ponedjeljak, 19. rujna 2011.

Jedna jednostavna dekoracija i jedan jednostavni kolač....

Ideju za ovaj post dobila sam dobivši na poklon mini ciklamicu..jedna jednostavna i vrlo efektna dekoracija interijera može se dobiti upravo sa vrlo malo,mini ciklamu stavila sam u keramičku šalicu,dodala sam ukrasnu  vrpcu u boji ciklame svezanu u mašnicu,i tome svemu dodala jesenske tikvice u bijeloj boji...
Ciklame su inače osjetljivije biljčice,ne vole izravnu svjetlost i zaljevanje im striktno mora biti samo u podložak  u kojem su,prihrana u toku cvatnje može biti na svakih 14 dana....
Izbor palete boja ciklama je velik,za koju god se odlučili bit će vam divan ukras jesenskog stola,a pored dekoracije cvijećem lijepo je kada se na stolu nađe i ukusan kolač,evo ideje za jedan takav,jednostavan,starinski,sa trunkom jesenskog prizvuka u sebi ...Mak-jabuka kolač:
sastojci:
-mjera je šalica od 1 dl

-1 žlica omekšalog maslaca na sobnoj temperaturi
-1,5 dl smeđeg šećera
-1 vanili šećer
-2 kom jaja
-180 g kiselog vrhnja
-2 dl mljevenog maka
-2 dl brašna
-1 prašak za pecivo
-1 žličica cimeta
-1 krupnija kiselkastija jabuka
Pjenasto izmutiti maslac,dodati mu obje vrste šećera,dodati jaja,kiselo vrhnje,mljeveni mak,izmješano brašno i prašak za pec.,cimet i na kraju isjeckanu jabuku lagano umiješati u masu, sve izliti u manji kalup za pečenje prethodno podmazan i posut brašnom,i peći oko 30 min.na 180 C,pečeni kolač posipati šećerom u prahu i uživati...dobar tek!

Broj komentara: 40:

  1. Lovely decoration! And the cake looks so delicious:) hugs, Ira

    OdgovoriIzbriši
  2. odlicna ideja za kolac, bas mi se jede nesto na taj fazon!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tnx dear Ira..hugs....fashinomagn.kolač je brzinski ali prefin..pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim ciklame,i sto je najljepse imah ih stvarno raznih divnih boja,odlican kolac,krasan post.Zelim ti ljep dan :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti selma na komentaru..također ugodan ti dan želim:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Cvijet koji je sam po sebi dekorativan si uspjela još ljepše istaknuti svojom jednostavnom dekoracijom. Sviđa mi se! Kao i kolač - obožavam mak.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ciklamica je predivna, a kolač idem sad napraviti. Baš mi se jede tako nešto, a za živo čudo imam sve sastojke kod kuće. :) Javim dojmove. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam puno...Josipa ja se nadam da će ti se sivdjeti taj kolač je nama klasika u kući,onako kolač za svaki dan:)

    OdgovoriIzbriši
  9. I ja bih ga napravila samo bez maka:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kolač je gotov, već sam ga degustirala. Savršen je! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Dekoracija je prekrasna a tek kolač,mmm... mislim da si me jako zaintrigirala i da ću ga napraviti, javim kako je bilo:)

    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  12. Džoli opcija bez maka mogla bi biti sa mljevenim rogačem ili orasima,mislim da bi bilo odlično.....Josipa pa ti si mi strašna,koja brzina sve pohvale,drago mi je da ti se svidjeo,hvala ti najljepše,pusa...Zondra tnx draga,mislim da bi ti se i kolačić svidjeo,vrlo je izdašan i ukusan...veliki pozdravi:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrana dekoracija,zamaman kolač...a gdje sam ja u toj priči??? :))

    OdgovoriIzbriši
  14. Mljac, skidam recept i krasna šalica s ciklamom:)

    OdgovoriIzbriši
  15. ...opet lijepo i mastovito....a taj kolac...mmmm,sad bi mogla jedan komadic :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Tatjana ti sjediš za stolom ,kraj tebe ciklama i grickaš kolač,jel ok? hahaha......hvala vam Svjetlana i dunja,bilo bi fino dunja kad bi ga mogla gricnuti ovako odmah...pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  17. prelijepo, a ovaj kolačić je savršen uvod u jesen!

    OdgovoriIzbriši
  18. Volim svoje slike su tako lijepe i hvala vam za veliku recept
    ♥ Kiss-Doris

    OdgovoriIzbriši
  19. Imaš super fotke, divnu ciklamu i odlične recepte!
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala vam puno Tamara,Doris ,Olija..kiss:)

    OdgovoriIzbriši
  21. kako da usitnim mak? mlinac za kavu nemam, osim onog prastarog, bosanskog, rucnog koji mi samelje mak u neku pastu i treba mi pola sata za pola kafene zlicice...ideje?

