četvrtak, 17. listopada 2013.

Jedan obični kišni dan..


Kišni dani donesu sobom obično neko vrijeme kada nam se ne radi baš ništa,najradije bi se zavukli u toplom krevetu i tamo proveli cijeli dan..nisam ipak mogla ležati niti odgoditi neke poslove koje sam morala napraviti.Pomalo bunovno krenula sam od jutra kao i obično na sve strane,nisam uopće orna za rad,ali najedanput našla sam se u poslu i to pred hrpom časopisa ispred sebe koje sam izvukla da ih napokon sredim.Nema odgađanja,kišni dan kao stvoren za to.

Priznajem ovisna sam o časopisima ,dugo godina ih kupujem i sakupila se tu prilična hrpa,strana izdanja,domaća,o uređenju doma,vrta,časopisi o hrani o putovanjima,o svemu i svačemu,sve je bilo po malo pomiješano ..gledam gdje ću što staviti a moja pomoćnica Megy liježe pod planinu od časopisa kraj mene,lijeno me pogleda i posve mirna pravi mi društvo.


 Nas dvije  izašle  smo na kraj,časopisi rasortirani,složeni, nešto u policu,nešto u korpu pod stolom,a dio u drvenu kašetu nađenu na tavanu za koju sam i zaboravila da ju imamo,i da bi mogla imati novu namjenu,malo ušminkana bojom sada je polica za časopise.


Perfektno!. kažem sebi zadovoljno nakon što su časopisi savladani,idemo dalje..spremanje kuće,klasika ali neophodna,svaku sitnicu prevrćem ,sve je na svom mjestu,pomislim da imam još hrpu stvari koje bih trebala obaviti,ali usporena sam,nije mi dan,skočim do recepta  OVDJE za divne keksiće i napravim ih baš onako dok si rekao keks, skuham čaj i to je to što sam trebala,sjesti i prepustiti se trenutku.




Promatram kišne kapi dok liju niz staklo,uz gutljaj čaja keksići tako prijaju,..vjetar baca lišće,tjera oblake,nekako je mirno,samo kiša neumorno rominja,dan ništa posebno.,  hvatam časopis u ruke,listajući ga smiješim se novim idejama..,sutra se očekuje ponovno sunce..Megy se premiješta uz moje noge,lijene smo ali zadovoljne jer smo ipak ugodno provele jedan obični kišni dan.


Broj komentara: 37:

  1. Pozdrav i uzivaj u tvojim casopisima i pravljenju ovako dobrih fotografija. I kisu umes da docaras. Talentovani fotograf. Od tebe treba uciti: ))

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful photos!
    Greetings, RW & SK

    OdgovoriIzbriši
  3. Kišni dani jesu stvoreni za listanje časopisa, u krevetu, uz čaj... Ni ja ne volim oblake, ali podsetila me tvoja slika na pesmu MOSTARSKE KIŠE.

    Uskoro će se vreme prolepšati, bez brige i uživaćemo u jesenjem suncu. Iako ne volim kišu, ume da bude romantična, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam.. evo sunce je stiglo i uživanje je pravo!

      Izbriši
  4. Your photos are always beautiful and inspiring, even on a gray day with rain!!
    Greetings

    OdgovoriIzbriši
  5. The best you can do on a rainy day: reading magazines, again and again! I also have so many magazines, it's always good to see all the pictures again...for so many inspiration!!

    Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post i fantasticne fotografije. I ja volim casopise i lijepi su mi kao detalj ili ukras. Onako u korpi kao na prvoj fotografiji recimo odlicno izgleda u svakom prostoru. Ova drvena kaseta mi je isto super i s malo boje uvijek novi detalj. Divno, Nely :)

    OdgovoriIzbriši
  7. It looks really cozy and comfortable. Reading a lot of magazines with a hot drink and a lot of snacks that is what I love to do if it's cold and rainy outside.
    Hugs,
    Lucia

    OdgovoriIzbriši
  8. Regentage können sooooo gemütlich sein......Ich blättere sehr gern in alten Zeitschriften und genieße dazu meine Tasse Tee.....Liebe Grüße Dani

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni se sviđa tvoj fotelj. Samo zove, da saviješ noge ka sebi, slušaš kišu, gledaš fotografije u časopisu, uživaš u društvo male Megy..I dobijaš ideje za predivne fotke! Prečudovito!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kad tako prezentiraš kišni dan, čisto mi dođe da i ovdje počne kiša da i ja tako nešto radim... :D
    Odlična ideja s košarom za časopise, jako mi se sviđa, i odlično iskorišten dan, kad se već nije moglo biti vani!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kiša je kao stvorena za preslagivanje ladica i sortiranje časopisa. Fotke su ti, kao i obično, čarobne!

