1. Your may garden is simply gorgeous, Nely!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nely, kod tebe je uvijek sve magicno, bez obzira na vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Przepięknie!!! Jak w bajce!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa kad si uhvatila to sunce? Kod mene pada već 24 i više sati bez prestanka. vrt mi je potopljen! Božuri trunu u pupovima, ali clematis je i meni u cvatu. Drago mi je da je sve ipak krenulo na bolje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vesna prošli tjedan ipak se ukazivalo sunce,posebno jutrom,ali zato nema popodneva i večeri bez kiše,ni kod mene nije bolja situacija sada u vrtu ali oporavit će se to sve.Hvala ti,pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  6. Mila Nely,
    ovaj tvoj post pokazuje maj kakav ga ove godine jos nisam dozivjela. Vec nedjeljama pada kisa i ne planira prestati, kako se cini.
    Tvoj post, tvoje rijeci i slicice su zadivljujuce i ocaravajuce. Uzivala sam u svakoj od njih.
    Tebi, mami i muzeku zelim puno snage i strpljenja i uzivajte u momenti poput ovog.

    Lijep pozdrav ti leti,
    Edina.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dear Nely !
    What a lovely garden;)))
    And the cake...... Jummy!
    Beautiful Photos .

    Love Camilla .

    OdgovoriIzbriši
  8. Witaj. Pięknie u Ciebie i dłużej tu zostanę aby popodziwiać Twój ogród i dom. Pozdrawiam.

    OdgovoriIzbriši
  9. Your garden is a little paradise Nely and your photos are full of charm and beauty. Wish you enjoy spring time dear!
    Happy week!
    Olympia

    OdgovoriIzbriši
  10. Zao mi je to sto sam cula za tvoju mamu, ali mi je drago da sve ide na bolje. Svaki oporavak je tezak, ali smo svi jaki vise nego sto mislimo. Tebi i tvojoj porodici zelim sve najbolje.
    Inace, torta je preslatka, prava majska :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga moja Nely, koliko topline i strepnje u tvojim riječima! I ja se nadam da ćeš ubrzo odahnuti, uostalom, žena poput tebe vidi ljepotu, smirenje i nadu i kad joj teško. Drago mi je da se stvari kreću na bolje...

    Neka te maj ispuni ljepotom, a ove riječi neka te zagrle kao da sam ja!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Divne fotke i tortica. A kao što i sama kažeš, poslije kiše dolazi sunce, a s vremenom nestaje i sve ono ružno.

    OdgovoriIzbriši
  13. Your cake looks so delicious! And the photos of your garden are so romantic...
    Have a nice week, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja zaista kad hocu da odmorim oci od neta i zevanja u svasta na njemu dodjem na tvoj blog! Hvala ti za sve lepe trenutke

    OdgovoriIzbriši
  15. Vrt ti je u punom cvatu, mogu zamisliti kak sve fino miriši.
    Sve najbolje želje za tvoju slavljenicu, i puno pozdrava! Tortica je preslatka.

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako je lijepo zakoraciti u Majski mjesec i pozeljeti svim proljetnicama svu srecu i radost Svijeta.. tvojoj Mami Ljubici dobrog zdravlja najvise... i kako je lijepo prosetati tvojim carobnim vrtom.. i ova sladilica tako lijepa, njezna...... Svako dobro i lijepi pozdrav vam leti.. :))!

    OdgovoriIzbriši
  17. Srećan rođendan tvojoj mami sa željom da svi ružni događaji budu iza vas i da sve to bude samo prošlost....pravo je uživanje biti u tvojoj bašti, kod nas je tek počelo da izlazi iz zemlje a do cvetanja će trebati još puno vremena.Ljubim te i grlim.

    OdgovoriIzbriši
  18. Kao i u prirodi posle vaše strašne kiše zasjaće sunce nikad sjajnije!

    OdgovoriIzbriši
  19. I u teškim trenucima u životu kad neko doživi da ima ćerku kao što si ti,sve je lakše,lepše i bezbolnije.Kamo sreće da sam ja svih ovih 29 godina mogla da slavim rodjendan svojoj majci i da je mogla da doživi i vidi sve lepe stvvri koje je život donosio.Zato uživaj što je imaš i neka uživa što te ima.Izgleda malo ali je mnogo.Poljubac tebi i mama Ljubici:))

    OdgovoriIzbriši
  20. Najdraži Nelly,
    kao što je napisao, nakon kiše uvijek dolazi natrag na suncu, tako iu životu nakon teških dana su lijepe i to lijepa vremena želim vam od srca!
    Volim svoj ​​vrt i svoje slike!
    Gurati se jako volim,
    Frida

    OdgovoriIzbriši
  21. Tvojoj majci sretan rodjendan, da je zdravlje još dugo služi. Želim vam puno lepih i veselih zajedničkih trnutaka.
    Puno pozdrava i svako dobro.

