nedjelja, 5. lipnja 2016.

U zagrljaju..


Kažu ljudi da u dobrom društvu vrijeme proleti za tren..tako i meni,u zagrljaju sa  meni najljepšim mjesecom koji je prošao tako brzo da nisam ni okom trepnula...
Maj je bio potpuno čaroban,donio je sobom toliko ljepote i mirisa da ponekad ustuknem pred veličanstvenim prizorima koji me dočekaju..


Maj mi je donio i dan u kojemu sam napunila 41.godinu,sa osmjehom i suzom istovremeno,sa željom samo da se ispune sve one male željice koje imam..maj je donio i okuse prvih jagoda iz našeg vrta,mirisa majskih ruža i čarobnih večeri u vrtu,šapat kišnih kapi,razbujanost i raskoš.







Laganim korakom evo i lipnja koji miriše slatkasto na lipe,i budi na cvatnju cvjetove hortenzija..sve je tako ušuškano i mirno u cvjetne oblake,ponekad poželim sanjati pod bujnim cvjetovima ruža,i zagrliti svaku biljku koja mi podari svoju ljepotu.







Jeste za jedan brzinski receptić za fini desert? može..iskoristite dok još ima jagoda i počastite nepce za uživanje...potrebno je za tri čaše:
 - 200 g svježih jagoda
- 3 dl mlijeka
- 3 žlice griza
- vrećica vanil.šećera
-2 žlice smeđeg šećera
za podlogu piškote ili petitt keks
- džem od jagoda
- 2 dl slatkog vrhnja
Za podlogu u čaše staviti natrgani keks ili piškote.Zakuhati mlijeko sa obje vrste šećera i vanil. šećerom,ukuhati griz,kada se zgusne odmah ga vrućeg izliti u čaše na kekse.Na prohlađeni griz rasporediti svježe jagode,preliti ih džemom od jagoda,zatim staviti tučeno slatko vrhnje,na njega žlicu dvije džema i ukrasiti svježim jagodama.
Umjesto džema možete skuhati jagode u 2 dl vode sa žlicom šećera i žlicom gustina umućenim u malo hladne vode.
Desert dobro ohladite i uživajte!



Broj komentara: 12:

  1. Wonderful pictures...spring is my favorite season...I like it so much!

    Wish you a happy new week! Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan ti rođendan, Nely! Istina, svibanj je najljepši mjesec u godini za proslavu rođendana (baš o tom govorim u mom novom postu!), a tvoje su slike to dokazale 😊.
    Lijepo ljeto ti želim u tom tvom prekrasnom vrtu, oazi ljepote.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan rođendan i divna šetnja...kod nas jagode nisu ni počele, kiša je sve pokvarila :(

    OdgovoriIzbriši
  4. May is beautiful around your neck of the woods, Neli. The strawberry jam looks so Yummy. Those pink flowers look like peonies? I want to plant them in my garden next year. It's a little late this year, as they have already bloomed. May is my favorite month, and now we are in the month of June, and it's getting warmer here every day.

    Happy June, Neli! You always have good foods, lovely garden pictures, and pretty home décor on your posts.

    love, ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  5. I hope you had a very nice 41st birthday, my dear. :)

    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan vrt, predivni detalji u tvom domu, tople riječi... samo su neki od razloga zbog kojih redovito posjećujem tvoj blog, Nely. Nedostajali su mi tvoji postovi, pa sam se od srca obradovala kada sam vidjela da si nam se vratila. Sretan ti rođendan, od srca :-))
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  7. Propustila sam post kad si ga objavila da ga sad nisam spazila mnogo bih propustila, mnogo sam uživala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Herrlich romantische Stimmung und traumhafte Bilder.
    Du hast einen wunderschönen Blog,denn ich gerne weiter besuche.
    Genieße die Sommertage und die Glücksmomente im Garten.
    Ganz liebe Grüße,
    Manuela

    OdgovoriIzbriši
  9. Hallo .... du hast wieder wunderschöne Bilder gemacht...
    Dein Blog ist sehr gelungen.... auch wenn ich die Sprache nicht verstehe.. lieben Gruß Erwin

    OdgovoriIzbriši
  10. Ich schließe mich der Manuela an, eine tolle Seite und wunderschöne Bilder es gefällt mir unheimlich
    Wünsche Dir auch einen schönen Tag
    Liege Grüße
    Karina

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožavam ovaj blog i godinama mu se vraćam da crpim inspiraciju, a posebno kad me hvata nostalgija za jeseni i zimom. Žao mi je što vas više nema na Coolinarici, nedostaju mi tople slike vaših delicija.
    Lijep pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  12. The table is so beautiful! Nice styling ♥

    summerdaisycottage.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...