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj Nely nemoj mi ništa govoriti o časopisima, i kod mene je ista situacija ne znam gde ću sa njima, a znaš šta sam sve nakupila. Ponekad, kad mi nešto zatreba onda sve ponovo prevrći i traži.
    Lijepo si ti to sad uredila, pregledno.

    Lijepa mi je kiša vidjena tvojim objektivom, i naravno preslatki mali čajnik:)

    Šaljem ti puno pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kišni dan uvijek me nekako uspori a,i opet da ideju za neku kvalitetnu zanimaciju,koliko god bila bez volje i usporena ipak se uspije nešto i napraviti..

      Izbriši
  13. Kao i uvijek post ti je odlican,prekrasno si docarala kisni dan,preljepe su ti fotografije.I ja volim puno casopise .Megy je preslatka ko med :) Veliki pozdrav draga Nely

    OdgovoriIzbriši
  14. Megy ti je super druzica:) Fotke u sepia tonu nostalgicne i sanjive, predobreeeeeeeeeeee

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepo ste provele dan nema šta :-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Preciosas estas fotografías en tono sepia, ME ENCANTAN !!
    Un abrazo enorme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam svima..Megyca je moja najbolja prijateljica defintivno!

      Izbriši
  17. Nely,
    I love all the black and white pictures on here today. I took a black and white photography class many years ago, and there is nothing more beautiful to me than a black and white photo. I love the last picture, it's so nice. Sometimes I like rainy days too. Your dog is such a sweet companion.

    Have a happy Friday.

    Love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  18. čarolija običnog dana se osjeti i do mene. Makar, pitam se, ako je to običan dan, onda si blagoslovljena jer u njemu, čini se, uživaš. A to je već umijeće življenja

    OdgovoriIzbriši
  19. W moim domu także są dziesiątki różnych czasopism. Czasami mam taki dzień, gdy wszystko oglądam od nowa. Gdy mamy wolny dzień, a pogoda za oknem nie sprzyja spacerom, pracy w ogrodzie, przyjemnie usiąść w dużym fotelu z herbatką,ciasteczkiem.....
    Bułeczki dyniowe są genialne!
    ........................♥............................

    OdgovoriIzbriši
  20. Kod mene su dani predivni pa sam svaki slobodan trenutak vani, u parku berem gljive, pješačim do šume ili još radim u vrtu... I ja volim iste časopise, koji trebaju sve više i više mjesta, a žao mi ih baciti jer se uvijek iznova mogu čitati. Moj neostvareni san je kućna biblioteka rađena po mjeri u koju bi, napokon, stale sve knjige i časopisi. Trenutno je i kod mene ovako kao i kod tebe u košarama, bar ono što treba biti pri ruci... ali i to ima poseban čar doma i življenja u njemu. Ne volim sterilne kuće u kojima je sve namješteno kao da nikoga nema..

    OdgovoriIzbriši
  21. Iako kišu ne mogu da svarim nikako, način na koji si opisala svoj kišni dan učinio je da i ne osetim turobno raspoloženje već naprotiv. Kada sam videla tvoju partnerku u raspremanju časopisa nabacila sam osmeh na lice, a tek keksići, aaaa, pa to je tek pun pogodak:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najljepše je kada se odabere ono šta vam najviše godi u tom trenu,kada je lijepo vrijeme neku zanimaciju vani,kada je ružno opet se može naći nešto relaksirajuće u kući.

      Izbriši
  22. jako lijepi detalji iz tvog krasnog, slatkog kutka :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Very nice photos , the white and black matches perfectly well with a rainy day! Your photos send beauty and warmth Nely, always!

    OdgovoriIzbriši
  24. Divne su ti fotkice, cak i kada pada kisa.... topao caj, keksici i hrpa divnih starih casopisa koji nam posle nekog vremena izgledaju poput novih, meni je pravo uzivanje ponovo ih iznova listati.:)))

    OdgovoriIzbriši
  25. odličan post i super proveden kišni dan :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Ovo je kao u nekom starom filmu.....a Megyca moja frendica je upotpunila toplinu tvoga doma....

    OdgovoriIzbriši
  27. Der Herbst kann so schön sein, man muss ihn nur zu nehmen wissen ... Wunderschön die BIlder
    Hab einen wunderbaren Sonntag
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  28. Hvala vam..časopisi,kiša,topli čaj i keksići su stvarno garancija ugode u domu!

    OdgovoriIzbriši
  29. Ooo, divno! Prelijepe fotografije kiše na prozoru:)

    OdgovoriIzbriši
  30. Ajme kako tvoje slike izgledaju čarobno.. Ko neki drugi svijet. <3

    OdgovoriIzbriši
  31. Slike su ti zakon! A kiša je stvarno stvorena za rad po kući. Ja mislim da svi imamo hrpu zaostataka, pogotvo oni koji su za lijepih dan stalno vani.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...