    OdgovoriIzbriši
  22. Uz svu ovu lepotu iz tvoje bašte, teško je ostati tužan... Jednostavno nemoguće :) Budi sve lepo i pozitivno u čoveku. Pozdrav za tebe i ovaj divan maj!

    OdgovoriIzbriši
  23. Tvojoj majci želim sretan rodjendan i dobro zdravlje.Uz želju za oporavak, neka vam vreme koje dolazi bude puno smijeha i veselja.
    Puno pozdrava i svako dobro.

    OdgovoriIzbriši
  24. Predivni vrtni detalji! Ugođaj je baš romantičan, a takva je i ova predivna tortica...je li to charlotte russe? ja se već neko vrijeme spremam napraviti je... pa bih baš dobro došao poneki savjetić ako je to ta torta... :) Stela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Stela ovo nije charlotte russe,ali je vrlo slična njoj,ovo je parfe torta..ako budem u prilici stavit ću recepis za charlotte russe ok..pusa!

      Izbriši
    2. Hvala ti puno, baš bih voljela usporediti recept s ovim kojeg već imam, a nekako mi se čini dosta kompliciran... pusa!

      Izbriši
    3. Hvala ti! Baš bih voljela usporediti tvoj recept s ovim kojeg već imam, a čini mi se dosta kompliciran... pusa!

      Izbriši
  25. Kod tebe je svaki detalj tako divno osmisljen... :) Vidim da imas i mindjusice. Moja baka ih je nekada imala i sad sam ih napokon ponovo nabavila...

    OdgovoriIzbriši
  26. Draga Nely sretan rodjendan tvojoj mami s malim zakasnjenjem :) Nadam se da je ona bolje i zelim joj brzo ozdravljenje . Divna tortica ,rekrasne fotkice iz tvog vrta. Potpuno te razumijem da volis maj ,cim dolazi ljepse vrijeme i ljudi se ljepse osjecaju .Zelim sve najbolje svima i puno zdravlja i veselja i smijeha .Hvala na dvinim postovima u kojima uzivam :) Veliki pozdrav iz skandinavije

    OdgovoriIzbriši
  27. Opet uživam kod tebe, u tvom vrtu i rječima. Život nam uvek pravi izazove, ali smo ljudi kao maj, puni čarobne snage. Mnogo možemo da podnesemo. Budite jaki i strpljivi, sve dobro želim tvojoj majci i svima oko nje.

    OdgovoriIzbriši
  28. Sretan i tužan post u isto vrijeme. Sretan rođendan tvojoj majci i potpuno ozdravljenje, a tebi putpuno uživanje u svim ljepotama!

    OdgovoriIzbriši
  29. Uz ovaj prelijep vrt i predivnu kcerku,majka ce brzo da se oporavi..zelim vam sve najbolje !!!!!

    OdgovoriIzbriši
  30. The cake looks very yummy and always love your garden dear!!! Nice day!xoxo
    Vicky

    OdgovoriIzbriši
  31. I am in love with the month of May too. It is Mother's Day month and my Birthday! Happy Birthday to your mom. The cake looks delicious. Your bird cage is sweet and looks just perfect in your garden.

    The white flowers are beautiful Nely. Here's to the month of May!

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  32. Nely,
    I just realized that I was writing my comment above around the same time that you were writing me a comment. Isn't it funny that we were thinking of eachother at the same time?

    love,
    ~me

    OdgovoriIzbriši
  33. Tvoj vrt je uvek caroban, srecan rodjendan mami uz ovu finu torticu... najlepse zelje i poljupci!:)))

    OdgovoriIzbriši
  34. One word to you...lovely!
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  35. Draga Nely, dirnuta sam ovim postom, sve je u njemu tako lijepo, i tvoj vrt i tvoje riječi, a prije svega mamin rođendan koji ste proslavili uz ovu prekrasnu tortu. Mami želim Sretan Rođendan uz najljepše želje, drago mi je što se lijepo oporavila i neka sve što je bilo loše ostane daleko iza svih vas. Uživajte svi zajedno u tvom prekrasnom vrtu, Maj će ga okupati i suncem :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...