srijeda, 27. travnja 2016.

Romantika iz vrta..


Stvarno mi ne zamjerite,toliko želim toga napraviti ovoga proljeća i evo blog mi pati,moj omiljeni kutak žudi za novim postom,novim sličicama,vjerujem i svi vi koji me čitate,želite nešto novo, ali stvarnost je ipak malo drugačija..vrijeme mi pobjegne u svim pravcima,trčim sumanuto u želji da stignem baš sve, zamišljeno se  tupkam po glavi,smišljajući nove projekte,realiziram,pokušavam balansirati između hrpe toga..sigurno vam zvuči poznato jer ste i sami u takvim okolnostima.


Proljeće me toliko obuzme,stvarno i iskreno luda sam od ljepote,mirisa,boja..jedna sitnica čini me sretnom,ali stvarno sretnom to je onaj moj stari prijatelj vrt..toliko mi pruža baš sada kada mi je najpotrebnije..i hvala mu na tome! Ove godine dao mi je puno vrtne romantike..ma sve je to smislio samo za mene,cvjetne ljepote u malim prizorima, uz mirise i sve, baš sve za moju ljubav.














..glicinija u cvatu,rani božuri u vazi,mirisne đurđice,,,cvjetno,nježno,pastelno,meko,mirisno..sve je to veliki poklon,ono što iz dana u dan oplemenjuje i raduje..ovo je vrijeme koje bih poželjela zaustaviti,ovo je vrijeme koje najviše volim,proljeće u svojoj svojoj raskoši.

Uživajte u nadolazećem svibnju,ljepoti,mirisima,i bojama!


Broj komentara: 10:

  1. To read a new post of you always makes me happy! Wish you a wonderful spring time!

    Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  2. Só beautiful,hava a nice day,Patricia

    OdgovoriIzbriši
  3. Uživam čitajući tvoje "crtice" Nelice! O slikama da i ne govorim, naprosto su čarobne! Slutim koliko je tvoj vrt relaks i koliko ti puni baterije. Proleće je doba kada mi je žao što živim u stanu... :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čeznem za tako nekom oazom ljepote i mira...prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Neka si nama živa i zdrava, Nely, stći će i postovi. Zaželjeli smo ih se. Nadam se da ti mraz nije napravio puno štete u vrtu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Polako, sve se stigne. Važno je raditi iz ljubavi, ati, definitivno, u sve što radiš ulažeš maksimum, jer se to vidi.

    Sve xiljeve ćemo ostvariti, samo treba vremena. Lepo piše na onoj kofici All things grow with love! Da, znam šta piše,jer imam istu. Neverovatno!

    OdgovoriIzbriši
  7. I've just found your wonderful blog and I'm feeling so overjoyed, your page is so herthwarming, my friend, I'm following you with such a deep, deep joy !

    Hope your week is off to a great start I wish you most wonderful days to come,

    sincerely

    Daniela at - My little odl world -

    OdgovoriIzbriši
  8. Hab jetzt zufällig deinen Blog entdeckt durch die schönen Bilder bei W&G. Superschön dein Blog und deine Bilder,alles so romantisch. Werde da jetzt sicher öfters vorbei schauen.Liebe Grüße aus Österreich Eveline...dobar dan!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako predivan vrt,fotkice ,krasno cvijece, proljece doslo,donjelo nam sunce. Volim citajuci tvoje postove,a u slikama se opustam,one su carobne .Krasno izgledas.Saljem vam veliki pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divno! Svi smo u nekim gužvama i ne stižemo kolko bi htjeli...

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...