ponedjeljak, 21. listopada 2013.

Romantična jesen uz hortenzije..



Kakav bi moj vrt bio bez hortenzija?.,to ne bih nikada mogla zamisliti..zasigurno one su onaj najljepši dio u njemu,barem meni koja ih jednostavno obožavam i njihovu raskoš kroz cijelo ljeto.Krase ih njihovi cvjetovi u nježnim bojama od pastelne roza,tamno ljubičaste,crvenih,bijelih i  onih najljepših plavih,i one vas tako  nenametljivo zovu da im se divite..a onda dođe jesen,i nježno im dotakne lati tada ih pretvara u purpurne ljepotice,zelenkaste lati dobivaju svoj tamno bordo izgled,tada znam da je vrijeme za uživanje u njima u vrtu vrlo kratko do nadolazeće zime i treba ga doživjeti intenzivno.



Nevoljko podrezujem svaki njihov cvijet,ali lijepo je kada ih osušene imam kao ukras doma,poneki cvjetić stavljam među listove knjiga,i tako ih isprešane čuvam u boji da mi prave društvo kroz cijelu zimu,dok su im grane ogoljene i dok se ponovno na proljeće ne počnu pokazivati njihovi pupovi skrivajući u sebi novi cvijet.
One su jedna lijepa vrtna,romantična priča koja me iznova svake godine podsjeti na to koliko ih volim.




I dok sjedim u vrtu i promatram kako se sve u njemu polako mijenja,osjećam neku posebnu draž u jeseni i njenim vještim slikarskim paletama,ali pomalo i nostalgiju za cvjetnim vrtom koji se na očigled gubi iz dana u dan,ipak romantično je..hortenzija pun pleteni ceker,lišće koje se kotrlja odasvud nošeno vjetrom a toplo sunce tako ugodno još grije,poželim zadržati taj tren što duže.



Ovo je mali osvrt na moju romantičnu jesen uz hortenzije..,nadam se da su vam male romantike dostupne svaki dan,negdje u nekom kutku one čekaju da ih se prepozna..u listu,boji,mirisu,zvuku, u onim tako malim i gotovo neprimjetnim detaljima..primjetnim samo duši.


I meni je zagrijao dušu pogled na jednu malu plavu hortenziju i njezin cvijet koji je nastao ovih dana u sred tople jeseni, da li je to znak da će slijedeću godinu gospodariti vrtom baš plave..to  ipak ne znam!..uživajte u lijepim danima!



41 komentar:

  1. Draga Nely jedva sam cekala tvoj novi post znala sam da ce biti krasan,predivne su ti hortenzije ja ih obozavam,podsjecaju me na djetinstvo,imaju preljepi cvijet :) Uzivala sam u preljepim fotografijama.Zelm ti ljepu sedmicu ,pozdrav Selma

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne fotkice Nely,jos uvijek uzivas u carima svoga vrta....Divno....
    Cizmice su skroz furka.....idealne za jesenje dane....pozdrav ti leti.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasan post. ja volim i sada ovako poluosušene i šarene.

    OdgovoriIzbriši
  4. I also like the hortensia, it's one of my favorite flowers. Wonderful pictures, Nely!

    Big hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne slike, prava jesenja bajka!
    Posebno mi je slatka ova slikica s lišćem na štriku :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja Nely, želim podržati ovaj tren što duže..ovu jesen, boje i mirise pečenog kestena. I meni su hortenzije velika ljubav. Pune, bogate i ljepe i kad su sasvim suhe i bez lišča s prekrasnim suhim cvjetovima. Kao život. Ljepe rječi i fotografije si poklonila hortenzijama. Budi dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zauberhaft, liebe Nely!
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  8. Fotografias maravilhosas! Boa semana, Manuela

    OdgovoriIzbriši
  9. Kakve divne slike, svaki se put, sa svakim novim postom sve više iznenađujem divoti slika i detalja koje nam ovdje pokazuješ... Divno, zaista, hortenzije su pravo malo blago. A ova tvoja romantična jesen je baš za poželjeti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,drago mi je da uživaš u slikama..pozdrav!

      Izbriši
  10. Baš smo danas šetali kroz našu šumicu, uslikala neke lepe slike i gledam moje hortenzije, neke su kao tvoje a neke imaju još lepu boju cveta. Čizme su me oduševile. Pozdrav,Nelyce moja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da uživate u prirodi,mogu samo zamisliti kod vas kakva je divna jesen!Veliki pozdrav!

      Izbriši
  11. Der Herbst von seiner schönsten Seite.... Hortensien gehören einfach dazu....ich habe in diesem Jahr schon einige Kränze gebunden... liebe Grüße Dani

    OdgovoriIzbriši
  12. Preslatke su ti cizmice :) Divno da je jesen topla, pa cak ni kod nas nije previse hladno. Prekrasne jesenje fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas je sada naletio lijep,topli period,savršen za završne poslove vani...hvala ti Goco!

