srijeda, 9. travnja 2014.

Uskrsni aranžman DIY..


Kako se bliži Uskrs vjerojatno svatko od nas želi svoj dom ukrasiti što originalnije i svečanije lijepim uskrsnim aranžmanom.Pokazat ću vam kako izraditi jednostavan aranžman od onoga što mahom svi imate pri ruci,a što vam neće iziskivati pretjerano puno vremena prilikom izrade.
Ideja je došla sasvim slučajno, prilikom pravljenja kolača. Preostale ljuske od jaja željela sam nekako iskoristiti i evo kako je izgledao tijek izrade.

Najprije polovice ljusaka od jaja dobro isperite vodom i ostavite ih posušiti na papiru za upijanje.Kada su ljuske suhe,prebojite ih akrilnom bojom,može biti bijela,ili po želji neki nježni pastelni ton,ostavite ih sušiti okrenute naopako.Ljuske dodatno možete ukrasiti točkicama,cvjetićima,raznim uzorcima po želji,ja sam ih ipak ostavila u bijeloj nijansi.
Od lika ili ukrasne vrpce izrežite trake duljine oko 6 -8cm,toplim ljepilom ih pričvrstite na rubove ljusaka sa obje strane,tako da ih možete objesiti.



Ljuske ispunite mahovinom,komadićima lika,sitno sjeckanim grančicama,te ih objesite na svježe cvjetne grane i dodajte detalje po želji,jajašca,mini piliće itd.
Aranžman je gotov,smjestite ga na neko posebno mjesto i zasigurno će vam uljepšati dom u vrijeme blagdana.




Broj komentara: 26:

  1. O,super ideja! Ovdje bi mogla staviti moje piliče :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely Easter decorations, Nely! I like them.

    Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh dear so sweet! Just lovely!

    Love,
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna ideja, Nely! Jako mi se dopada, posebno ovako bijele. Jako dekorativno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako jednostavno, a tako efektno! Trebalo se samo dosjetiti, ali zato imamo tebe :) Zaista originalna ideja i sigurno ću i sama izraditi nešto slično...hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Interesantna ideja.Svrati Nely do mog bloga,radila sam neki sto ,pa me bas zanima tvoje misljenje.Pozz:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan aranzman mila nely,
    tako jednostavan u izradi a tako efektan...
    Divim se tvom strpljenu pri izradi ovako originalnih stvari...

    Lijep pozdrav ti saljem,
    Edina.

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala ti na ideji! često pravim kolače i volim uradi sam projekte tako da je ideja došla kao naručena:)
    tebi je ovo stvarno divno ispalo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasan aranzman si napravila Nely, definitivno ce uljepsati tvoj dom :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ideja, Nely. Preslatko izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kradem ti ideju,jer mi se baš sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  12. Uvek kreativna i prepuna divnih ideja, ovo mi je bas jako slatko!:)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Izuzetno lepa ideja,kojih si ti uvek puna.Pozdrav draga Nelyce.

    OdgovoriIzbriši
  14. Divna ideja Nely,preljepe fotografije ,krasan post... Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako lepa ideja..to odmah stvori uskrsnju atmosferu u ku'i!

    OdgovoriIzbriši
  16. Love this idea-its very very cute !!!!
    Have a nice weekend!xoxo
    Vicky

    OdgovoriIzbriši
  17. baš su slatke ove jajaste košarice!

    OdgovoriIzbriši
  18. Neliška, ovo je tako divno! Mnogo mi se sviđa što dominira bela boja. Pa sa tim zelenim.... Baš posbno!

    E da i da javim, posadila sam hortenzije! 3 plave i 3 ciklama. Jedna mi se nešto skljokala, ne znam zašto ali ja i dalje verujem da će da se oporavi. Koliko se radujem da ih vidim!

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlična ideja i jako lijepo izgleda.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  20. Preslatko draga Nely ! Kako su samo ljuske od jaja postale mala umjetnička djela i unikatni ukrasi, bravo za ovu ideju i izvedbu !

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...