ponedjeljak, 23. travnja 2012.

Kada zamiriše jorgovan...

Kako najjednostavnije opisati jorgovan..svakako on je  jedan od najljepših ukrasnih cvjetnih grmova,cvjetovi mu imaju široku paletu boja od svjetlo i tamne ljubičaste do bijele,ružičaste i čak žute,njegov miris ahhhh to bi bila priča za sebe,uvijek mi upravo taj njegov miris pomiješa emocije,osjećaj proljetne vedrine sa trunkom nostalgije uvijek su mi prisutni uz taj miris koji me tako očarava...
Zaista imam osjećaj da ga je u gradskim sredinama sve manje,nekako se mijenja volja  ljudi da ga zadrže u dvorištima i vrtovima,a njegovo stablo može doseći itekakvu starost.Ove godine posebno me usrećilo njegovo cvjetanje,jer smo na mladom grmu po prvi puta ugledali prekrasne krupne tamnoljubičaste cvjetove,od sadnje do toga trenutka prošlo je skoro  četiri godine,ipak strpljenje se na kraju isplatilo..

Mene jorgovan uvijek iznova podsjeti na starinski štih,dvorište moje bake,selo,slatkasti miris koji se širi kućom  iz prepune vaze jorgovana..ali od svega toga ostaje mi samo sjećanje i ovaj moj jorgovan u kome uživam,ne znam znate li ljubičasti jorgovan simbolizira ljubav,a bijeli nevinost..nije teško istinski se zaljubiti u ovu biljku.i njegovati je baš u spomen ljubavi prema nekom prošlom vremenu  ..
bijeli jorgovan jednako plijeni svojim mirisom i ljepotom...
Nadam se da nas ima još koji volimo jorgovan ,njegov cvijet i miris,ako je tako uživajte u njegovoj ljepoti ,jer sada je pravo vrijeme za to...

Broj komentara: 55:

  1. Jorgovan je tako divan, nekako starinski...I mene podsjeća na vrt moje bake, ona ima neki mali jorgovan, koji je isto jadan i mali još od kad sam bila curica, dakle već više od 25 godina, ali se svako proljeće propisno nakiti cvjetovima...i širi miris...divno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je zaista jorgovan ima nešto nostalgično u sebi,baš je zanimljivo kako je dugo taj jorgovan kod tvoje bake poživio,prelijepo!

      Izbriši
    2. U potpunosti se slažem...Ima nešto tako old school, tako poznato u cvijetu jorgovana...Većina ljudi kada pogleda jorgovan se sjeti djtinjstva, bake, proljeća na selu, prvih poljubaca..

      "Plavi veo, zlatna zica
      njezan vjetar, mnogo ptica
      raspukla se svaka grana
      nad ulicom jorgovana"

      P3

      Izbriši
    3. .. old school..divno rečeno,je nostalgija se uvijek isprepliće s jorogvanom..hvala na ovim stihovima prekrasne pjesme,baš ju volim..

      Izbriši
  2. Divan posta draga moja....mogu samo da zamislim kako divno mirise ,ima karakteristican miris....pozdrav.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam znala da postoji žuti jorgovan. Kod mene je ove godine dosta rano procvao, čak početkom četvrtog mjeseca. Predzadnja fotka je prepreprepreprekrasna!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoji žuti,on je hibrid,ali nije ni u pola lijep kao ljubičasti..ove godine su stvarno uranili jorgovani...hvala ti puno:)

      Izbriši
  4. Krasan post draga Nely imam i ja bijeli jorgovan u svom dvoristu al jos nije procvijetao.Volim njegov cvijet i miris :) Ljep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Selmice samo strpljenja bit će i kod tebe cvatnje,baš lijepo da uspijeva i kod vas..veliki pozdrav:)

      Izbriši
  5. Citajuci tvoj post razmisljala sam da jos nisam ove godine vidjela jorgovan, inace ima ga i ovdje, mora da mu je rano jos. Onu platnenu vrecicu na zidu imam i ja, jer odem u tu trgovinu ponekad.
    Bas sam se iznenadila kad sam je vidjela. Divno izgleda kod tebe na zidu.
    Sjajan post i predivni aranzmani kao sto samo ti to znas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goco sigurno klimatski uvjeti uvjetuju da će kasniti cvatnja..hahaha drago mi je za tu platnenu vrećicu,jako mi je zgodna..veliko ti hvala:)

