nedjelja, 25. rujna 2011.

zahrđali dekor..

Divne jesenske dane najljepše mi je iskoristiti za uređivanje vrta... kako pod tim mislim na sve one poslove presađivanja,planiranja novih gredica sa lukovicama,tako mislim i na dekoriranje vrta koje mi je ipak najdraže jer u ovom vremenu zapravo vrt je prelijep sam po sebi,ali ipak sa dodanih par detalja postaje još zanimljiviji i dobija novi štih...

Inače jako volim hrđu na predmetima,to mi daje posebnu nostalgičnost ,pogotovo kada se takvi predmeti  uklope u vrt,daju mu poseban šarm i tako sam se odlučila sa tim zahrđalim dekorom urediti jedan kutak vrta...u tome mi je pomogla jedna stara bačva,stara pegla koju je oplemenila jedna skromna maćuhica,konzerva davno potrošenog kompota u kojoj obitava sretna čuvarkuća,jedan podložak od davno isluženog kuglof kalupa,i naravno uz dodane sitnice kao što su prazne puževe kućice,koji plod nekog drveta iz prirode i djeteline u dvije boje to je jedna prava hrđavo -nostalgična dekor priča....
Pored ove dekoracije divno su se uklopile i hotrenzije čije cvjetove lagana noćna hladnoća također pretvara u blago hrđaste nijanse,
Ipak u ovom cijelom hrđa dekoru,našao se i jedan puž,kojega nisam mogla zaobići kako je smjelo pozirao na staklenoj kugli,a hrđav je i on sam potpuno jer je u slast pojeo mlade biljčice koje su mu se našle na putu....

Broj komentara: 38:

  1. ....ajme Nely....krasno,krasno,krasno....jedva sam cekala nove fotkice....

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga..danas je bio divan dan za fotkanje i evo ih sličice ...veliki ti pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne fotke! A hrđavi detalji jako su se lijepo uklopili u tvoj vrt.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne fotke, i konačno jesen i njene tople boje, a ne sparušenost ljeta, ugodan tjedan želim. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  5. Stara bačva, stara pegla, malo zelenila i cvijeća i evo prekrasnog nostaligčnog kutka za odmor! Idem i ja tu odmarati, jer baš mi se sviđa!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. ima jedna pjesma koju jako volim, ruzinavi brod... ovaj tvoj vrt nije stari ruzinavi brod, ali tako si prelijepo uklopila stare, hrđave detalje s daškom prošlosti i raskošno cvijeće da idem opet s užitkom proučavati fotografije...
    i ove neobične djeteline su mi zapale za oko..

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne slikice tvog prelijepog vrta iako sam i ja provela ovo popodne u svom i kvazi vrijedno okopavala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam najljepše svima,drago mi je da vam se sviđa ova moja zahrđala dekor instalacija..ovo mi je onako jesenski,sa daškom nostalgije....najljepši vam pozdravi lete i ugodan tjedan želim:)

    OdgovoriIzbriši
  9. prelijepe fotke, melem za oči

    OdgovoriIzbriši
  10. Divne slike, majstorski složeni prizori i njegovano bilje. Uživaj u toplini jeseni.

    OdgovoriIzbriši
  11. S veseljem pratim razvoj tvog vrta: od stidljivog proljetnog poleta do zrele raskoši jeseni. Svako je doba čarobno, a ovako upotpunjeno i stilizirano još i više :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala vam najljepše svima na divnim komentarima..puno mi znače..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Dear Nely, I love your vintage decorations! have a nice week and many hugs, Ira

    OdgovoriIzbriši
  14. Divan ti je vrt i njegov zardjali deo daje mu posebnu boju i privlacnost:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala Dzoli.. i meni je ta hrđa nekako sa šarmom za vrt...veliki ti pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj, sto je divnooo...Saksije imaju nekog smeka sa rdjom, slazem se, a ljubicice obozavam!

    OdgovoriIzbriši
  17. Radujem se svakom tvom postu!Puz je zvezda ovog:))I sa nestrpljenjem cekam sledeci jesenji!

