petak, 18. ožujka 2016.

U proljeće poželim ..


Čini mi se da s proljeća uvijek poželim neke najljepše želje,onako iskreno iz duše mislim da je u proljeće sve ostvarivo.Zato me prve tople zrake sunca i onaj poseban miris u zraku,potaknu da poželim,poželim da iz naše male radionice izadju novi ukrasni detalji,zečići,leptiri,da mi svaka šetnja donese jednu granu grma koja će procvasti u našem domu..da za jedno obično popodne ispečem neobično divne princeze,da udahnem duboko i prestanem se bojati.



Poneke želje su tako male,ostvarene između dva udaha i širom otvorenih očiju kada ugledam tek rascvali cvijet narcisa, čujem onaj proljetni pjev sa zelenih grana žive ograde..



Ono što najviše želim,čuti majčin je glas,prošetati uz nju našim vrtom diveći se novom proljeću..novo proljeće,prvo proljeće je bez nje,i tuge i želje ostaju..nedostaje prestrašno,trudim se sastaviti djeliće sebe iz nekadašnjih slika,trudim se poželjeti sunce,osmjeh,sreću,samo toliko malo mi treba da budem sretna ..zatvorim oči i sanjarim..tako je lakše kada u proljeće poželim ..


Broj komentara: 10:

  1. Krasan post Nely,sve ti je krasno,princez krofnice su ti preljepe,mozeli receptic za njih.Leptirici od drveta su me odusevili Koji rucni rad,svaka cast majstoru. Tvoje slike me odmaraju,preljepe su,voljela bih s tobom popiti kaficu u tvom divnom kutku. Budi hrabra prijateljce znam da ti nije lako.Saljem ti poljubac a majstoru pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, neke želje ostaju... Jako je tužno to, Nely, teško je nositi se sa nekim stvarima iako znamo da su neminovne. Ljudi smo, normalno je to...
    Nema iskustva u tome ine znam šta bih ti rekla a da zvuči pametno ili utešno, samo znam da je Fikreta jednom rekla da tugu, vremenom, zamene lepe uspomene na neke osobe.

    Žečim da ti proleće ispuni baš svaku želju, koliko god ona nemoguće izgledala, a detalji su i više nego lepi. Skupila sam neke slike i ovih dana šaljem stolaru da vidim može li da napravi, a u pitanju su zeke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nely, losing a mother is so very hard. I lost my mom eight years ago, and I think about her all the time. Your mom will always be in your heart, and these pictures are so pretty to remember her by. The wooden bunny and butterfly are delightful, and that pastry looks amazing. Your picture made it look scrumptious.

    Sending you comfort and love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  4. Best wishes for a HAPPY EASTER...love your pictures!
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne su fotke, kao iz najboljih časopisa!

    Koliko tebi nedostaje mama, tako meni nedostaje tata. Uskoro će biti tri godine da ga nema, a kao da se to jučer dogodilo. U ovom slučaju vrijeme ne liječi rane, samo nekako naučimo podnositi tu bol i prazninu :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne fotke kao uvijek, a u kutu oka suza, tužan post. Moji su tu i ne mogu zamisliti tu prazninu, ali ti želim da budeš hrabra i vjerujem da ćeš u svom vrtu pronaći smirenje i utjehu...

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely pictures and words, your Magnolia is just beautiful...
    Best wishes, Ida

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdrav Nely.Lepota je u oku posmatrača a u tebi je ima.Divnu si mi ideju dala za granu magnolije.Upravo cveta u mojoj bašti.Fotografije za časopis.:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav Nelice, baš mi je drago što pratim tvoj ljupki blog: tako divne fotografije, recepti ( na to smo naravno već odavno navikli ), pričice...milina je čitati te. Srdačno, Sneca

    OdgovoriIzbriši
  10. Poznat mi je taj bol usled gubitka majke na žalost, to ne prebolimo nikada do kraja, nema se na to šta reći a da bude utešno. Možda samo da zadržiš to što imaš u sebi a na šta je tvoja mama sigurno bila mnogo ponosna... <3

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...