      Izbriši
  13. Vidi se da uživaš u jeseni koja je zavladala tvojim vrtom. Fotke su prekrasne, a čizmice mrak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ,trudim se uživati koliko mogu,zbilja su lijepi dani!

      Izbriši
  14. Those boots are so cute, Nely! The hydrangeas are pretty. I've never thought about these flowers too much, but many of my blog friends have them at their homes, and I am starting to find them so lovely. Nel loves pomegrantes, and I put one in her Christmas stocking every year.

    Have a happy week, Nely.

    Love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Sheri for your lovely comment!

      Izbriši
  15. Samo ime bloga me je dovelo k tebi. Kad sam ga otvorila i pročitala post i videla slike tvog vrta, pomislila sam i moj će tako jednog dana biti takav. Prvo leto me je osvestilo da su hortenzije moj nedosanjani san. Ja ih svejedno sadim i sadim i presađujem. Tako uživam dok ih suša nespali a onda se trudim da ih nevidim. Hvala ti za ovo virtuelno uživanje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To me baš raduje da su ti hortenzije tako omiljene Vesna,ne treba gubiti nadu što se njih tiče,naiđe godina poput ove kada su jako loše,a onda opet budu i sretnija vremena za njih,iako naša klima je sve pogubnija za odgajiti lijepe hortenzije.

      Izbriši
  16. Ti si melem za moju dušu...Uživam u svakom redku i u svakoj sličici.

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala ti Dilajla ,drago mi je!

    OdgovoriIzbriši
  18. Baš je tako i u mojem vrtu. Boje su fantastične i mijenjaju se svaki dan. Još mi je park u pozadini pa se doživljaj prirode još više povećava.
    Fotografije su ti predivne, senzibilne, očaravajuće... moje hortenzije su lani smrznule, ali su neke ipak procvale i cvjetove trenutno sušim za zimu.

    OdgovoriIzbriši
  19. LOVELY post!!! wonderful photos!!! happy autumn for you!!!
    Have a good week!! and my g+ for your post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  20. Skroz romanticne fotkice, prava jesenja inspiracija iz tvog vrta... samo jedna umetnicka dusa moze da "uhvati" takve nezne kadrove.:))) Lep jesenji pozdrav ti letiiiii...

    OdgovoriIzbriši
  21. Prekrasno, Nely. Vrt ti je divan, verujem da uživaš u svakom danu:) Puno te poooozdravljam <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Wonderful pictures - so romantically! I also love hortensias - it's one of my favourite flours!
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  23. Hrtenzije su stvarno kraljice vrta, bez njih ne ide. Moje su se nažalost odavno osušile jer su većinu vremena bile na suncu, ali sačuvala sam ih nekoliko za dekoraciju... Prelijepe fotografije i inspiracija kao i uvijek...Morala bi ponuditi svoje fotografije nekom časopisu za uređenje doma :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Uz vas sam i ja počela da uživam u jeseni. Pomalo mi je tužno kad lišće počne da pada, ostanu samo grane, ali sam počela da se radujem jer znam posle toga dolazi proleće, a kad je proleće, radujem se što je proleće. Uz kreativce sam otkrila mnogo načina da se od ničega napravi nešto, uz svoje dete sam naučila da se radujem i razmišljam kao dete, tako da i mi, presujemo lišće i pravimo mnoge stvari.

    Tvoja bašta je podjednako lepa u svim godišnjim dobima i momentima, jer je ti takvom činiš.

    OdgovoriIzbriši
  25. Amazing photos-all !!!!! Beautiful autumn in your garden-loooooove!!!
    Have a nice weekend!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  26. Prava je jesen kod tebe u vrtu, prekrasne boje...ne znam, kako je toplo izmjenjuje se to žutilo lišća sa zelenim trave koja buja od silne vlage. Hortenzijica ne može dočekati proljeće...

    OdgovoriIzbriši
  27. Divna i romanticna jesenja inspiracija uz tvoje cvjetne miljenice.. svaka slikica, svako slovce izmami uzdah.... bravo, uzitak je prosetati tvojom galerijom.. lijepi pozdrav i tebi Nelyc!

    OdgovoriIzbriši
  28. Tus imágenes son siempre, preciosas!!. Disfruta este tiempo de otoño! ( Por aquí es primavera, y a mí me encanta).
    Un fuerte abrazo.

    OdgovoriIzbriši
  29. Vrt ti je caroban i potpuno sam se zaljubila u njega :-) Suvisno je i reci koliko su me ocarale fotografije... voljela bih se `izgubiti` u mislima na ovakvome mjestu ! <3

    OdgovoriIzbriši
  30. Hvala vam najljepše svima,drago mi je da ste uživali,vrijeme je lijepo i zbilja je svaki tren lijepo provesti na otvorenom..lijep pozdrav svima!

    OdgovoriIzbriši
  31. Wonderfull fotos !!! Your garden si so nice
    Kisses
    Mimie

    OdgovoriIzbriši
  32. Beautiful Pictures.....i like Hortensie too....
    greets Erwin

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...