utorak, 6. rujna 2011.

Zidni makeover..

Već dulje vremena kopka me ideja kako urediti komad neuglednog zida pri ulaznim vratima..dosjetila sam se i krenula sa poslom...prvo sam na temeljnu boju zida nanijela uz pomoć starog valjka kojega sam našla na tavanu šare.To je valjak koji se nekoć često upotrebljavao za ukrašavanje zidova u seoskim kućama,meni je osobito simpatičan taj uzorak kojim se dobija rustikalan štih.
Zatim nadalje osmislila sam da drveni okviri u raznim veličinama budu raspoređeni na zidu,tako sam okvire kombinirala,neki je imao stakalce,nekome sam umetnula ogledalo,mali goblen,neki su ostali otvoreni na koje sam dodala suhi cvijet ili karticu sa uzorkom ružica...uz sve to dobro mi se uklopio i stari broj sa neke stare kuće,i drveni detalj srca preostalog od izrade namještaja...
Zid je dobio novo ruho uklopljeno sa ostatkom prostora,jako sam zadovoljna konačnim izgledom...

Broj komentara: 36:

  1. Jako mi se sviđa ovaj valjak s otiskom,jako lijepo izgleda,Kao uvijek puna ideja,

    OdgovoriIzbriši
  2. WOOW, kako dobro, a posebno onaj valjak, pa posebno raznolikost okvira, woow, rustik coool.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam puno,i meni je baš simpa ovaj valjak,baš je dao štih...veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasan mi je tvoj kutak i kako si ga uredila, divno Nely! Udahnula si mu nov život i učinila ga posebnim i samo tvojim kreativnim kutkom!

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  5. ....ko je to meni bio vrijednica!!?krasno kao i obicno....nista me vise ne iznenadjuje od tebe.... :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlični izgleda! Zid mi se sviđa, a okviri su sve podigli na jednu novu razinu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako si maštovita, svaka čast, prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam drage dame najljepše..veliki vam pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna ideja,divno si ukrasila sebi jos jedan kutak,hvala sto nesebicno dijelis svoje ideje sa nama :) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  10. zid fantastićan... obožavam te pastelen nijanse i način na koji ih ukomponirate u svoj dom... možda bedasto al stvarno se osjeti onaj domaći ugođaj čak i prek slika...a valjak... ajme... mislim da je fantazija prava riječ :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš je lijep sad taj zid, pretvorila si ga u zbilja simpatičan kutak. Ako nekad poželiš na radni godišnji, pozvana si - ja ću ti kuhati, a ti mi pomozi preurediti neuredne, bezlične zidove :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Nely, koliko sam toga propustila na blogu! Predivno! Sezona je gotova i se vraćam u neko normalno radno vrijeme pa ću imati i više vremena za blogove...
    Skupljam ti krpice i trakice, imam i zanimljivu dugmad, poslati ću ti jedan mali paketić kad ga napunim... za tvoje krojačke poduhvate. Sve ti je prelijepo...

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam Selmice,Unique Hrebina..stvarno mi je drago da uspijevam preko slika dočarati taj domaći ugođaj,baš tako i je...Dajana ideja ti je fantastična samo mislim da bih kod tebe više uživala u tvojim divnim delicijama nego radila,ali dobro....Kalipso,hvala ti unaprijed što misliš na mene tim divnim sitnicama znaš da me uvijek raduje znak pažnje, propustila nisi puno jer evo uvijek stigneš na vrijeme sve pogledati,vjerujem da si pod obavezamama...najljepši vam pozdrav svima:)

    OdgovoriIzbriši
  14. I ja samo jako zadovoljna viđenim :)))
    Sve je divota jedna, od zida do svih ovih detalja na njemu...naizgled toliko jednostavno, al opet, treba imati ideju i smisliti ove kombinacije...moj naklon!!!
    A valjak...ukrast ću ti ga :))))

    OdgovoriIzbriši
  15. Tvoja kreativnost me uvek ostavi bez daha. Koliko si nadahnuta i imaš jako dobrog ukusa, draga moja!!! Ove valjkove sam susretala u Vojvodini i oduševila se njima. Pamtim (sa fotki) da su i moji baba i deda celu sobu (davnih 60-ih) uredili sa ovim valjkom, neke ruže su bile u pitanju - ma fantazija!
    Jako lepo uređen zid, milina ga gledati:)
    Kiss-kiss

    OdgovoriIzbriši
  16. Ostala sam bez riječi. .predivan makeover. .

