nedjelja, 5. veljače 2017.

Soba br 13...



Sigurno ste se zapitali gdje li sam opet toliko dugo? zašto me nema sa po kojim postom ili slikom?..imala sam dobar razlog što me nije bilo, jer vjerujući u ono da se najbolje stvari u životu dešavaju posve slučajno tako sam i ja slučajno postala dijelom jedne šarmantne priče zvane hotel Maksimilian,u ulozi jednog skromnog,novog ali predanog dizajnera interijera koji je sa užitkom odradio  svoju ulogu transformiranja jedne hotelske sobe,koju  sada sa radošću želim podijeliti sa svima vama.
Krenimo zajedno redom  od samoga početka...


Hotel Maksimilian imat ćete priliku pobliže upoznati kroz jedan cijeli post koji će biti uskoro,iskreno mene je ovo šarmantno mjesto vezalo za sebe od prvoga dana kada sam ga posjetila.Toplina simpatičnog hotela sa dušom i obiteljskim ozračjem meni su bili i više nego dovoljni da prihvatim poziv za suradnju.
Krenula sam prema sobi broj 13..,otvorila su se vrata prostora koji sam doživjela na prvu.
Vlasnica je imala početnu viziju sobe,želeći da ona dobije shabby šarm koji je definitivno moj stil koji i sama imam u svome domu,i on mi je jako dobro poznat.
Poslovi su otpočeli vrlo brzo nakon prvih dogovora ..





Najprije je trebalo sanirati  oštećene dijelove na zidovima,i pripremiti ih za ličenje.Zidovi boje vanilije osvježeni su  prugama u pastelno plavoj boji,pruge kao zahvalni detalj shabby stila u ovoj izvedbi dale su potrebnu dinamiku samome prostoru jer se nalaze na zidu ispred kojega je krevet za spavanje..nadalje osmislila sam što je potrebno od svih detalja,floralna tkanina za zastore,dekorativnih tkanina za ukrasne jastučiće,prekrivač za krevet,te  svih onih detalja koji će biti dijelom jedne cjeline..


Krenulo se sa izradom detalja..od drvene police iznad kreveta za spavanje,personaliziranih jastučića,natpisa na drvetu,zidne slike ,svim onim najsitnijim detaljima željela sam postići da ova soba odiše toplinom kakvu mogu stvoriti detalji poput ovih koje sam dodala.








Uslijedilo je završno dotjerivanje sobe..detalji su dobivali svoje mjesto,,






Soba se transformirala u shabby ljepoticu,"tamnica" kako su ranije nazivali ovu sobu dobila je drugo lice,svjetlo i vedrije,onakvo kakvo sam baš zamislila..



Naši osmjesi sve govore,kako bi vlasnica Jasmina rekla"dražesno je sada,dražesno",zastale smo na kraju za divljenje ..zaista sa ponosom moram priznati da smo uspjeli i da sam prezadovoljna,no gosti ipak imaju posljednju riječ na sve urađeno.
.Posao je priveden kraju za nekoliko dana,nakon čega je prostor ubrzo prihvatio svoje prve goste,odnosno gošću.Soba za djevojčice reklo bi se,možda?..ipak i dečkima će biti mjesto gdje se mogu ugodno osjećati.

Tko kaže da je broj 13 nesretan broj? ..meni zasigurno ne,ova soba broj 13 donijela mi je hrpu sreće i istinskog zadovoljstva učinjenim..moj prvi profesionalni angažman,dizajnera i stiliste interijera je upravo odrađen tu..
Šaljem vam pozdrav i poziv da se čitamo i na fb Blue Hortensia je odnedavno i tamo..

Broj komentara: 11:

  1. Majstor si za detalje! Oni su suština preobražaja kao i zid.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, Nely, odlično odrađen posao! Detalji su šik, oni ostavljaju najjači dojam. Boje su super usklađene, stil isto. Veselim se novim postovima!

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast, Nelice, zaista si kreativna i umešna! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nely, this hotel room looks charming. I see you've been a busy one lately. I like that little desk in the corner, and the soft blue colors on the wall. Blue is always a comforting color. I love that cup with the saying. Wishing you lots of luck on this journey.

    love, ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  5. Verica Lukicveljače 05, 2017

    Divno Nely!

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je srećan broj 13...jako si sve lepo napravila i mnogo mi se sviđa, osim što bih promenila tu sijalicu iznad kreveta, nekako mi se ona tu ne uklapa...Svaka ti čast i čestitam ti na fantastično odrađenom poslu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepo! Odlično odrađeno. Puno uspjeha u daljnjem radu.

    OdgovoriIzbriši
  8. You did a great job...congratulations!!

    Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  9. OHHHH so schön gemütlich und die FARBEN gefallen mir sehr gut

    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...