    OdgovoriIzbriši
  22. prelepa dekoracija,bravooo:)

    OdgovoriIzbriši
  23. lusitania iskreno nemam neku pametnu ideju kako da usitniš mak sem mlinca za kavu,kupujem mljeveni mak a sve druge varijante za mljevenje su mi ne provjerene,....hvala Tina,pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Zaista lijepa dekoracija a ciklame obožavam i uvijek su mi na kuhinjskom prozoru u jesenjem djelu godine jer mogu biti dugo vani.

    OdgovoriIzbriši
  25. I ja bih se ugurala u Tatjaninu priču, hahaha....
    Nisam baš ljubitelj maka, ja bih radije opciju sa orasima:))
    A dekoracija, jako jednostavna i efektna, fotografije fenomenalne!

    OdgovoriIzbriši
  26. Kako je lijepo što nas vesele male stvari... predivno! Ovakve kolače i ja najradije pečem.

    OdgovoriIzbriši
  27. Dilajala u pravu si ciklame su stvarno dugo u jesen ukras....Eda samo izvoli ima mjesta ,onda ćemo za tebe opciju sa orasima ok....kalipso baš u malim stavrima jest čar,drago mi je kada to ljudi spoznaju ...veliki pozdrav za sve:)

    OdgovoriIzbriši
  28. Kako samo ljupko izgleda u ovoj soljici i sa masnicom, ne sumnjam da ce uz takvu paznju i ljubav divno napredovati...a kolac sa jabukama je bas pravi jesenski, mmmmm...!;)))

    OdgovoriIzbriši
  29. Uvijek se veselim tvojim fotkama i obavezno ih svaki put pogledam čak i kad nemam vremena da ostavljam komentar...

    OdgovoriIzbriši
  30. Hvala vam puno na lijepim riječima mignonne,nena..veliki vam pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  31. super mi je cvijeće u šalici, vrču, košari, jušniku... a tvoja ciklama s mašnicom obara... tres jolie :))

    OdgovoriIzbriši
  32. Wonderful pictures! In the cake I would like to bite!
    ♥greetings
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
  33. Predivne fotografije, božanstvena dekoracija i divan kolač :)))! Obožavam tvoj stil baštenske vile, tako te ja nekako doživljavam :).

    OdgovoriIzbriši
  34. Obožavam ciklame! Divne su! Nisam znala da su se već pojavile u prodaji...
    I kolač mi se mnogo dopada! :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Hvala vam puno Ivanice,...danke soul und sense,Lenka tvoje divne riječi uvijek me raznježe,..Miki kod nas ih već ima,a ove mini su me potpuno oduševile nisu veće od 7cm,ali su male dive...veliki vam pozdrav svima :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Prekrasna ciklama, divne fotkice i kolac sa makooom, ajoj, gde me nadje. Predivno mi zvuci, moracu probati i ovaj nacin... stvarno, bas ce mi biti tesko:)))) Veliki pozdraaaav:)

    OdgovoriIzbriši
  37. Kolac mi se bas dopada, jer je lak za napraviti, a kako sam ja pocetnik u kuhinji, odgovara mi. Mak obozavam, mogla bih da ga jedem samog na kasiku :) A da, dobra je ovo opcija i iz razloga sto ce proci puno vremena dok mi uspe strudla s makom, a ovo je jednostavna varijanta, kad mi se prijede mak. Prepisujem recept!

    http://saporedelmareturchese.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  38. Kako me raduje svaki objavljeni post, fotografije su prelijepe, i kako volimo iste stvari imam lijepih ukrasnih tikvica koje bi Ti se možda svidjele. Eto mogu ih dopremiti, a našlo bi se i pelcera.... Lijep pozdrav Gordana

    OdgovoriIzbriši
  39. Nale draga hvala ti puno,Katarina moje sve preporuke ovo je baš ono kolač laganica za napraviti a super ukusan za klopu,hvala ti za link,posjetit ću te...Gordana hvala vam puno na lijepim riječima,naravno da sam uvijek za koji pelcerić i neku lijepu tikvicu...najljepši vam pozdrav svima:)

    OdgovoriIzbriši
  40. Baš sam za rođendan dobila jednu ovakvu ciklamu, nježnu i lijepu. Dekoracija koju predlažeš mi je jako lijepa pa ću i ja moju ciklamu tako "urediti" :)
    Kolačić je odličan, jako fini sastojci , zapravo je jednostavan a vjerujem jako ukusan.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...