petak, 9. rujna 2011.

zaokružena cjelina...

Inspirirana zadovoljstvom zidnog makeovera,odlučila sam nastaviti u istom ritmu,i srediti zid dalje od zida iz prethodnog posta...i taj dio zida bio mi je neugledan sa jedinom zanimljivosti a to je oličen zid i to je bilo sve.
Na pamet su mi došla vrata od ostave koja smo zatekli u postojećoj kući kada smo uselili,tada smo vrata maknuli,i jednostavno nisu bila dugo vremena kao neka varijanta za uklopiti.Par poteza brusnim papirom,i kistom akrilne bijele boje učinila su ih svježim,rupice od crvotočine,i blaga oštećenja namjerno nisam htjela uklanjati. Na vrata smo postavili drvenu vješalicu,sa par detalja,pločica sa natpisom za bravu i evo vrata su u deko funkciji uklopljena savršeno..Našlo se ispred vrata mjesto i za staru stolicu,klompe i ćup koji je razbijen i ljepljen po ne znam koji puta,nadam se da će na ovome mjestu imati više sreće....
Sve zajedno, prethodno sređeni zid sa malim okvirima,i ova vrata zaokružili su cjelinu,prostor je sada uređen vrlo jednostavno sa nostalgičnim štihom i detaljima koji će po svoj prilici biti nekada malo izmjenjeni,ali namjena vrata je napokon došla na svoje...

Broj komentara: 38:

  1. Deine Bilder sind wunderschön!!!
    Dein Blog ist TOLL!!!
    LG♥-Doris

    OdgovoriIzbriši
  2. Viel danke Doris..hvala ..:)

    OdgovoriIzbriši
  3. volim da te posetim jer se lepo osecam na tvom blogu:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely decorations and pictures, Nely! have a nice weekend, Ira

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđa ta tvoja zaokružena cjelina i nostalgičnost...baš bi mi godilo malo sjesti na ovu stolicu i uživati u pogledu!
    Nadam se da nećeš stati na ovome, jer ti je odlično krenulo!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala puno tajanstvena drago mi je to čuti..Blueberry tnx,and have nice weekend..Sanja hvala ti,drago mi je da ti se sviđa,iskreno kod mene ti je uvijek neko dešavanje po pitanju poslića i nastavljam tako...velika pusa!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako retro, kao iz neke kolibe, sve skupa krasno uklopljeno, čestitama na idejama i realizaciji;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako retro, kao iz neke starinske kolibice, čestitam na idejama i realizaciji:)

    OdgovoriIzbriši
  9. sweet home- potpuno! Ugodan vikend :))

    OdgovoriIzbriši
  10. ....draga moja ili mi uljepschasch wikend ili pocetak sedmice sa svojim radovima i carolijama...sve sto si danas napravila je tako njezno a ujedno i puno karaktera,volim tvoje radove i divim ti se....veliki zagrljaj,tvoja dunja....

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivna su mi tvoja preuređenja prostora. .jednostavno a efektno. .odlično. .

    OdgovoriIzbriši
  12. Koji savršeni detalji!! Ovo je zbilja prelijepo!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam najljepše drago mi je da vam se svidjelo..ugodan vikend:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nastavak makeovera zida je prekrasan kao i prvi dio... jedva čekam daljnje preuređenje neuglednog zida pored ovog... možda se tako došuljaš i do mog stana???!!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Haaha Angie hvala ti,znaš kako sam krenula mogla bih se naći i do tebe sigurno...veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasno. Podsjetila si me na drvene kaljače moje bake, koje su mi, nažalost, u ratu izgorile s kućom... žao mi je samo tih nepovratno izgubljenih stvari, koje više ne možeš nabaviti.

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlični detalji, jako mi se sviđa! Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  18. Joj, meni je sve u tvojim postovima prelepo! Oci ne mogu odvojiti... Divim ti se i na idejama, ali i na trudu koji ulazes da ozivis te ideje! :)

    I hvala ti na super linkoviuma do kojih sam dosla listajuci blogove koje ti pratis...

    OdgovoriIzbriši
  19. Kalipso hvala ti,žao mi je da ti je tako divnih uspomena uništeno,....drago mi je Olija....Miki drago mi je da si kod mene svratila i da ti se sviđa moj kutak,šetaj linkovima i uživaj...veliki pozdrav svima:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Bas po mom ukusu, jednostavno prelijepo:-)

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala ti Biljo..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  22. Prekrasno, elegantno, profinjeno...jesam li ti već napisala da obožavam tvoj blog i tvoj prelijepi dom koji nam tako lijepo otkrivaš?:)

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  23. fantasticni detalji,sve ti je krasno :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Ne mogu ti reci koliko me tvoj blog vraca u djetintvo.
    Mali detalji vrate me u vrijeme kada sam bila jako mala ,primjer su klompe koje nikada nisam vidjela da ih je neko nosio na nogama ,ali su bile u kuci i eto sada moracu mamu pitat odakle nama te klompe??:)

    Puno detalja iz ranog djetinjstva...sve mi se jako svida,samo nastavi dalje !!!!!

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala vam najljepše draga Zondra na lijepim riječima drago mi je da dijelim sa vama detalje iz svog kutka,...selmice također hvala veliko...Mirjana znam da sentiment proradi pogotov kada se ugleda neki detalj koji vraća u djetinjstvo kada nam je bilo najljepše..hvala puno na podršci i veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  26. Nelyc draga, koji uzitak ponovo zaviriti u tvoj 'happy sweet home'.. kao uvojek sve njezno, osjecajno i sa puno stila.. BRAVO !!!
    Srdacan pozdrav i ljubac od nas tri...

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala vam najljepše jako me dirnulo da ste mi svratili,tri poljupca za vas tri vam lete odmah..pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  28. Baš si lijepo i ovaj dio uredila, tako je toplo i ugodno. meni su zapele za oko i drvene klompe, odličan detalj !

    OdgovoriIzbriši
  29. Bilder zum träumen!! Liebe Grüße, Carmen

    OdgovoriIzbriši
  30. Hvala puno Branka,i ja volim jako ove klompice,podosta su stare...Danke Liebe Carmen...kiss!

    OdgovoriIzbriši
  31. Hallo, hab dich gerade bei Carmen entdeckt.
    Dein Blog gefällt mir gut. Schaue jetzt öfter bei dir rein.
    Sei ganz lieb gegrüßt
    Angi

    OdgovoriIzbriši
  32. Divan nastavka moram priznati s dodatkom srećice.

    OdgovoriIzbriši
  33. Je Dilajla,srećica je našla svoje mjesto uz sve detalje..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  34. Divno ste dekorisali, pravi si enterijerista :) Super ideja zaista, jer je coveku najbitniji prostor koji ga okruzuje, nekako lepse se oseca, a jos ako je zadovoljan delom svojih ruku, nema lepseg ispunjenja :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Krásné fotečky-nádhera!Michaela

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...