nedjelja, 18. rujna 2016.

I..jesen ..


I  jesen..i ponovno ja i moj novi post..zaista čini se da mi vrijeme neumoljivo procuri kroz prste,trudim se zadržati mir kada vidim datum posljednjeg posta,neki svibanj..a sada već  jesen.
Svrha svega je ipak da smo zajedno,po tko zna koji puta obećam samoj sebi da ću češće biti ovdje u svom kutku,ali život..da onaj koji mi pripremi stotinu iznenađenja,odvuče me na stotinu strana i učini da sam dezorjentirana prečesto u vremenu i prostoru...ali uvijek postoji ono ali,onaj moj topli kutak doma u kome sam najsretnija,moj vrt i svi oni mali detalji koji moj život čine ljepšim,potrudit ću se iznova sve svoje podijeliti sa svima vama, kao i danas želeći vas posjesti u svoj vrt i počastiti finim,mirišljavim pecivom koje divno miriše baš na jesen..cimet rolnicama sa karamel preljevom..





Cimet rolnice sa karamel preljevom

Tijesto:
550 g brašna
10 g kvasca
2 dl mlakog mlijeka
60 g maslaca
žlica šećera
1/2 žličice soli
3 kom jaja

Za tijesto u posudu prosijati brašno dodati sol i 3 jaja,u mlakom mlijeku otopiti kvasac sa žlicom šećera,dodati maslac.Tijesto zamijesiti na klasičan način,ostaviti da se volumen udvostruči.Nakon što se tijesto podiglo,premjesiti ga na brašnom posutoj plohi,razvaljati na debljinu 1 cm,te premazati sa izmućenih 100 g maslaca,120g smeđeg šećera,1 žlicom brašna i 3 žličice cimeta.
Tijesto zarolati i narezati na 2 cm debljine komade,redati ih u pleh za pečenje na pek papir.
Dobijene rolnice ostaviti odstajati prije pečenja oko 15-ak min.peći ih na 180C oko 25 min.
Dok se rolnice peku pripremiti karamel preljev,za njega je potrebno:
70 g šećera
1/2 dl slatkog vrhnja
4 žlice mlijeka
žličicu cimeta
Najprije šećer otopiti u suhoj posudi sve dok se potpuno ne otopi i blago karamelizira,pri tome pripazite na jačinu vatre da ne pretjerate,karamel je tada gorkast i stvar propada..dodajte slatko vrhnje i mlijeko,cimet i kuhajte lagano kojih desetak min.
Pečene rolnice odmah prelijte vrućim karamel preljevom..nadalje osigurajte si neko ugodno mjesto,i pripremite svoja čula na vrhunski gastronomski užitak,na nešto prefino,mekano što se lijepi za prste..rolnice osvajaju!


Kalorije nemojte brojati,tješite se činjenicom da ide zima i treba si osigurati dobru izolaciju hmmm..tješiti se tako volim koliko i guštati u ovakvim delicijama.
Dragi moji kao dobra domaćica potrudila sam se za ovaj prvi jesenski post dočekati vas sa dobrim receptom kao i u svoj dom pustiti malko jesenskog štiha..počelo je sa tikvicama,suhim hortenzijama i u sljedećem postu slijedi nastavak jesenskih dekoracija u domu.



Uživajte u malim dobrim stvarima,u onome što vas veseli i čini posebnima..jesen pruža toliko toga dragocjenog ,radujemo se i čitamo,do sljedećeg puta velika pusa od
Nely!

Broj komentara: 9:

  1. Hello Nely, it's good to see you posted again! Your cinnamon rolls looks delicious. I love the taste of cinnamon! The little space in your garden looks relaxing and so charming with the chair and the candles. I can just see you sitting out there enjoying your cinnamon roll. And the white pumpkins around your home are cute. I look forward to seeing your home decorated for Autumn.

    Enjoy these Autumn days, Nely.

    love, ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Nely, hvala na poticaju. Let's go to post. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hello Nely,

    I am very happy to read your post and to enjoy your pictures. i hope you will be back soon!

    Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Nely,
    pa da, dugo te nije bilo. Svako toliko sam navraćala na blog da provjerim ima li koja nova sličica ili riječ. Moram priznati da jako volim tvoje postove, ali i razumijem da je život ponekad takav da je potrebna samoća i da ponekad nemamo vremena ili volje čak i za ono što jako volimo. Hvala ti za svaku fotografiju iz tvoje ljubavlju uređene kuće i vrta, kao i za svaku lijepu riječ, za svaki dosadašnji post. Veselilo bi me češće "zaviriti" u tvoj dom, ali biti će mi dovoljno i tek ponekad, kad uhvatiš malo vremena. Važno je da ti budeš dobro, a to ti od srca i želim.
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  5. Liebe nely,
    so wunderbar ist deine letzte spätsommerliche Gartenidylle.
    Jetzt kommt wieder die Zeit, wo wir uns drinnen mehr beschäftigen und mit hHrz und Seele das Haus dekorieren.
    So wie du.
    Hab eine feine Zeit,alles Liebe,
    Manuela

    OdgovoriIzbriši
  6. Bokić Nely, lijepo te vidjeti opet! Vrtni kutak je prekrasan, baš ko stvoren za opuštanje i uživanje u bojama jeseni...i finim okusima :)

    OdgovoriIzbriši
  7. So beautiful autumn pictures from you...as always...
    Have a happy weekend!
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Nely kako sam se obradovala kad sam vidjela ovaj novi post,nedostajala si. Krasan kutak,jesen je ljepa sa svojim carobnim bojama.Hvala za divan receptic. Jedva cekam sljedeci post. Veliki pozdrav <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful, beautiful, beautiful.
    Stopping by my friend Sheri's page at Red Rose Alley.
    <3

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...