      Izbriši
  6. Wunderbare Bilder! besonders das mit dem Stuhl und der Hortensie! Zauberhaft! Liebe Grüße, Carmen

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakve fotke, prosto mi je zamirisao:-))) Velika je šteta što kad precveta nije neki baš lep zbun. Juče sam bila kod prijatelja u vikendici, oni imaju jako puno mladih belih jorgovana koji su nas ceo dan hranili svojim mirisom. Ja ga imam u vikendici ali kod komšije, pošto je vrlo star i veliki divno se prevalio kod nas, pa tako uživamo i mi:-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lilla:)

      Vesna drago mi je da je miris došao i do vas,inače ljepota grma ovisi o tome kako se formira,kod nas je izgledom baš kao drvce pa dosta izgleda dobro u cvatu,e super je ovo kako se komšinski prevalio vama pa fino uživate:)

      Izbriši
  8. Oh, bei Euch ist der Flieder schon aufgeblüht. Hier dauert das wohl noch. Herrliche Fotos kann man mit Flieder machen!
    Allerliebste Montagsgrüße von Rosalie ∙∙♥♥∙∙

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh, your lilac is already in blossom!...
    We still have to wait a few weeks for this beauty;)
    many hugs,
    Ira
    p.s. Thank you for you kind words about my publication, my dear friend;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Ira,ohh so long waiting for blossom...you have greate photo:)

      Izbriši
  10. predivne, romantične fotografije,...posebno
    me se dojmila ona sa bijelim jorgovanom i shabby stolicom.
    puno pozz
    kissy

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasan mi je jorgovan sa svojim sitnim, nježnim cvjetićima, bilo koje boje da je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno zaista jorgovan je prelijep i baš paše sa shabby stilom:)

      Izbriši
  12. i meni je jorgovan pravi vremeplov, budi mi divne uspomene na djetinjstvo na selu, vrtove moje susjede i bake i prekrasne trenutke koje smo kao djeca proveli pod njegovim krošnjama. jako ga volim!

    OdgovoriIzbriši
  13. Potpisala bih ceo ovaj tvoj tekst!Jorgovan je za mene nostalgija!
    Uostalom kao i ova tvoja blue hortensia:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sani,Jelena hvala vam,baš da je jorgovan vremeplov mene baš vrati u dane djetinjstva..drago mi je da moj blog pomalo nostalgično djeluje:)

      Izbriši
  14. Evo baš mi je ljubičasti jorgovan u vazi na stolu i točno znam o kojem prefinom mirisu pričaš. Jako lijepi cvjetovi :)

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  15. Jaoooo, kako su ti dobre fotke ! Priča prosto klizi uz njih :)
    Imam još jedan detalj za ovaj divan cvet.
    Ja do iznemoglosti buljim u buket dok ne nađem cvetić sa 5 latica, jer od kad znam za jorgovan znam i za priču da taj petokraki mali treba uzeti, dunuti u njega uz zamišljanje želje i ubaciti pod majicu u njedra.
    Jorgovan je čarolija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Senka hvala ti puno..ali ovo mi je perfektna priča vezana uz jorgovan čaroliju,ma znaš da ću sada ići tražiti petokraki cvijet..pusa ti leti!

      Izbriši
  16. Obožavam miris jorgovana, divan je baš kao i tvoj post!

    OdgovoriIzbriši
  17. Dosla sam da malo da napunim baterije, ove lepe slicice su mi odmah ulepsale jutro, sada mogu da se posvetim dalje drugim obavezama a tebi isto zelim jedan zanimljiv, ispunjen i kreativan dan!:))pusee...