    OdgovoriIzbriši
  17. Savršeno. Točka. Iz daljine obožavam uzorak na zidu, kućni broj i onaj okvir lijevo iznad broja!

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vam puno svima Sanja Nale,cleo ivana,drago mi je da vam se sviđa ovaj moj mali moleraj i okviri koji su po njemu stavljeni.Nale u pravu si to je bilo tipično za sela i ovdje,seoske kuće bile su obavezno ukrašavane ovim valjkom..

    OdgovoriIzbriši
  19. Predivno zaista, od ideje do realizacije sve je savršeno! Posebno me očarao ova starinska pločica s kućnim brojem, bravo Nely!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala puno Tea,i meni je taj kućni broj poseban:)

    OdgovoriIzbriši
  21. "Mali moleraj" kažeš, haha, a sve je tako pomno osmišljeno i do savršenstva realizirano... prepuno wow detalja koji plijene i motivom i izradom... i mene je broj osvojio na prvu, ma sve zajedno zbilja jedna prekrasna cjelina:))
    p.s. nisam stigla pohvaliti fotke iz prethodnog posta, joj kako me podsjeća na mamine voćke i njezine mirisne košare...

    OdgovoriIzbriši
  22. Izgleda fantasticno, moleraj mi je prelijep, sve si uklopila u jednu romanticnu, nostalgicnu pricu:-)

    OdgovoriIzbriši
  23. Pa zaista je prica lepa koliko i zid koji si fanatsticno uredila.Mada to se od tebe i moze ocekivati..sa takvim kreativnim talentom:)

    OdgovoriIzbriši
  24. Jako dobro izgleda :)))

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala vam najljepše svima drago mi je da vam se svidjeo ovaj moj kutak,trunka nostalgije,puno ljubavi i to je recept za uspješno obavljen posao:)

    OdgovoriIzbriši
  26. Pridružujem se pohvalama, uistinu si napravila remek-djelo.... očarana sam.... Pretvorila si neugledni zid u zvijezdu večeri!

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala ti draga Angie punooo:)

    OdgovoriIzbriši
  28. Pre dobro-sve od odabira boja, dezena i okvira koji su dobili počasno mjesto na novom zidu. Valjak je vrhunska stvar bez obzira na to koliko je možda star....:):):)

    OdgovoriIzbriši
  29. Odličan makeover, volim tako organizirane okvire na zidovima. A valjke posebno volim, jer ih moj djed još uvijek koristi po selima kada kreči zidove :)

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  30. Hvala vam Suzana,Olija,baš mi je drago čuti da se valjak i danas tako uporebljava..veliki pozdrav cure:)

    OdgovoriIzbriši
  31. Jako lijepo i kreativno si uredila ovaj kutak. Imaš odlične ideje i divno ih sprovedeš u djelo. Bravo !

    OdgovoriIzbriši
  32. ti si jedna jako kreativna osoba i divim se kako uspiješ sve lijepo urediti
    ovakvih valjaka ima moj tata na tone, budući da mu je to struka nekad ih je puno koristio, sad stoje negdje u podrumu i skupljaju prašinu

    OdgovoriIzbriši
  33. Hvala vam najljepše svima,drago mi je da vam se sviđa ovaj moj uradak...valjci su nepravedno zapostavljeni po mom mišljenju a tako su dekorativne spravice...puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
  34. ...e draga moja evo mene opet kod tebe u gostima,uzivancija mi je ovako malo proviriti na tvoj blog,sa nestrpljenjem cekam nove fotkice zato sto znam da ce to biti opet nekako lijepo smisljeno sa puno ljubavi,njeznosti i sa nekim tvojim carobnim duhom uradjeno...cekam slike i od ajvara ;) pozdrav i veliki zagrljaj iz Holandije

    OdgovoriIzbriši
  35. Konacno i ja tu,sve mi je preljepo..uzivam u slikicama!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  36. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...