    OdgovoriIzbriši
  18. Your photos are beautiful again! Have a nice week start!
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
  19. Divne delice svog vrta ti nama predstavljas. Svaki put kada dodjem do tebe imam sta videti! Draga moja, ti zivis sa prirodom i oko tebe je divna i bogata flora, kojoj se maksimalno posvecujes.
    Fotografije koje nacinis uvek mi prijaju, kao i sada:) Ideje kako upotrebiti stare predmete poput one "pegle na zar" zaista su jedinstvene. Veliki pozdrav i kiss:) Pomiluj kuce:)

    OdgovoriIzbriši
  20. uživam gledajući detalje tvoga vrta i okućnice. zamišljam da su sve te divote u nekakvom stražnjem dijelu dvorišta ili bar udaljeni od ulice. naime, ja imam problem da mi lijepe stvari odšetaju iz dvorišta tijekom noći :(

    OdgovoriIzbriši
  21. Pravo je uživanje pratiti metamorfozu tvog predivnog vrta kroz godišnja doba i moram reći da svaki deo godine u tvojoj bašti pokaže svoje najlepše lice :)), zhrđali detalji su pravi jesenji dekor.

    OdgovoriIzbriši
  22. Super se uklapaju rdjavi detalji...a cuvarkuca mi je ulepsala dan!

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala vam najljepše na divnim komentarima,drago mi je da vam se ovako predstavljeni detalji vrta dopadaju,ovo je tek početak jesenskog dekora...na sreću vrt mi je zatvoren od ulice tako da nemam problema sa šetanjem stvarčica iako znam da se to nažalost često dešava...drago mi je ako vam je bilo koji detalj uljepšao dan...najljepši pozdravza sve...:)

    OdgovoriIzbriši
  24. Krasan post,preljepe slike :) Veoma mi se svidja kako si uklpila hrdjave predemete sa prirodom ,volim taj vinatge stih.Svidjaju mi se tvoje neobicne djeteline a hortenzija je i ovako prekrasna :) Zelim ti ljep dan

    OdgovoriIzbriši
  25. Prekrasno! Pegla je genijalna i ona etiketica na njoj je pravi ukras.

    OdgovoriIzbriši
  26. Hvala vam puno ...,veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  27. Koju ti divotu od vrta imaš.. Ja bi provodila sve svoje slobodne sate tamo! :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Ja svaki put kad dođem k tebi imama osjećaj da sam zakoračila u bajku! :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Marina upravo tako i radim svo slobodno vrijeme sam tamo...Tadeja hvala puno,vidjevši tvoj blog isto vrijedi i za mene,kada sam ti u posjeti..kretivnost ti je čarobna:)

    OdgovoriIzbriši
  30. Prekrasno Nely.Kad na naplavini nađem rđavi čavao ne vadim ga nikako jer daje poseban čar,baš kao i tvojemu cvijeću!

    OdgovoriIzbriši
  31. Kao i uvijek uživanje je gledati slike iz tvoga vrta. Sviđa mi se ova priča sa hrđom, i kod mene stvara neki poseban osjećaj, a ti si je odlično uklopila u svoj vrt !

    OdgovoriIzbriši
  32. Hvala vam Tatjana,Branka..hrđica je u ovom slučaju dekorativna i drago mi je da vam se svidjeo tak hrđa šmek...veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  33. Hrđa izgleda prekrasno! :D znam kako to zvuči, ali meni je na tvom blogu uvijek sve prekrasno!

    Pegla mi je najposebnija, obožavam ovako lijepe fotke i ukrase i sve.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  34. Lijepo kao i uvijek, imaš predivan vrt! Uživaj! Pozdrav draga Nelly! Annie

    OdgovoriIzbriši
  35. Najljepše vam zahvaljujem na divnim rječima..uživajte i veliki vam pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  36. Jako mi se sviđa tvoj zahrđali dekor i svaki detalj iz te tvoje prelijepe bašte u kojoj sam još prije dvije večeri uživala ali iz nekog razloga moj komentar nije mogao proći. Možda ću sada imati više sreće.

    OdgovoriIzbriši
  37. Hvala vam najljepše draga Meda,drago mi je da uživate,i evo na sreću komentar je prošao i ostao na čemu vam veliko hvala ..lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...