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala ti mila to me tako raduje čuti,ugodan dan i tebi želim:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Jorgovani.. prelijepim osjecajnim slovcima opisala si to divno mirisno cvijece.. i zaista kod mene isto budi nostalgiju.. nostalgiju doma moje bake.. na svakom koraku njenog dvorista u ovo doba osjecao se miris tamnoljubicastog i bijelog jorgovana.. gledajuci tvoje krasne foto, dal mi vjerujes da sam u jednom trenutku sklopljenih ociju imala osjecaj da je taj divan miris stigao i do mene.. san ili java.. ili su to samo moje misli odlutale tamo daleko i vratile me na trenutak u dane mladosti.. hvala ti Nely za djelic ove ocaravajuce ljepote .. njezni pozdrav ..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Anna na ovim divnim riječima,baš su me silno dojmile,jorgovani mi bude zaista nostalgiju,i lijepa sjećanja ..divno mi je kako si opisala da je miris stigao i do tebe,vjerujem ti potpuno..veliki pozdrav ti leti i pusa!

      Izbriši
  20. ..sad znam zašto pratim ovaj blog:)

    OdgovoriIzbriši
  21. Meni se isto sviđa jorgovan.Imamo ga i mi u vrtu i zaista mu nema ravnog kad je u cvatu.Prekrasne fotke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Majda,Tatjana,drago mi je da su vam se svidjele fotke;)

      Izbriši
  22. Fotografije su prekrasne kao i uvijek, posebno me očarala ova sa shabby stolicom i bijelim jorgovanom...Obožavam jorgovan i njegov božanski miris i upravo ga sada gledam u vazi...pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jagoda,i meni se baš ta slika najviše svidjela,nekako dočarava svu nostalgiju jorgovana:)

      Izbriši
  23. Was für traumhafte Fliederblütenbilder.))wunderschööön

    Lieben Dank für Deinen Besuch

    Liebste Grüsse
    Tanja

    OdgovoriIzbriši
  24. Wonderful flowers my friend.....it's looking so good!!

    Wish you a happy day! Many hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Viele Dank liebe Tanja fur deinen kommentar:)

      Thank you my dear Ingrid..hugs!

      Izbriši
  25. Mi imamo tri jorgovana oko kuće, sva tri ljubičasta, no dva su rijetka i jedan gusti. Također, posadila sam i jednu mladicu jorgovana u cvjetnjak, jer kanim napraviti od tog jorgovana bonsai. I na jesen ću si definitivno nabaviti još pokoju mladicu bijelog jorgovana pa i to zasaditi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh Rea mogu samo zamisliti kada ti se to sve procvjeta kako je divno,a jorgovan bonsai super ideja!

      Izbriši
  26. Ja obozavam jorgovan! Njegov miris mi je svakako medju omiljenim!!! :) Mi smo u jednu rupu posadili i beli i ljubicasti - jedva cekam da pocnu cvetati...
    Fotografije su me odusevile! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je miris njegov neodoljiv,bit će divno kada procvjetaju,vjerujem da jedva čekaš:)

      Izbriši
  27. slucajno svratila, privukao me naziv Blue Hortensia;;;;
    lijep post sa lijepim slikama...

    Gaga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Gaga,drago mi je što si svratila:)

      Izbriši
  28. Fotke su prelepe. Jorgovan, zumbul i mimozu volim samo na slikama . Od mirisa me zaboli glava. :(

    OdgovoriIzbriši
  29. Uvijek volim vidjeti jorgovan u svim njegovim nježnim i lijepim bojama, a volim i njegov miris iako mi je često intenzivan. Krasno si nam predstavila ovaj divan cvijet , slike su doista prekrasne, baš nekako nježne i sa pričom. Bravo Nely !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zoka takvo isto mišljenje o tom cvijeću ima i moja mama:)isto ju zaboli glava od mirisa..

      Hvala ti puno Branka,veliki pozdrav:)

      Izbriši
  30. Obozavam jorgovane,nasa baka ih je imala u dvoristu pa ih je prebacila ispred kuce. Kad su jos u pupoljcima naberem ih sto je vise moguce jer susjedi i prolaznici nemogu oboliti da ga uberu. Jednostavno ih obozavam, obozavam njihov miris kao i svaki tvoj post.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...